Pobierz materiał i Publikuj za darmo
FOSHAN, Chiny, 15 października 2021 r. /PRNewswire/ -- 11 października Midea (000333.SZ), marka nr 1 na świecie w dziedzinie uzdatniania powietrza, była gospodarzem konferencji pod hasłem „Zielona perspektywa, błękitna przyszłość”, która zgromadziła pod jednym dachem ekspertów z branży, jak również liderów handlu i polityki klimatycznej, aby być świadkiem wprowadzenia na rynek najnowszego rozwiązania „Zielony Dom” firmy Midea dla inteligentnych domów, zaprojektowanego, aby pomóc światu w osiągnięciu emisji NZEC (ang. Near Zero Energy Consumption) oraz kamieni milowych w zakresie wspierania światowych celów zwiększenia efektywności energetycznej i ograniczenia globalnego ocieplenia.
Zhang Jianyu, dyrektor wykonawczy Instytutu Zielonego Rozwoju BRI, zauważył, że chińskie przedsiębiorstwa są zachęcane do integracji ekologicznego rozwoju w całym procesie inwestycji i współpracy zagranicznej, co jest doskonałym krokiem do przyspieszenia zrównoważonego rozwoju zarówno w Chinach, jak i na arenie międzynarodowej. Pochwalił również chińskich producentów, takich jak Midea, za podjęcie działań na rzecz gospodarki niskoemisyjnej i uruchomienie własnej inicjatywy proaktywnego przeciwdziałania zmianom klimatycznym.
„Zielony dom” firmy Midea to płynna integracja trzech inteligentnych i współdziałających ze sobą systemów, które obejmują wytwarzanie energii, zarządzanie energią oraz domem. Nadwyżka energii może być przesyłana do systemu magazynowania, który nie tylko może być wykorzystywany jako podstawowe źródło energii w nocy lub w niekorzystnych warunkach pogodowych, ale może również wspomagać całą okolicę poprzez jej przesyłanie do innych gospodarstw domowych.
Dzięki innowacyjnym algorytmom Midea, inteligentny system zarządzania energią w sposób zaawansowany wdraża i koordynuje wytwarzanie energii słonecznej, jej magazynowanie, ładowanie i rozładowywanie, co może współpracować z systemem MSmartLife w celu zasilania wszystkich inteligentnych urządzeń domowych, w tym klimatyzatorów, lodówek, pralek i przyrządów kuchennych. Rezultatem jest niezależny energetycznie dom, który wykorzystuje cały zestaw najnowocześniejszych technologii Midea, aby osiągnąć NZEC i zmaksymalizować wykorzystanie energii, zgodnie z ambicją firmy, tak aby całkowicie wyeliminować emisję dwutlenku węgla z gospodarstw domowych.
Podczas imprezy odbyła się również ceremonia z okazji wyprodukowania klimatyzatora (AC) Midea R290 numer 2100000, pierwszego urządzenia AC, które kiedykolwiek otrzymało niemiecki znak ekologiczny Blue Angel.
Kristian Mao-Chang Wilkening, dyrektor projektu Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) wyraził swoje uznanie dla wysiłków spółki i jej wkładu w rozwój gospodarki niskoemisyjnej.
„W przypadku R290, Midea była pierwszym producentem, który uzyskał certyfikat Blue Angel. Dowodzi to, że firma spełnia najwyższe standardy środowiskowe. Wyprodukowanie jednostki numer 2100000 jest imponującym osiągnięciem”- powiedział.
Firma Midea, nagrodzona przez Organizację Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju Przemysłowego (UNIDO) za wyjątkowy wkład w walkę ze zmianami klimatycznymi, przewodziła trwającemu dziesięć lat projektowi mającemu na celu opracowanie masowo produkowanego, wydajnego i niezawodnego rozwiązania poprzez zastąpienie HCFC-22 propanem (R-290). Z danych statystycznych UNIDO z 2020 roku wynika, że produkty Midea zasilane R-290 przyczyniły się do wyeliminowania potencjału niszczenia warstwy ozonowej i ograniczyły ekwiwalent ponad 970000 ton CO2 rocznie.
Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1659194/image_1.jpg
Źródło: Midea
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.10.2021, 08:42 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |