Newsletter

Zdrowie i styl życia

Wraz ze światową premierą smartwatcha zachęcającego do wzniesienia się na wyższy poziom Amazfit prezentuje nową, odważną twarz marki

13.10.2021, 08:16aktualizacja: 13.10.2021, 08:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Amazfit - logo
Amazfit - logo
Amazfit jest marką należącą do Zepp Health, która sprzedała ponad 100 mln urządzeń.

NOWY JORK, 13 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Amazfit, światowy lider w produkcji inteligentnej technologii będącej jednym z elementów ubioru, odsłania nową twarz marki celebrującą wyrażanie siebie i odważniej odzwierciedlającą wartości i styl życia jej klientów.

Amazfit to marka należąca do Zepp Health (NYSE: ZEPP), która od 2014 r. sprzedała ponad 100 mln urządzeń. W świecie ulegającym ciągłym przeobrażeniom, w którym klienci mogą korzystać z nieskończonych możliwości oraz zmieniających się w czasie i w różnych środowiskach tendencji, odczuć i celów, marka Amazfit oferuje niezliczoną ilość sposobów na wyrażenie pasji, spontaniczności i optymizmu.

Nowa twarz marki wyraża je za pomocą szerokiej gamy śmiałych kolorów i ciekawej zmiany logo marki Amazfit.

„Staliśmy się częścią stylu życia naszych klientów – pomagamy im wyrazić ich osobowość, energię i charakter. Dlatego zdecydowaliśmy się odświeżyć i unowocześnić markę Amazfit tak, aby lepiej odzwierciedlała naszą wizję i zachęciła naszych odbiorców do praktykowania zdrowszego stylu życia. Mam zaszczyt przedstawić Państwu nowe logo marki Amazfit będące pierwszym przystankiem na tej drodze. Odzwierciedla barwny świat i ucieleśnia wartość integracji społecznej”, mówi Huang Wang, prezes Amazfit.

Wizją Amazfit jest zachęcenie większej liczby osób do życia z pasją i praktykowania aktywności fizycznej. Amazfit realizuje tę wizję tworząc dynamiczne i stylowe produkty technologiczne promujące wyrażanie siebie, pozytywny własny wizerunek, celebrujące życie i pozwalające klientom żyć pełnią życia. Szeroka gama produktów oferowanych przez Amazfit obejmuje już wiele zróżnicowanych wzorów smartwatchów i opasek, urządzeń do praktykowania aktywności fizycznej i słuchawek dousznych.

Dziś Amazfit robi krok dalej, zachęcając do „wzniesienia się na wyższy poziom”.

Amazfit nawiązał współpracę z najlepszymi na świecie prekursorami świata mody HELIOT EMIL™ i Christianem Cowanem, którzy zidentyfikowali się z pragnieniem „wzniesienia się na wyższym poziom” i włączyli produkty Amazfit do kolekcji prezentowanej na pokazie zorganizowanym w ramach Paryskiego i Nowojorskiego Tygodnia Mody. Christian posunął się jeszcze dalej i został konsultantem produktów Amazfit serii GTR 3 i GTS 3.

Nawiązanie współpracy z projektantami mody zbiega się z wprowadzeniem na rynek nowych produktów z serii GTR 3 i GTS 3 – gamy urządzeń obejmujących funkcjonalności służące dbaniu o zdrowie i uprawianiu aktywności fizycznej opakowane w trzy eleganckie i stylowe modele smartwatchów. Wszystkie trzy modele zaprojektowano z myślą o umożliwieniu użytkownikom „wzniesienia się na wyższy poziom” bez rezygnowania z indywidualnego stylu bycia. Modele serii GTR 3 Pro, GTR 3 i GTS 3 stworzono po to, aby pomóc klientom w bezproblemowym wchodzeniu w i wychodzeniu z cyfrowego świata oraz zachowaniu równowagi i odniesieniu sukcesu.

Produkty Amazfit serii GTR 3 i GTS 3 to modne i łatwe w użyciu smartwatche oferujące kompleksowe funkcje monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej wsparte wyjątkowo długą żywotnością baterii i wyposażone w intuicyjny system operacyjny Zepp.

Smartwatche Amazfit serii GTR 3 i GTS 3 będą dostępne w państwach europejskich (w Niemczech, we Francji, Włoszech, Zjednoczonym Królestwie) od 11 października (czasu Greenwich + 1 godz.), a w Hiszpanii od 18 października; produkty serii GTR 3 i GTR 3 Pro będą dostępne w USA od 11 października, a serii GTS 3 od 20 października.

Amazfit

Amazfit jest czołową globalną marką oferującą produkty do noszenia, która oferuje bogatą gamę produktów, w tym smartwatche i opaski, słuchawki douszne TWS oraz urządzenia wspierające zdrowie i dobrą kondycję, takie jak inteligentne bieżnie i wagi wskazujące skład ciała. Esencję naszej marki wyraża hasło „Up Your Game (Wznieś się na wyższy poziom)”; zachęcamy wszystkich użytkowników do realizowania swoich pasji i swobodnego wyrażania siebie poprzez aktywność.

Amazfit jest marką należącą do Zepp Health (NYSE: ZEPP), która od 2014 r. dostarczyła ponad 100 milionów urządzeń, dostępnych w przeszło 90 krajach i regionach. Więcej informacji na stronie www.amazfit.com.

Dane kontaktowe działu PR:

Więcej informacji na temat cen produktów i materiałów promocyjnych:

Nic Corns, dyrektor działu PR Make Honey

tel. +44 7954 390 132

e-mail: nic.corns@makehoney.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1657014/1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1657012/2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1657013/3.jpg

Źródło: Amazfit

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2021, 08:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ