Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nest Bank wprowadził w czerwcu możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości klienta firmowego i podpisania umowy kredytowej online. Tym samym zakończył kluczową fazę digitalizacji swoich kredytów i udostępnił pierwszy wniosek pozwalający na uzyskanie kredytu firmowego w całości przez internet.
„Wykonaliśmy kolejny krok na drodze do całkowitej cyfryzacji naszych usług. Chcemy być digitalowym bankiem dla firm, w którym absolutnie wszystko można załatwić przez internet. Zależy nam szczególnie na tym, aby nasze onlinowe produkty były nowoczesne i bezpieczne. Jestem przekonana, że stworzyliśmy najbardziej zaawansowany technologicznie proces kredytowy dla firm na polskim rynku. Powstał on we współpracy z naszymi klientami – mikroprzedsiębiorcami. Na bazie ich potrzeb i opinii zbudowaliśmy prosty i krótki wniosek kredytowy, który pozwala zaoszczędzić cenny czas. Dzięki niemu przedsiębiorca może wziąć kredyt w pełni online nawet w 30 minut, a pieniądze znajdą się na jego koncie nawet na drugi dzień” - mówi Agnieszka Porębska-Kość członek zarządu odpowiedzialna za Pion Rozwoju Produktów i Sprzedaży.
„Zmiana, którą wdrożyliśmy to nie tylko nowy produkt, proces czy kanał obsługi. To nowy model bankowości dla mikroprzedsiębiorców, w którym >>czekanie<< zostało ograniczone do minimum. Szanujemy każdą minutę klienta. Wstępną decyzję kredytową klient otrzymuje online w 10 minut, co jest wyjątkiem nie tylko w polskiej, ale i światowej bankowości. Nieustannie doskonalimy każdy krok i parametr naszej oferty, znajdujemy nowe możliwości i najnowocześniejsze rozwiązania, by ten czas skracać. Rozmawiamy z klientami i partnerami, zbieramy opinie i komentarze, prototypujemy, a wnioski wykorzystujemy w decyzjach o kolejnych zmianach. Za nami owocne miesiące, które istotnie zmieniły bankowość dla mikrofirm. To zasługa zespołu, pracującego z pasją, otwartością, odpowiedzialnością, który doświadczenia klienta stawia na pierwszym miejscu” – dodaje dr Karolina Mitraszewska, członek zarządu odpowiedzialna za Pion Operacji, Logistyki, Transformacji i IT.
Cyfrowy wniosek kredytowy Nest Banku powstał we współpracy z Blue Media S.A. i w oparciu o możliwości, jakie daje otwarta bankowość, wprowadzona unijną dyrektywą PSD2. Wniosek korzysta z usługi AIS (Account Information Service) i umożliwia przedsiębiorcy potwierdzenie swojej sytuacji finansowej oraz tożsamości poprzez zalogowanie się na konto w innym banku.
Wnioskowanie o kredyt firmowy w Nest Banku - krok po kroku
Klient wypełnia wniosek online i po chwili poznaje już wstępną decyzję kredytową. Następnie potwierdza swoje dane finansowe logując się na konto firmowe w jednym z dostępnych banków. Po weryfikacji danych finansowych klient może przejść do etapu weryfikacji tożsamości. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na konto indywidualne w jednym z 8 banków. Następnie klient uzupełnia dane do umowy i załącza do wniosku elektroniczne wersje wymaganych dokumentów. Po chwili może już zapoznać się z umową kredytową, która generuje się automatycznie. Na końcu akceptuje warunki umowy kodem sms. W ten sposób cyfrowo podpisuje umowę. Cały proces trwa ok. 30 minut, a pieniądze mogą znaleźć się na koncie nawet na drugi dzień roboczy, po weryfikacji dokumentów przez bank. W pełni online klient może uzyskać kredyt firmowy (BIZnest kredyt w ratach Przedsiębiorca) lub limit w koncie do 50 tys. złotych. Przy wyższych kwotach (powyżej 50 tys. do 350 tys. złotych) firma może załatwić wszystkie formalności online, a umowę podpisuje w placówce.
Kredyt online i co dalej?
Nest Bank planuje dalej rozwijać segment kredytów online. „Chcemy inspirować przedsiębiorców do rozwijania firm i digitalizacji ich biznesów. Stawiamy na usługi internetowe, z których można skorzystać szybko i bez zbędnej biurokracji. Obserwujemy rynek i wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami i funkcjonalnościami, które pozwolą nam jeszcze bardziej skrócić i uprościć proces kredytowy” – mówi Agnieszka Porębska-Kość członek zarządu Nest Banku.
Źródło informacji: Nest Bank
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.06.2021, 08:00 |
Źródło informacji | Nest Bank |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
DPD Pickup najbardziej dostępną siecią nadań i odbiorów paczek w Polsce - już 30 000 lokalizacji w całej Polsce
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce skala oczekiwań, zarówno sprzedających, jak i konsumentów, w zakresie realizacji usług kurierskich, rośnie w zawrotnym tempie. Działając na polskim rynku od ponad 33 lat, w odpowiedzi na te wymagania, DPD Polska daje jeszcze większy wybór możliwości nadań i odbiorów. Poza oferowaniem doskonałych usług dostaw kurierskich na adres, firma konsekwentnie rozbudowuje sieć dostaw poza domem - DPD Pickup. Jej rozwój osiągnął właśnie kamień milowy - 30 000 punktów i automatów paczkowych w całej Polsce i ponad 110 000 w Europie.- 14.11.2024, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: DPD