Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), międzynarodowy dostawca oprogramowania i usług dla przedsiębiorstw, wiodący producent oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce, ogłosił, że spółka została uhonorowana nagrodą główną za najlepsze wsparcie klienta przez Japoński Instytut Technologii Informacyjnych (IT). Rimini Street otrzymała to wyróżnienie za swój unikalny i innowacyjny model wsparcia, który obejmuje własne, zgłoszone do opatentowania technologie i platformę sztucznej inteligencji (AI). Sędziowie docenili jakość, efektywność i nieustanny rozwój operacji wsparcia Rimini Street, znacznie ulepszonych dzięki innowacyjnej, zastrzeżonej platformie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, która przyczynia się do skrócenia czasu rozwiązywania problemów z pomocą techniczną dla klientów o 23% i zapewnia ogólną satysfakcję klientów z zamkniętych spraw na poziomie 4,9 na 5,0 (gdzie 5,0 oznacza „doskonale”).
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210901005256/en/.
Innowacyjna platforma sztucznej inteligencji wyróżniona za ciągłe podnoszenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów
Japoński Instytut Technologii Informacyjnych uczestniczy w badaniach i rozwoju w celu promowania cyfryzacji w japońskich przedsiębiorstwach i dalszego wdrażania najnowocześniejszych technologii informacyjnych w całej branży. Laureatami nagrody głównej za najlepsze wsparcie klienta są firmy, których inicjatywy w zakresie pomocy technicznej przyczyniają się w znacznym stopniu do rozwoju japońskich organizacji i służą za wzór sukcesu dla branży - zarówno dziś, jak i w przyszłości. Wyróżnienie Instytutu dla najlepszej obsługi klienta przyznane Rimini Street jest dowodem na to, że spółka posiada doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego i nieustannie koncentruje się na podnoszeniu poziomu usług i związanej z tym satysfakcji klienta. Komisja sędziowska stwierdziła, że „model stałej ceny Rimini Street jest korzystniejszy, ponieważ pomiędzy klientem a firmą tworzy relację korzystną dla obu stron”.
Japoński Instytut Technologii Informacyjnych zwrócił również uwagę na dwie zgłoszone do opatentowania aplikacje wspomagające sztuczną inteligencję - Case Assignment Advisor i C-Signal - jako uzasadnienie przyznania głównej nagrody, wskazując na „znakomite działania” Rimini Street mające na celu utrzymanie i poprawę „najwyższej satysfakcji klienta”. Platforma sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego opracowana przez spółkę została utworzona w celu usprawnienia i przyspieszenia świadczenia usług, zapewniając nieustanną poprawę jakości i wydajności operacji wsparcia.
Kompleksowe doradztwo umożliwia uwolnienie środków i zasobów na inwestycje w transformację cyfrową
Członkowie komisji konkursowej uznali, że wyróżnione wsparcie Rimini Street generuje wartość dla przedsiębiorstwa poprzez zmniejszenie ilości zasobów potrzebnych działom IT do utrzymania i obsługi podstawowych systemów ERP oraz umożliwia organizacjom przekierowanie uwolnionych funduszy na inwestycje w inicjatywy z zakresu transformacji cyfrowej. Dzięki usługom technicznym Rimini Street Support klienci mogą uzyskać więcej korzyści z inwestycji w oprogramowanie dla przedsiębiorstw i przyspieszyć innowacje, tworząc przewagę konkurencyjną i stymulując wzrost.
Model kompleksowego podejścia Rimini Street przydziela wszystkim klientom inżyniera wsparcia, który dysponuje średnio 20-letnim doświadczeniem w pracy z oprogramowaniem korporacyjnym klienta i jest wspierany przez zespół ekspertów funkcjonalnych i technicznych. Klienci czerpią również korzyści z wiodącej w branży umowy o poziomie świadczonych usług, przewidującej 10-minutowy czas reakcji w przypadku spraw o znaczeniu krytycznym należących do Priorytetu 1 oraz 15-minutowy czas reakcji w przypadku spraw należących do Priorytetu 2.
„Ograniczenie kosztów związanych z infrastrukturą IT jest obecnie jednym z największych wyzwań dla przedsiębiorstw - nie tylko w Japonii, ale na całym świecie. Usługi serwisowe Rimini Street wspomagają organizacje w maksymalizowaniu wartości ich systemów korporacyjnych i uwalnianiu potrzebnych zasobów, tak aby mogły zająć się bardziej strategicznymi projektami, które zapewniają przewagę konkurencyjną i pobudzają wzrost - powiedział Yorio Wakisaka, wiceprezes grupy i regionalny dyrektor generalny Rimini Street w Japonii. - Jesteśmy dumni oraz zaszczyceni otrzymaniem nagrody od Japońskiego Instytutu Technologii Informacyjnych za nasz niepowtarzalny model wsparcia. Stanowi to dla nas wyraz uznania nieustającej koncentracji firmy na ewolucji oferty rozwiązań pomocy technicznej i inwestowania w nią, co z kolei przyczynia się do zaspokajania potrzeb i przewyższania oczekiwań setek klientów w Japonii oraz tysięcy na całym świecie, którzy pragną jak najlepiej wykorzystać swoje inwestycje w infrastrukturę informatyczną”.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka wchodząca w skład indeksu Russell 2000®, jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4200 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn.
Wypowiedzi prognozujące
Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995) Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują, m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych, oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. wpływ na naszą działalność bieżącej obsługi zobowiązań spółki wynikających z umowy kredytowej i innych zobowiązań umownych dotyczących aspektów finansowych i operacyjnych oraz powiązanego ryzyka dotyczącego stóp procentowych, czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 w odniesieniu do działalności spółki, a także wpływu pandemii na gospodarkę, oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19 oraz związane z nią skutki gospodarcze, katastrofy zakłócające działalność spółki lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zdolności spółki do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej w zakresie sprawozdawczości finansowej oraz jej zdolności do wyeliminowania stwierdzonych słabych punktów jej systemu kontroli wewnętrznej, w tym w odniesieniu do ujęcia księgowego praw spółki do poboru akcji; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Rocznym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q w środę, 4 sierpnia 2021 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.
© 2021 Rimini Street, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek, ani ich nie promuje.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210901005256/en/.
Źródło: Rimini Street, Inc.
KONTAKT:
Michelle McGlocklin
Rimini Street, Inc.
tel. +1 925 523-8414
e-mail: mmcglocklin@riministreet.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.09.2021, 09:22 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |