Newsletter

„Aman Residences, Tokyo” i nowa marka „Janu Tokyo” wizytówkami miejskiego projektu rewitalizacji Toranomon-Azabudai

18.02.2021, 13:24aktualizacja: 18.02.2021, 13:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Business Wire/Mori Building Co., Ltd.
Fot. Business Wire/Mori Building Co., Ltd.
Mori Building i Aman Resorts nawiązują partnerstwo dotyczące dużej inwestycji w sercu Tokio.

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Mori Building Co., Ltd., będąca jednym z czołowych deweloperów przestrzeni miejskiej w Japonii, ogłosiła dzisiaj nawiązanie partnerstwa z Aman, operatorem szerokiej gamy światowej klasy luksusowych hoteli i centrów wypoczynkowych. Umowa dotyczy inwestycji Toranomon-Azabudai Urban Redevelopment Project, ogromnego projektu rewitalizacji przestrzeni miejskiej, który po ukończeniu w 2023 r. tchnie nowe życie w duży obszar w centrum Tokio. Dwa główne efekty partnerstwa obejmują markową rezydencję „Aman Residences, Tokyo” oraz luksusowy hotel „Janu Tokyo” siostrzanej marki Aman, który jest pierwszym obiektem tej marki w Japonii.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210217006076/en/.

Shingo Tsuji, prezes i dyrektor generalny Mori Building, powiedział: „Aby pozostawić w tyle konkurencję w postaci najwspanialszych światowych miast, Tokio musi zwiększyć swoją siłę przyciągania. Mori Building łączy siły z Aman, operatorem szerokiej gamy światowej klasy obiektów wypoczynkowych, aby stworzyć najlepsze na świecie osiedle mieszkaniowe i hotel inny niż wszystko, co dotąd powstało w Tokio, w którym będzie można osiągnąć harmonię z naturą, spotykać się z innymi ludźmi i inspirować się wzajemnie poprzez kreatywność. Realizując tę nową formę >>miejskiego wellness<<, Mori Building sprawi, że atrakcyjność Tokio wzrośnie”.

Vladislav Doronin, przewodniczący i dyrektor generalny Aman i Janu, powiedział: „Realizacja naszych pierwszych rezydencji Aman Residences w Japonii stanowi kamień milowy w historii marki Aman i świadczy o bliskiej relacji i symbiozie naszej marki z tym krajem i jego niezwykłą kulturą. Praca z czołowym deweloperem Mori Building i przynależność do inwestycji Toranomon-Azabudai pozwoli nam stworzyć piąty obiekt Aman w Japonii. Właściciele będą mogli na stałe cieszyć się tym azylem, korzystając z trybu życia proponowanego przez markę Aman. W projekcie znajdzie się też miejsce dla Janu Tokyo. W tym bijącym sercu kultury i sztuki chcemy zapewnić gościom warunki do współuczestnictwa w tej bogatej społeczności i zaoferować im możliwość twórczej ekspresji”.

„Aman Residences, Tokyo” - przyjemność mieszkania w mieście, która nie ma sobie równych

Obiekt „Aman Residences, Tokyo” będzie zlokalizowany na piętrach 54-64 w 330-metrowym budynku A District Tower i zaoferuje 91 hotelowych rezydencji z dostępem do ekskluzywnych usług, w tym otwarte tylko dla mieszkańców Aman Spa (ok. 1400 m2). Gościnność będąca znakiem rozpoznawczym Aman, łącząca ciepło z bezpretensjonalnością, pozwoli mieszkańcom cieszyć się niezwykłym spokojem oraz widokiem na tętniącą życiem metropolię. Wyrafinowany design budynku Tower jest owocem mistrzowskiej pracy zespołu Pelli Clarke Pelli Architects (USA), a wnętrza zaprojektowało studio Yabu Pushelberg (Kanada).

„Janu Tokyo” - siostrzana marka Aman debiutuje w Japonii

Luksusowa marka hotelowa Aman - Janu - zadebiutuje w Japonii obiektem „Janu Tokyo” na piętrach 1-13 budynku B-2 District Tower. Hotel został zaprojektowany przez Denniston (Malezja) pod przewodnictwem Jeana-Michela Gathy’ego. Poza ok. 120 luksusowymi pokojami, z których każdy posiada wspaniały widok na centralny plac wypełniony bujną zielenią, „Janu Tokyo” zaoferuje największe spa w Japonii (ok. 3500 m2) z zabiegami i centrum fitness, sześć restauracji, kawiarnię, a także bary do odpoczynku i organizacji spotkań biznesowych. „Janu Tokyo” będzie dostępny dla gości z całego świata.

Aman

Spółka Aman została założona w 1988 roku, z zamiarem stworzenia szeregu zacisznych inwestycji budowlanych o bezpretensjonalnym, ciepłym charakterze przywodzącym na myśl gościnny dom. Świat po raz pierwszy poznał tę koncepcję wraz z pierwszą inwestycją spółki, Amanpuri (miejsce pokoju) w Phuket w Tajlandii. Od tego czasu firma dołączyła do swojej oferty 33 niezwykle komfortowe hotele i centra wypoczynkowe w 20 miejscach na całym świecie, a siedem kolejnych jest obecnie w budowie. Następnym obiektem Aman będzie „Aman New York”. W 2020 r. ogłoszono stworzenie nowej marki hoteli, Janu, co w sanskrycie oznacza „dusza”. Janu oferuje wyjątkowe podejście do gościnności, które w centrum uwagi stawia interakcje międzyludzkie, swobodną ekspresję i zdrowe relacje społeczne. Celem Janu jest równowaga serca i umysłu oraz ożywienie duszy. Janu startuje z trzema hotelami, które są obecnie budowane: Montenegro (2022), Al Ula w Arabii Saudyjskiej (2022) i Tokyo (2023), a w kolejce czekają już kolejne.

Mori Building

Mori Building to innowacyjna miejska spółka deweloperska z siedzibą w Tokio. W swojej działalności dąży ona do podniesienia atrakcyjności miast poprzez tworzenie i kultywowanie bezpiecznych, zrównoważonych i kosmopolitycznych ośrodków miejskich w oparciu o swoją autorską wizję „Pionowych Ogrodów Miejskich” złożonych z wysokiej zabudowy biznesowej, edukacyjnej, rekreacyjnej i mieszkalnej. Swoją wizję spółka realizowała dotychczas w takich innowacyjnych projektach jak m.in. ARK Hills, Roppongi Hills czy Toranomon Hills w Tokio oraz Shanghai World Financial Center (światowe centrum finansowe w Szanghaju). Mori Building zajmuje się także wynajmem nieruchomości, zarządzaniem projektami i doradztwem. Więcej informacji na: https://www.mori.co.jp/en/.

Powiązane linki

Informacja prasowa „Spółka Mori Building prezentuje zakrojoną na szeroką skalę inwestycję rewitalizacji centrum Tokio” opublikowana 22 sierpnia 2019 r.: https://www.mori.co.jp/en/img/article/190822.pdf

Szczegółowe informacje na temat inwestycji Toranomon-Azabudai: https://www.mori.co.jp/en/projects/toranomon_azabudai/img/fact_book.pdf

Film promocyjny z wizualizacjami Toranomon-Azabudai: https://www.youtube.com/watch?v=5akVE7tWOto&feature=emb_logo

Zobacz wersję źródłową w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210217006076/en/

Źródło: Mori Building Co., Ltd.

KONTAKT:

Kontakt z mediami z całego świata:

Public Relations, Mori Building Co., Ltd.

Saori Asano

tel. +81 (0)3 6406 6606

fax +81 (0)3 6406 9306

e-mail koho@mori.co.jp

-

Weber Shandwick Japan

Reina Matsushita

tel. +81 (0)80 2375 0295)

-

Mayuko Harada

tel. +81 (0)90 9006 4968)

lub Masashi Nonaka

tel. +81 (0)80 1037 7879)

e-mail: moribldg@webershandwick.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.02.2021, 13:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii