Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Inwestycje w kluby sportowe i rozszerzenie oferty o nowe usługi to główne elementy strategii, która zakłada budowanie mocnej pozycji Medicover w obszarze sportu. Firma od kilku lat intensywnie rozwija się w kierunku zintegrowanej medycyny i stawia na holistyczne podejście do zdrowia. Obecnie Medicover, oprócz świadczenia kompleksowych usług zdrowotnych, stawia na zintegrowaną opiekę zdrowotną.
"Podążamy za definicją Światowej Organizacji Zdrowia, zgodnie z którą zdrowy tryb życia, to >>stan całkowitego dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego<<. W związku z tym nasze leczenie polega na przywróceniu równowagi w całym organizmie człowieka, a nie tylko na leczeniu konkretnego obszaru" – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover sp. z o. o.
Szeroka oferta – nie tylko treningi
Aktywność fizyczna jest jednym z ważniejszych elementów pojęcia „zdrowy tryb życia”, dlatego oferta Medicover Sport jest coraz chętniej wybieranym benefitem pracowniczym. Klienci mogą korzystać z pakietów sportowych, medyczno-sportowych i pakietów online. Oferta jest zróżnicowana i dostosowana do indywidualnych preferencji.
Pakiety sportowe pozwalają wybrać rodzaj i częstotliwość zajęć sportowych lub rekreacyjnych oraz realizować ten plan w dowolnym z 4,5 tys. obiektów partnerskich Medicover Sport w Polsce. W przypadku pakietu medyczno-sportowego użytkownicy otrzymują także stały dostęp do opieki medycznej. Z kolei pakiety online umożliwiają konsultacje ze specjalistami wielu dziedzin, dają dostęp do treningów online oraz oferują merytoryczne wsparcie bez wychodzenia z domu.
Inwestycje w ofertę sportową i rozwój marki Medicover Sport
Pierwszą kluczową inwestycją na drodze rozwoju firmy było przejęcie operatora pakietów sportowych OK System. Dodatkowo Medicover nieustannie rozwija swoją działalność dzięki kolejnym akwizycjom wybranych sieci klubów fitness. Obecnie Medicover Polska jest właścicielem 20 klubów Fitness World oraz 3 klubów Holmes Place w Polsce, które pozyskaliśmy w wyniku akwizycji. Dodatkowo, w ramach współpracy prowadzimy 10 klubów Calypso na zasadach franczyzy, a do końca wakacji planujemy łącznie 12 klubów.
Pomogło to zbudować szeroką ofertę. W najbliższym czasie firma planuje jej dalszy rozwój i poszerzenie dostępu do usług z zakresu zdrowia i wellbeing.
Sport w dobie pandemii
"Wraz z ponownym otwarciem klubów sportowych przywróciliśmy pełen zakres funkcjonowania Medicover Sport. Nasza wykwalifikowana kadra wspiera klientów w wyborze rodzaju zajęć oraz ich intensywności. Zdajemy sobie sprawę z tego, że z naszych usług korzystają również osoby, które przeszły COVID-19 oraz po dłuższej przerwie od aktywności fizycznej. Nasi doświadczeni trenerzy i trenerki fitness zostali specjalnie przeszkoleni w tym kierunku. Jesteśmy otwarci i gotowi do przyjęcia klientów naszych siłowni. Sport to zdrowie, pragniemy jednak podkreślić, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, przed rozpoczęciem ćwiczeń, warto skonsultować się z lekarzem" – wyjaśnia Artur Białkowski.
Dziś Medicover Sport oferuje dostęp do 4,5 tys. placówek partnerskich – obejmuje to kluby sportowe, siłownie, baseny i ośrodki przystosowane do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. z jogi czy zumby. Klienci mogą zapoznać się z aktualną listą placówek za pomocą wyszukiwarki dostępnej na stronie: medicoversport.pl.
Źródło informacji: Medicover
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.08.2021, 09:00 |
Źródło informacji | Medicover |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Domino’s delivers the world’s most controversial pizza through the Holy Door of St. Peter’s Basilica
Domino's Pizza caused a sensation in Italy with its “Pardoned Pineapple Pizza” campaign: An employee carried a pineapple pizza through the Holy Door of St. Peter's Basilica - a door that is only opened once every 25 years. Those who pass through it are freed from all sins.- 09.10.2025, 13:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: APA-OTS
-
GUS: choroby serca zabijają najczęściej. Choroba otyłościowa podnosi ryzyko wielokrotnie
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego z 2023 roku choroby układu krążenia pozostają najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce [1]. Szczególnie wysokie ryzyko dotyczy osób chorujących na otyłość, u których powikłania sercowo-naczyniowe występują znacznie częściej. Najczęściej są to: nadciśnienie tętnicze, zaburzenia rytmu serca, niewydolność serca, choroba wieńcowa czy żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. Leczenie choroby otyłościowej to klucz do skutecznej profilaktyki w tym obszarze.- 09.10.2025, 10:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fundacja FLO
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ