Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sezon na polską paprykę rozpoczęty
Lipiec co roku jest miesiącem, w którym w sklepach i na targowiskach pojawia się polska papryka. W Polsce uprawiana jest nie tylko najbardziej popularna papryka czerwona, żółta i zielona. Nie każdy wie, że w Polsce (głównie na południu Mazowsza) produkuje się również inne odmiany, na przykład ostre habanero, jalapeno, czy peperoncini. Dlatego zawsze kupując paprykę warto zwracać uwagę na kraj pochodzenia i wybierać polskie warzywa.
Warto wybierać polskie warzywa sezonowe
Przewaga polskich warzyw nad importowanymi wynika z kilku przyczyn. Wybierając polskie warzywa, dojrzewające w pełni sezonu, mamy pewność, że ich droga „od pola do stołu” jest najkrótsza. Oznacza to, że warzywa nie są długo przechowywane i transportowane, co ma wpływ nie tylko na jakość warzyw ale również na środowisko. Ograniczenie transportu warzyw z innych krajów, znacznie redukuje ślad węglowy, dzięki zmniejszeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Co więcej, kupując krajowe warzywa wspieramy polskie rolnictwo.
Trwa kampania „Moc Polskich Warzyw”
„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
KONTAKT:
Biuro Prasowe
Maciej Ogonowski, Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. +48 608 680 562
Źródło informacji: Agencja Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.07.2021, 08:55 |
Źródło informacji | Agencja Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKF Ubezpieczenia: KNF przestrzega przed tzw. luką ubezpieczeniową PAP
„Przed sektorem ubezpieczeń wiele wyzwań. Należy przede wszystkim zaprojektować dobre produkty ubezpieczeniowe, które będą zapewniały ochronę wszystkim ubezpieczonym. Wszystko po to, aby nie dopuszczać do wytworzenia tzw. luki ubezpieczeniowej” - powiedział Krystian Wiercioch, zastępca przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego podczas kongresu EKF Ubezpieczenia.
- 30.09.2025, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
XXXIX debata TFI: słaby dolar sprzyja rynkom wschodzącym, takim jak Polska PAP
Utrzymujący się niski kurs dolara sprzyja rynkom wschodzącym, takim jak Polska i zachęca inwestorów do lokowania kapitału w aktywa ryzykowne. Na rynkach panują dobre nastroje, które w najbliższym czasie powinny się utrzymać, choć pojawiają się też niepokojące sygnały, takie jak spowolnienie dynamiki zatrudnienia w USA - to główne wnioski płynące z XXXIX debaty TFI zorganizowanej przez redakcję PAP Biznes w Centrum Prasowym PAP.- 30.09.2025, 12:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Sapiens na EKF Ubezpieczenia: mocno inwestujemy w rozwój nowych technologii i sztucznej inteligencji
„Rozwój nowych technologii, rozwój tego, co nazywamy sztuczną inteligencją (AI), powodują, że zmieniają się modele biznesowe, procesy wewnątrz firm. Powstają nowe procesy, ale i zagrożenia z tym związane. Firma Sapiens inwestuje bardzo mocno w rozwój nowych technologii i AI” - powiedział Krzysztof Bondyra, Sales Director, CEE Region Sapiens.- 30.09.2025, 12:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ