Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aktywność fizyczna i prawidłowe odżywianie to najważniejsze czynniki wpływające na dobrostan człowieka, dlatego Spółdzielnia Mleczarska Ryki od lat promuje aktywny styl życia uzupełniony zdrową i smaczną dietą. Pod hasłem „Aktywni na SERio!” firma od lat angażuje się we wspieranie między innymi biegania, kajakarstwa, czy sportów balonowych. Spółdzielnia posiada dwa własne balony i współpracuje z kilkoma załogami, które pilotują je podczas cyklicznych zawodów.
Dopełnieniem filozofii firmy w tych obszarach jest tworzenie produktów skierowanych do aktywnych (Rycki Edam Light) oraz zainteresowanych prostymi, tradycyjnymi recepturami (seria produktów - Prosty Skład). Jednym z priorytetów Spółdzielni jest także przyjazność dla środowiska, co przejawia się inwestycjami w oczyszczalnie ścieków, efektywność energetyczną (biały certyfikat) czy nowoczesne linie produkcyjne stosujące bardziej przyjazne środowisku opakowania.
Aktywne gwiazdy w „Pytaniu na Śniadanie”
Zamiłowanie do tego co zdrowe, wiąże się z pasją do aktywności sportowej, w tym biegania, pływania i ...latania!
W myśl powyższego SM Ryki rozpoczęło promocję swojej akcji „Aktywni na SERio!” z wykorzystaniem telewizji i internetu. Na bazie współpracy z popularną telewizją śniadaniową, powstał sponsorowany cykl felietonów „Aktywne Lato z TVP”, w których osobowości telewizyjne prezentują swoje pasje sportowe, akcentując konieczność zdrowego odżywiania się m.in. ryckimi serami.
W kolejnych odcinkach, w niedzielne lipcowe poranki zobaczymy:
- aktorów - Tomasza Oświecińskiego wraz z córką Mają i wspólnie dzieloną pasję do jazdy konnej,
- znanych kucharzy - braci Michała i Jakuba Budników wraz z rodzinami przemierzających na rowerach i w balonach urocze zakątki Lubelszczyzny,
- aktora serialu „Barwy Szczęścia” - Jaspera Sołtysiewicza aktywnie spędzającego czas nad wodą w kajakach i motorówkach,
- aktorkę Alżbetę Lenską - miłośniczkę jogi i biegania.
Billboard sponsorski emitowany w TV
Lokowanie produktu i sponsoring programów w TVP jest uzupełniony działaniami w internecie, gdzie będzie można zobaczyć oryginalną animację nawiązującą do aktywności i właściwego żywienia. W ramach kampanii promowane są pozytywne wartości i proekologiczne zachowania, rozbudzana ciekawość świata, a przez informacje z dziedziny sportu i dietetyki propagowany jest aktywny i zdrowy styl życia.
Animacja „Aktywni na SERio” emitowana w internecie.
„Aktywni na SERio!” - w harmonii z naturą
Ryckie sery produkowane są z mleka najwyższej jakości z najczystszych terenów Lubelszczyzny. W ich recepturze znajdują się tylko niezbędne składniki. Sery powstają bez konserwantów, a użyte mleko pochodzi od krów odżywianych paszą bez GMO. Ryckie sery to produkty obfitujące w białko i wapń – pierwiastki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Spożywając dania z serami z Ryk dostarczamy organizmowi ważnych składników odżywczych, które dodają siły i energii.
W kampanii prezentowane są sery o Prostym Składzie, wyprodukowane tylko z 3 składników: mleka, soli i kultur bakterii. Rycki Edam, Rycki Maasdam oraz Rycki Koneser są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów naturalnych, jak najmniej przetworzonych, o tradycyjnych recepturach. Druga pokazana w kampanii linia produktów to tradycyjnie naturalne: Rycki Edam, Rycki Edam Light (stworzony specjalnie z myślą o aktywnych) i Rycki Maasdam.
Wszystkie produkty zaprezentowane w kampanii zostały zamknięte w opakowaniach typu Flow Pack, wyprodukowanych przy mniejszym zużyciu energii i plastiku oraz łatwiejszych do recyklingu.
Więcej na www.smryki.pl
Źródło informacji: Vena Art Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.07.2021, 08:30 |
Źródło informacji | Vena Art Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Branża biotechnologiczna z całego świata dyskutowała w Warszawie
Najważniejsze wyzwania dla rozwoju rynku biotechnologicznego były tematem międzynarodowej konferencji Central European BioForum 2024 (CEBioForum 2024). To największe wydarzenie branży w Polsce, w którym udział wzięło kilkuset uczestników reprezentujących firmy i instytucje sektora biotechnologicznego z Europy i Ameryki Północnej.- 28.03.2024, 16:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: BioForum
-
Image
Czas na rower - szukamy okazji, stawiamy na bezpieczeństwo - prognoza OLX
Zmienił się model zakupu rowerów przez Polaków - teraz chętniej poszukujemy okazji czy dodatkowych akcesoriów. Inwestujemy też w rowery elektryczne [1]. Potwierdzają to dane OLX - w ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku, na długo przed szczytem sezonu, na ogłoszenia w kategorii rowery odpowiedziało blisko 180 tys. użytkowników.- 28.03.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Tumi prezentuje kolekcję damską Asra w kampanii z udziałem nowej globalnej ambasadorki marki, Mun Ka Young
TUMI umacnia swoje miejsce w świecie mody damskiej dzięki nowej kolekcji, która jest jednocześnie nowoczesna i wszechstronna.- 27.03.2024, 08:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire