Newsletter

Rimini Street otrzymuje siedem wyróżnień Stevie® Awards w dziedzinach innowacji technicznych, doskonałości w obsłudze klienta, globalnego wzrostu i społecznej odpowiedzialności biznesu

08.09.2021, 13:26aktualizacja: 08.09.2021, 13:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Rimini Street, Inc
Business Wire/Rimini Street, Inc
Firma otrzymała nagrody w konkursach American Business Awards 2021 i International Business Awards 2021, w tym złote wyróżnienie (Gold Award) w dziedzinie nauki i technologii za innowacyjną, zastrzeżoną platformę wsparcia opartą na sztucznej inteligencji, która pozwoliła skrócić czas rozwiązywania spraw klientów o 23% i zapewniła średnią globalną ocenę satysfakcji klientów na poziomie 4,9 na 5,0.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Firma Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), globalny dostawca produktów i usług z zakresu oprogramowania i wiodący usługodawca zewnętrzny zapewniający usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce, poinformowała, że zdobyła łącznie siedem wyróżnień Stevie Awards w konkursach Stevie American Business Awards (ABA) 2021 i Stevie International Business Awards (IBA) 2021.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210907005439/en/.

Wykorzystanie innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji w celu zapewnienia możliwie najbardziej elastycznego modelu obsługi klienta

Firma Rimini Street otrzymała wyróżnienie Gold Stevie Award, które jest przyznawane za osiągnięcia w dziedzinie nauki i technologii, za zastrzeżoną i zgłoszoną do opatentowania platformę wsparcia opartą na sztucznej inteligencji, która stanowi proaktywne, inteligentne rozwiązanie na rzecz przyspieszenia poprawy jakości obsługi klienta i skrócenia czasu przeznaczonego na rozwiązywanie spraw klientów średnio o 23%. Platforma wsparcia oparta na sztucznej inteligencji została opracowana przez wewnętrzny zespół ds. innowacji firmy Rimini Street, który wdrożył też kilka innych przełomowych, zastrzeżonych narzędzi i technologii wsparcia, wykorzystywanych do zapewnienia najbardziej elastycznego modelu świadczenia usług na rynku wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw. Średnia ocena zadowolenia klientów firmy na całym świecie wynosi obecnie 4,9 na 5,0, gdzie wynik 5,0 oznacza „doskonały”.

Wyższa gwarancja obsługi i nowe usługi, które zwiększają zadowolenie klientów i stymulują wzrost

Firma Rimini Street zdobyła również dwa wyróżnienia dla Firmy Roku w dziedzinie usług komputerowych w 2021 r. w konkursach ABA i IBA za rozszerzenie oferty produktów i usług, nominacje na stanowiska kierownicze, wzrost przychodów i ciągłe innowacje w obszarze świadczenia usług na rzecz klientów. W ciągu ostatniego roku firma zapewniła ogólnoświatowy dostęp do usługi Support for SAP S/4HANA, ulepszyła gwarancję serwisową dla klientów poprzez skrócenie czasu reakcji na krytyczne przypadki o priorytecie 1 z 15 do 10 minut oraz przekroczyła próg 5 mld dolarów łącznych oszczędności w zakresie kosztów utrzymania ponoszonych przez klientów od początku istnienia firmy.

Wspieranie klientów w radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19

Zespół Global Product Delivery (GPD) firmy Rimini Street zdobył również wyróżnienie Stevie Award dla Najlepszego Zespołu Obsługi Klienta w ramach ABA 2021. Zespół GPD składa się z setek profesjonalistów rozsianych po całym świecie, odpowiedzialnych za tworzenie aktualizacji podatkowych, prawnych i regulacyjnych (ang. tax, legal, regulatory - TLR) w celu wsparcia wymogów TLR dla globalnych klientów Rimini Street działających w 126 krajach. Jest to jedna z bardzo nielicznych organizacji na świecie, które badają, analizują, określają zakres, opracowują, testują i dostarczają aktualizacje TLR dla klientów korzystających z oprogramowania Oracle E-Business Suite, PeopleSoft, JD Edwards i SAP w dziesiątkach wersji, na których opiera się przetwarzanie transakcji wartych miliardy dolarów rocznie.

W okresie obowiązywania specjalnych przepisów rządowych w związku z pandemią COVID-19 aktualizacje TRL były często niespodziewane i pilne z powodu zmian podatkowych i płacowych wprowadzonych w poszczególnych krajach, przez co działania podejmowane w tym zakresie stały się jeszcze bardziej kluczowe i złożone. W ciągu roku 2020 zespół GPD dostarczył łącznie prawie 90 tys. zindywidualizowanych aktualizacji w 58 krajach, co stanowiło wzrost o 40% w porównaniu z poprzednim rokiem, w tym ponad 6 tys. aktualizacji TLR związanych z pandemią dla klientów w 42 krajach.

Zaangażowanie na rzecz wsparcia lokalnych społeczności

Firma Rimini Street zdobyła dwa wyróżnienia Stevie Awards w kategorii „Program Roku w zakresie społecznej odpowiedzialności w biznesie” za wysiłki wpisujące się w globalne działania utworzonej przez firmę fundacji. Fundacja Rimini Street jest charytatywnym podmiotem Rimini Street, który jest finansowany z prywatnych środków i odzwierciedla otwartość, pasję i wartości wyznawane przez globalnych współpracowników firmy, którzy są skłonni poświęcić swój czas, przekazać dary rzeczowe i wnosić wkład finansowy. Fundacja została wyróżniona za nieustanne zaangażowanie w niesienie pomocy ludziom, w tym mieszkańcom obszarów znajdujących się w nagłej potrzebie. W ciągu ostatniego roku, aby pomóc w zwalczaniu skutków pandemii COVID-19, Fundacja Rimini Street dostarczała maseczki i środki czystości mieszkańcom sześciu kontynentów oraz udostępniła pracownikom drukarki 3D na potrzeby drukowania przyłbic dla pracowników służby zdrowia w szpitalach i ośrodkach dla seniorów.

„Ponowne otrzymanie nagród Stevie Awards za nasze zaangażowanie w innowację, doskonałą jakość obsługi klienta, wzrost i wkład na rzecz globalnej społeczności, która ogromnie potrzebuje wsparcia, to dla nas prawdziwy zaszczyt i wyróżnienie - powiedział Seth A. Ravin, dyrektor generalny Rimini Street. - Do kwestii zapewnienia doskonałości obsługi klienta podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do działań podejmowanych przez naszą fundację na rzecz społeczności, w których żyjemy i pracujemy. Jestem ogromnie dumny z kluczowych usług - dostępnych 24 godziny na dobę, przez cały rok - jakie nasza globalna rodzina Rimini świadczy na rzecz klientów, oraz ze wsparcia, jakie zapewniamy społecznościom znajdującym się w potrzebie”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka notowana w indeksie Russell 2000®, jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Do dziś ponad 4200 firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufanego dostawcę produktów i usług z zakresu oprogramowania dla firm. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.riministreet.com oraz na portalach w serwisach społecznościowych Twitter, jako @riministreet, Facebook i LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają. m.in. stwierdzenia dotyczące oczekiwań odnośnie do przyszłych wydarzeń, przyszłych możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji firmy w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Czynniki ryzyka i niepewności obejmują m.in. wpływ na działalność firmy bieżących zobowiązań odnośnie do obsługi zadłużenia oraz wskaźników finansowych i operacyjnych wynikających z umowy kredytowej i powiązanych z nią czynników ryzyka wynikających z wysokości stóp procentowych; czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 dla działalności spółki i powiązane oddziaływanie gospodarcze oraz działania podejmowane przez organy rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19; katastrofy zakłócające działalność spółki lub działalność jej obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym Rimini Street prowadzi działalność, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której Rimini Street prowadzi działalność; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia przez Rimini Street dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych Rimini Street i ich ekwiwalentów, pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności, w tym na mocy nowej umowy kredytowej; zdolność firmy do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej w zakresie sprawozdawczości finansowej oraz jej zdolność do wyeliminowania zidentyfikowanych istotnych słabości w ramach kontroli wewnętrznej, w tym w odniesieniu do księgowego ujęcia gwarancji spółki; zmiany w opodatkowaniu i przepisach prawa; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych przez Rimini Street produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowanych przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w niedalekiej przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Kwartalnym Sprawozdaniu Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 4 sierpnia 2021 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Roczne Sprawozdania Rimini Street składane na formularzu 10-K, Kwartalne Sprawozdania składane na formularzu 10-Q, Bieżące Sprawozdania składane na formularzy 8-K i inne sprawozdania przedkładane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje ona żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2021 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek, ani ich nie promuje, chyba że zostało wyraźnie określone inaczej.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210907005439/en/.

Źródło: Rimini Street, Inc

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.09.2021, 13:26
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ