Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NBC IT Outsourcing wystartowało w 2007 roku. W ciągu 13 lat firma zyskała silną pozycję na rynku ICT, specjalizując się w outsourcingu specjalistów IT dla sektora finansowego, mediowego oraz globalnych korporacji obecnych w kraju. W tym czasie udało się jej też urosnąć do rozmiarów organizacji liczącej prawie pół tysiąca osób, posiadającej biura w głównych miastach Polski.
W ostatnich latach firma rozpoczęła projekt głębokiej transformacji, której celem była rozbudowa spectrum usług oraz zwiększenie wartości biznesowej dostarczanej klientom. „Podjęliśmy decyzję o poszerzeniu oferty i wdrożeniu nowych modeli współpracy, aby lepiej dopasować je do realnych potrzeb klientów. Zoptymalizowaliśmy m.in. procesy operacyjne oraz stworzyliśmy wewnętrzne działy R&D, Center of Excellence. Dziś, oprócz outsourcingu specjalistów, budujemy dedykowane zespoły scrumowe, a także realizujemy całościowe projekty software’owe. Jednocześnie nie ograniczamy się już tylko do rynku polskiego. W ostatnich 2 latach nawiązaliśmy współpracę z klientami z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Skandynawii. Silna ekspansja zagraniczna i dalsze wzmacnianie obecności w kraju, a zrazem rozwój strategicznych kompetencji technologicznych i realizacja projektów to nasze główne cele na najbliższe lata” – mówi Krzysztof Wiśniewski, prezes zarządu firmy.
Domknięciem procesu zmian w firmie jest także zmiana marki. Nowa nazwa – Scalo. The Software Partner – to konsekwencja nowego pozycjonowania rynkowego oraz podkreślenie procesu zmian, które zaszły w firmie. „Nazwa naszej marki powstała na bazie angielskiego wyrażenia >>to scale up<<. Jako partner software’owy pomagamy naszym klientom w szybkim skalowaniu ich wzrostu biznesowego właśnie za pomocą technologii oraz różnych modeli współpracy. Tę ideę oddaje nasz nowy brand” – dodaje Krzysztof Wiśniewski.
W ramach wewnętrznego procesu rebrandingu stworzona została zupełnie nowa identyfikacja marki oraz komunikacja, prezentująca nowe aspiracje firmy. Wdrożona została także nowa domena i strona www.scalosoft.com.
Informacja o firmie:
Scalo. The Software Partner (dawniej NBC IT Outsourcing) – to polska firma IT specjalizująca się w budowaniu zespołów deweloperskich, realizacji projektów software’owych oraz dostarczaniu rozwiązań z zakresu systemów wbudowanych. Firma działa w Polsce i za granicą.
Więcej informacji: www.scalosoft.com
Źródło informacji: Scalo. The Software Partner
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.03.2021, 12:08 |
Źródło informacji | Scalo. The Software Partner |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: bez transformacji energetycznej Polska traci 9 mld zł rocznie PAP
Odchodzenie od paliw kopalnych na rzecz odnawialnych i niskoemisyjnych źródeł energii jest konieczne dla wzmocnienia bezpieczeństwa energetycznego i poprawy konkurencyjności - ocenili uczestnicy eksperckiej debaty, która odbyła się w Centrum Prasowym PAP. Wskazali, że każdy rok opóźniający transformację energetyczną kosztuje polską gospodarkę 9 mld zł.- 25.04.2024, 16:44
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
DEKRA Builds on Excellent Fiscal Year 2023
Record Revenue Exceeds Own Expectations.- 25.04.2024, 15:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
T-Mobile otwiera w Warszawie innowacyjny salon Magenta Experience Center PAP
Pierwszy w Polsce Magenta Experience Center sieci T-Mobile został otwarty w 24 kwietnia w warszawskiej Galerii Mokotów. Naszpikowany najnowszymi technologiami salon o powierzchni 240 m2 oprócz standardowych usług oferuje powierzchnię coworkingową i studio do realizacji podcastów.- 25.04.2024, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom