Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak to zrobić?
Dowiedz się u źródła! Już 25 maja 2021 r. Media Relations, Puls Biznesu.
Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami.
Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów.
Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia.
Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy.
Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy.
Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.
Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.
Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!
W konferencji udział wezmą dziennikarze z różnych mediów:
- prasowych (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński - Puls Biznesu),
- radiowych (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski - Radio 357),
- regionalnych (Jerzy Jurecki - Tygodnik Podhalański),
- telewizyjnych (Radosław Mróz - TVN24),
- branżowych (Michalina Szczepańska - HandelExtra.pl/Handel),
- lifestylowych (Agnieszka Jastrzębska),
- agencyjnych (Wojciech Surmacz - PAP).
Źródło informacji: Puls Biznesu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 18.05.2021, 11:03 |
Źródło informacji | Puls Biznesu |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |