Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Najlepszym tego dowodem jest otwarte właśnie nowe skrzydło handlowe Designer Outlet Warszawa, położonego na granicy Warszawy i Piaseczna. „To nowy etap rozwoju naszego centrum, mamy 5,5 tys. metrów kwadratowych nowej powierzchni, 30 nowych sklepów i wielki kryty garaż, który oferuje klientom dodatkowe 500 miejsc parkingowych” – mówi Katarzyna Ciemińska, centre manager Designer Outlet Warszawa. Z wynajęciem nowych powierzchni sklepowych nie było najmniejszego problemu. Sprzedały się właściwie od razu.
„Marki są bardzo zadowolone z polskiego rynku, który wykształcił stabilną, wewnętrzną (krajową) siłę nabywczą. A to zachęca kolejne światowe brandy do obecności na tym rynku - nie tylko w Warszawie, ale również w Gdańsku czy Krakowie. W naszym centrum mamy dużo nowych marek, zwłaszcza włoskich” – mówi Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director ROS Retail Outlet Shopping - zarządcy obiektu. Jego firma zarządza outletami znajdującymi się zarówno na terenie Europy Zachodniej (m.in. Wielka Brytania, Hiszpania, Francja czy Niemcy), jak i Europy Centralnej (m.in. Polska czy Węgry).
„Rynek outletów w Polsce, ale i na przykład na Węgrzech, zrównał się z poziomem dojrzałych rynków europejskich, m.in. Niemiec. Jeszcze przed kilkoma laty różnice były zauważalne. Ale, jak sami Państwo możecie zobaczyć, z nowymi markami, które zawitały do naszego centrum, te różnice zanikają” – mówi Thomas Reichenauer. Podkreśla również, że siła nabywcza Polaków znacznie się zwiększyła. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z polskiego rynku” – dodaje.
Outlety to segment niszowy, ich udział w rynkach krajowych zazwyczaj nie przekracza 2 proc., w Polsce też jest podobnie. „Jednocześnie Designer Outlet Warszawa zaznaczył mocno swoją obecność na rynku w Polsce. Chcemy oczywiście, by pozostałe centra w Gdańsku czy Sosnowcu podążały dokładnie tą samą drogą” - mówi Thomas Reichenauer. Właściciel Designer Outlet przygotowuje się właśnie do budowy kolejnego obiektu, tym razem w Krakowie. Ukończenie inwestycji zaplanowano na 2023 rok.
Oczekiwania wobec drugiego półrocza 2021 roku są optymistyczne. „Już teraz, po otwarciu, notujemy wzrosty w porównaniu z poprzednim rokiem, zarówno, jeśli chodzi o wysokość miesięcznego koszyka zakupów, jak i liczbę odwiedzających. I oczywiście mamy nadzieję, że następny lockdown się nie powtórzy. To aktualnie nasza największa troska” – przyznaje Thomas Reichenauer.
Po rozbudowie Designer Outlet Warszawa oferuje szeroki wachlarz ponad 130 marek modowych i lifestylowych, a także unikalny wybór międzynarodowych brandów z segmentu premium.
„Nasze portfolio wzbogaciło się o marki z grupy premium, których coraz częściej szukają nasi klienci. Dzięki rozbudowie mamy obecnie w ofercie takie salony jak: Polo, grupa Max Mara, Twinset, Lacoste, Marco Polo, jak również marki biżuteryjne Tous, Swarovski, które uzupełniają ofertę centrum” – podsumowuje Katarzyna Ciemińska.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.05.2021, 14:18 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting nawiązuje współpracę z Mercurial Minds w celu wzmocnienia zdolności w zakresie cyfrowej transformacji
- 02.07.2025, 08:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Mutti otwiera siedzibę główną na Europę wschodnią w Warszawie
Ta strategiczna ekspansja odzwierciedla długoterminowe zaangażowanie włoskiej marki premium w segmencie pomidorów w regionie i stanowi ważny krok w międzynarodowym rozwoju firmy.- 02.07.2025, 08:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Mutti
-
Image
300 mln zł na technologie przyszłości. Zostań liderem innowacji z programem STEP
Sektor biotechnologii w Polsce dynamicznie rośnie - w 2023 roku działało 195 firm, a nakłady na działalność B+R przekroczyły 1,7 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 20% r/r. Polski rynek biotech estymowany jest na ok. 15 mld zł, rosnąc średnio o ok. 10% rocznie [1]. Rośnie również liczba start-upów i inwestycji w infrastrukturę badawczą, ale branża nadal zmaga się z barierami finansowymi i regulacyjnymi. Odpowiedzią na te wyzwania ma być m.in. program STEP, który wpisuje się w potrzeby coraz silniej rozwijającego się sektora.- 01.07.2025, 14:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PARP
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ