Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Daktela](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202105/DOC.20210524.39352892.daktela_lap.jpg?itok=PZ61QdGa)
Węgry w ostatnich latach przeżywają bezprecedensowy boom technologiczny. Stając się potęgą nie tylko w branży motoryzacyjnej czy nanotechnologii, ale przede wszystkim w sektorze e-commerce, rosnącym rekordowo 45 % rocznie.
„Naszym celem na najbliższe kilka lat jest osiągnięcie pozycji lidera i głównego dostawcy rozwiązań skierowanych dla contact center w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego też, wejście na bardzo dynamiczny rynek węgierski, w którym widzimy ogromny potencjał, jest logicznym krokiem w realizacji naszej strategii - mówi David Hajek Head of Global Expansion w Daktela. - Przeprowadziliśmy wewnętrzna analizę rynku omnichannelowych rozwiązań contact center, z której wynika, iż obecnie nikt na rynku węgierskim nie oferuje tak zaawansowanych rozwiązań jak Daktela” - dodaje.
Na Węgrzech, Daktela chce dostarczać operatorom własne rozwiązania call centrowe oraz wirtualne centrale PBX. „Węgierskim klientom oferujemy pełne portfolio usług telekomunikacyjnych takich jak: przystępne cenowo usługi głosowe i smsy oraz pełne wsparcie sprzedażowe i techniczne, co należy podkreślić, w ich ojczystym języku”- dodaje Richard Baar, prezes i założyciel Daktela.
Nasza zagraniczna ekspansja w Europie Środkowej zaczęła się w 2018 roku, gdy w Polsce powstał nasz pierwszy oddział. Następnie powstały oddziały w Wielskiej Brytanii, Dubaju i na Filipinach.
„Nie jesteśmy zupełnymi nowicjuszami na rynku węgierskim. Wielu naszych klientów ma tu swoje oddziały i centra obsługi klientów. W ostatnich latach system Daktela został wdrożony u kilku węgierskich klientów. Z naszych usług w tym kraju korzystają największe sklepy i galerie internetowe m.in: Mall.hu, Kifi.hu, czy Notino.hu” - podsumowuje prezes i założyciel Daktela Richard Baar.
O firmie Daktela
Czeska firma technologiczna z siedzibą w Pradze i oddziałami w Polsce, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Dubaju i ostatnio również na Filipinach. Bazując na własnym oprogramowaniu, oferuje usługi głosowe i sms-owe oraz rozbudowane i kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, dostosowane do potrzeb i wymagań każdego Klienta w Europie i na Świecie. W 2020 roku z usług Daktela korzystało już ponad 850 zadowolonych Klientów.
Więcej informacji na https://www.daktela.com/pl
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.05.2021, 09:25 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Heidelberg sees clear increase in profitability in third quarter of financial year 2024/2025
• Q3 sales at previous year’s level and adjusted EBITDA margin improves significantly to 9.2 percent.
• Incoming orders up 8.3 percent for Q3 and 7.7 percent after nine months compared with previous year .
• High order backlog points to strong final quarter.
• Full-year forecast confirmed, adjusted EBITDA margin to rise to up to around 8 percent in FY 2025/2026.
• Packaging remains a growth driver.
• Growth strategy promises sales potential of over € 300 million in medium term.- 12.02.2025, 09:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Rozwój talentów, poszerzanie horyzontów – PLL LOT rozpoczęły rekrutację do programu stażowego LOT Summer Internship
• Po sukcesie poprzednich edycji Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły nabór do wakacyjnego programu stażowego LOT Summer Internship.
• Zakwalifikowani uczestnicy w trakcie 3-miesięcznego, płatnego programu stażowego będą mieli okazję poznać bliżej tajniki pracy w branży lotniczej i zdobyć cenne doświadczenie w wielu obszarach funkcjonowania firmy.
• W tegorocznej edycji LOT Summer Internship szansę rozwoju otrzyma 39 stażystów.- 12.02.2025, 09:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ