Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aktywność fizyczna i prawidłowe odżywianie to najważniejsze czynniki wpływające na dobrostan człowieka, dlatego Spółdzielnia Mleczarska Ryki od lat promuje aktywny styl życia uzupełniony zdrową i smaczną dietą. Pod hasłem „Aktywni na SERio!” firma od lat angażuje się we wspieranie między innymi biegania, kajakarstwa, czy sportów balonowych. Spółdzielnia posiada dwa własne balony i współpracuje z kilkoma załogami, które pilotują je podczas cyklicznych zawodów.
Dopełnieniem filozofii firmy w tych obszarach jest tworzenie produktów skierowanych do aktywnych (Rycki Edam Light) oraz zainteresowanych prostymi, tradycyjnymi recepturami (seria produktów - Prosty Skład). Jednym z priorytetów Spółdzielni jest także przyjazność dla środowiska, co przejawia się inwestycjami w oczyszczalnie ścieków, efektywność energetyczną (biały certyfikat) czy nowoczesne linie produkcyjne stosujące bardziej przyjazne środowisku opakowania.
Aktywne gwiazdy w „Pytaniu na Śniadanie”
Zamiłowanie do tego co zdrowe, wiąże się z pasją do aktywności sportowej, w tym biegania, pływania i ...latania!
W myśl powyższego SM Ryki rozpoczęło promocję swojej akcji „Aktywni na SERio!” z wykorzystaniem telewizji i internetu. Na bazie współpracy z popularną telewizją śniadaniową, powstał sponsorowany cykl felietonów „Aktywne Lato z TVP”, w których osobowości telewizyjne prezentują swoje pasje sportowe, akcentując konieczność zdrowego odżywiania się m.in. ryckimi serami.
W kolejnych odcinkach, w niedzielne lipcowe poranki zobaczymy:
- aktorów - Tomasza Oświecińskiego wraz z córką Mają i wspólnie dzieloną pasję do jazdy konnej,
- znanych kucharzy - braci Michała i Jakuba Budników wraz z rodzinami przemierzających na rowerach i w balonach urocze zakątki Lubelszczyzny,
- aktora serialu „Barwy Szczęścia” - Jaspera Sołtysiewicza aktywnie spędzającego czas nad wodą w kajakach i motorówkach,
- aktorkę Alżbetę Lenską - miłośniczkę jogi i biegania.
Billboard sponsorski emitowany w TV
Lokowanie produktu i sponsoring programów w TVP jest uzupełniony działaniami w internecie, gdzie będzie można zobaczyć oryginalną animację nawiązującą do aktywności i właściwego żywienia. W ramach kampanii promowane są pozytywne wartości i proekologiczne zachowania, rozbudzana ciekawość świata, a przez informacje z dziedziny sportu i dietetyki propagowany jest aktywny i zdrowy styl życia.
Animacja „Aktywni na SERio” emitowana w internecie.
„Aktywni na SERio!” - w harmonii z naturą
Ryckie sery produkowane są z mleka najwyższej jakości z najczystszych terenów Lubelszczyzny. W ich recepturze znajdują się tylko niezbędne składniki. Sery powstają bez konserwantów, a użyte mleko pochodzi od krów odżywianych paszą bez GMO. Ryckie sery to produkty obfitujące w białko i wapń – pierwiastki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Spożywając dania z serami z Ryk dostarczamy organizmowi ważnych składników odżywczych, które dodają siły i energii.
W kampanii prezentowane są sery o Prostym Składzie, wyprodukowane tylko z 3 składników: mleka, soli i kultur bakterii. Rycki Edam, Rycki Maasdam oraz Rycki Koneser są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów naturalnych, jak najmniej przetworzonych, o tradycyjnych recepturach. Druga pokazana w kampanii linia produktów to tradycyjnie naturalne: Rycki Edam, Rycki Edam Light (stworzony specjalnie z myślą o aktywnych) i Rycki Maasdam.
Wszystkie produkty zaprezentowane w kampanii zostały zamknięte w opakowaniach typu Flow Pack, wyprodukowanych przy mniejszym zużyciu energii i plastiku oraz łatwiejszych do recyklingu.
Więcej na www.smryki.pl
Źródło informacji: Vena Art Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.07.2021, 08:30 |
| Źródło informacji | Vena Art Sp. z o.o. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Trzustka drukowana w 3D - rewolucyjne rozwiązanie z tytułem „Polskiego Produktu Przyszłości”
Bioniczna trzustka cATMP® to pierwszy na świecie w pełni funkcjonalny narząd biodrukowany w technologii 3D, zdolny do produkcji insuliny, glukagonu i peptydu C w sposób odpowiadający naturalnej fizjologii ludzkiej trzustki. Co więcej, może być produkowany „na żądanie” i przechowywany w specjalnie zaprojektowanym bioreaktorze do czasu transplantacji. To właśnie w ręce twórców tego przełomowego rozwiązania - firmy Polbionica S.A. - trafiła nagroda główna w tegorocznej edycji Konkursu „Polski Produkt Przyszłości”.- 12.12.2025, 12:51
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PARP
-
Image
Najpierw potykała się o własne nogi. Dziś wie, że to nie była niezdarność, tylko choroba genetyczna
Pierwsze symptomy, takie jak częste potykanie się, niepewny chód, trudności z pisaniem czy utrzymaniem równowagi, pojawiające się w dzieciństwie lub w okresie dojrzewania, są niespecyficzne i łatwo je przeoczyć. Tymczasem mogą one być sygnałem choroby genetycznej - ataksji Friedreicha. Szacuje się, że w Polsce żyje z nią około 150 osób.- 11.12.2025, 16:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Biuro prasowe kampanii „Challenge Your Balance"
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ