Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![PKO BP](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202109/DOC.20210914.40314620.1.jpg?itok=tWEiqKMN)
PKO Dom to nowa oferta ochrony domu lub mieszkania od PKO Ubezpieczenia. Zapewnia kompleksowe ubezpieczenie m.in. od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji. Klienci mogą również skorzystać z szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych oraz zabezpieczyć dom w budowie.
„Dzięki możliwości połączenia ubezpieczenia z urządzeniami smart home firmy FIBARO, oferujemy naszym klientom dostęp do zestawu czujników, których zadaniem jest ostrzeganie o niebezpieczeństwie, które pojawiło się lub pojawi się w naszym domu. To m.in. czujnik zalania, pożaru, włamania czy czujnik wykrywający czad” – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Zamontowanie tych urządzeń powoduje, że to ubezpieczyciel alarmuje klienta o powstałym w jego domu zagrożeniu, a nie odwrotnie, jak było do tej pory. „Proponujemy klientom, którzy zawierają z nami umowę, zakup urządzeń FIBARO po preferencyjnych cenach. Klient zaoszczędza średnio 40 proc. na zestawie czujników, w porównaniu z tym, co jest dostępne na rynku” – dodaje Tomasz Mańko.
Ubezpieczenie PKO Dom oferowane jest w trzech pakietach:
- Pakiet Standardowy zapewnia ochronę na wypadek wystąpienia zdarzeń losowych (np. pożaru, powodzi, zalania, przepięcia, działania gradu lub śniegu) oraz pomoc Assistance 24/7. Centrum Alarmowe zorganizuje wsparcie fachowców, hydraulika, dekarza czy ślusarza, którzy usuną powstałą usterkę.
- Pakiet Super, poza zakresem ubezpieczenia w pakiecie Standardowym, daje też możliwość zabezpieczenia w razie nieumyślnie wyrządzonych szkód osobom trzecim (tzw. OC w życiu prywatnym).
- Pakiet Super Pro jest kompleksowym ubezpieczeniem dającym jego posiadaczowi najwyższy poziom komfortu. Obejmuje zakres pakietu Super i dodatkowo chroni od kradzieży z włamaniem, rabunku czy dewastacji.
Od 13 września ubezpieczenie jest dostępne w oddziałach banku PKO Banku Polskiego, w najbliższym czasie będzie je można kupić w aplikacji mobilnej IKO i serwisie transakcyjnym, a od października także w agencjach. Dzięki trwającemu kilka tygodni wcześniejszemu pilotażowi na terenie Śląska wiadomo, że nowy produkt budzi duże zainteresowanie klientów.
„Nasi klienci byli zaciekawieni ofertą, rozmawiali z doradcami. Kilkaset umów ubezpieczenia PKO Dom już zostało zawartych” – opisuje Tomasz Mańko.
Jednocześnie wiceprezes PKO Ubezpieczenia podkreśla, że PKO Dom stanowi kolejny krok w strategii grupy PKO Banku Polskiego, która zakłada przekształcenie banku w dostawcę pierwszego wyboru ubezpieczeń dla jego klientów.
„Chodzi o podstawowe ubezpieczenia ochronne, z których większość konsumentów na polskim rynku korzysta. W pierwszej kolejności koncentrujemy się na ubezpieczeniach domu i samochodu. Dom właśnie wszedł do oferty, samochód wprowadzimy w ciągu kilku miesięcy” – zapowiada Tomasz Mańko.
Już teraz klienci PKO Banku Polskiego mają dostęp do ubezpieczeń turystycznych i ochronnych. Ich obsługa odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej IKO. Niedawno do aplikacji trafiło kolejne ubezpieczenie - dziecka.
„Wykupienie ubezpieczenia za pomocą aplikacji PKO Banku Polskiego w smartfonie jest proste i intuicyjne, sam już z takiej możliwości skorzystałem. Była to wyjątkowo łatwa operacja” – podkreśla wiceprezes PKO Ubezpieczenia.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.09.2021, 15:39 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polenergia i Equinor z umowami na transport i instalację fundamentów oraz morskich stacji dla projektów Bałtyk 2 i 3
- 03.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polenergia
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom