Newsletter

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?

18.05.2021, 11:03aktualizacja: 18.05.2021, 11:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Puls Biznesu - Media Relations
Puls Biznesu - Media Relations
To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.

Jak to zrobić?

Dowiedz się u źródła! Już 25 maja 2021 r. Media Relations, Puls Biznesu.

Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami.

Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów.

Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia.

Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy.

Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy.

Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.

Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!

W konferencji udział wezmą  dziennikarze z różnych mediów:

  • prasowych (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński - Puls Biznesu),
  • radiowych (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski - Radio 357),
  • regionalnych (Jerzy Jurecki - Tygodnik Podhalański),
  • telewizyjnych (Radosław Mróz - TVN24),
  • branżowych (Michalina Szczepańska - HandelExtra.pl/Handel),
  • lifestylowych (Agnieszka Jastrzębska),
  • agencyjnych (Wojciech Surmacz - PAP).

Link: https://www.pb.pl/konferencje/media-relations-892f033a-a946-4d27-87b5-d56f56f7ed22?utm_source=socialmedia&utm_medium=pap&utm_campaign=k_MR

Źródło informacji: Puls Biznesu
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 18.05.2021, 11:03
Źródło informacji Puls Biznesu
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ