Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., przedsiębiorstwo zajmujące czołową pozycję w działaniach na rzecz przedsiębiorczości i upodmiotowienia kobiet, przedstawiło dzisiaj drugą edycję konkursu World Series of Innovation (WSI), realizowanego we współpracy z Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE). W pierwszym roku współpracy z NFTE Mary Kay jest sponsorem 2021 NFTE World Series of Innovation, międzynarodowego przedsięwzięcia edukacyjnego, które ma na celu zachęcenie młodych ludzi w wieku 13-24 lat do krytycznego myślenia i rozwijania umiejętności rozwiązywania najpoważniejszych problemów stojących przed współczesnym światem oraz przyczynienia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs), przy jednoczesnym kształtowaniu postaw przedsiębiorczych.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20211104005178/en/
World Series of Innovation Challenge zachęca młodych ludzi z całego świata do zgłaszania nowatorskich rozwiązań dotyczących Celu 5 Zrównoważonego Rozwoju: Równość płci. Celem tego zadania jest przeanalizowanie sposobów promowania równości w miejscu pracy i zapewnienia jednakowego dostępu do możliwości ekonomicznych dla kobiet i dziewcząt. Przed epidemią COVID dziesiątki lat danych wskazywały na wzrost liczby kobiet na rynku pracy – nawet pomimo utrzymującej się różnicy w zarobkach każdego roku na rynek pracy wchodziło coraz więcej kobiet. Jednakże zmniejszenie liczby stanowisk w wyniku pandemii nieproporcjonalnie dotknęło właśnie kobiety, a od 2020 roku wspinaczka ku równości w zatrudnieniu stała się jeszcze bardziej wymagająca.
„Mary Kay doskonale zdaje sobie sprawę z wagi przedsiębiorczości i roli, jaką odgrywa ona w dzisiejszym świecie oraz w przyszłości, dlatego też co roku inwestujemy w programy i inicjatywy, które pomagają wzmocnić pozycję kobiet i dziewcząt na całym świecie – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna Mary Kay Inc. - Pragniemy przyczynić się nie tylko do zapewnienia możliwości edukacyjnych, ale także pomóc im realizować ich marzenia na całym świecie. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani tym wyzwaniem tak bardzo związanym z zasadniczą misją naszej firmy”.
NFTE jest światową organizacją non-profit działającą na rzecz edukacji i skupiającą się na przekazywaniu wiedzy o przedsiębiorczości młodym ludziom w społecznościach o niskich dochodach. Program World Series of Innovation (WSI) Challenge zaprasza do podejmowania sponsorowanych przez firmy wyzwań, które dotyczą Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Obejmując zasięgiem 100000 uczniów i uczennic na całym świecie, w 2020 roku NFTE pozyskało prawie 4000 uczestników i uczestniczek ze wszystkich środowisk, którzy zgłosili swoje pomysły w ramach Wyzwania WSI, przy czym blisko 350 uczniów i uczennic wzięło udział w wyzwaniu finansowanym przez Mary Kay dotyczącym Celu 12 Zrównoważonego Rozwoju: Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja. Trzy przedsięwzięcia nagrodzone w ramach wyzwania Mary Kay 2020 to:
• Pierwsze miejsce: Loop Tee Loop
Loop Tee Loop to zrównoważona pętla odzieżowa łącząca fabryki tekstyliów z włókien lyocell z usługami zbiórki surowców wtórnych z Metro Manila na Filipinach.
• Drugie miejsce: SwagSwap
SwagSwap jest amerykańskim portalem społecznościowym oferującym możliwość wymiany ubrań między nastolatkami.
• Trzecie miejsce: Projekt DBrand
Projekt DBrand to wyjątkowa usługa polegająca na usuwaniu oznaczeń z używanych mundurów, aby można je było poddać recyklingowi w USA.
„Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości wśród młodych ludzi ma kluczowe znaczenie dla budowania lepszego świata, z myślą o przyszłych pokoleniach – powiedział J.D. LaRock, prezes i dyrektor generalny NFTE. - Każdego roku nieustannie inspirują nas innowacje, które powstają w głowach kolejnych pokoleń przedsiębiorców, i z niecierpliwością wyczekujemy, aby zobaczyć wszystkie nowe pomysły od zawodników WSI w 2021 roku. Jesteśmy wdzięczni firmie Mary Kay Inc. za wsparcie już drugi rok z rzędu przy podejmowaniu tego niezwykle ważnego światowego wyzwania, jakim jest pomoc w zwiększaniu równości w miejscu pracy i zapewnieniu równego dostępu do możliwości ekonomicznych dla kobiet i dziewcząt”.
Oprócz World Series of Innovation Mary Kay wspierała program NFTE „Przedsiębiorczość w każdej szkole”, przybliżając uczniom i uczennicom w całych Stanach Zjednoczonych i na arenie międzynarodowej zagadnienia związane z przedsiębiorczością poprzez program nauczania; jak również sponsorowała Regional Youth Entrepreneurship Challenges (Regionalne Wyzwania Młodzieżowej Przedsiębiorczości) NFTE, w których uczniowie i uczennice przedstawiają swoje propozycje biznesowe w celu zdobycia kapitału początkowego w warunkach konkurencji.
Konkurs World Series of Innovation NFTE 2021 reprezentuje fundacja Citi Foundation i obejmuje on projekty przygotowane przez Bank of the West, Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY US), Mary Kay, Inc, Maxar Technologies, PIMCO oraz Saint-Gobain. Konkursy rozpoczęły się 15 września, natomiast zgłoszenia należy przesyłać do 15 grudnia. Procedura kwalifikacyjna rozpoczyna się w styczniu 2022 roku. Finaliści zostaną ogłoszeni w lutym, a zwycięzcy 31 marca.
Więcej informacji na temat programu World Series of Innovation i wszystkich wyzwań można znaleźć na stronie https://innovation.nfte.com.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: tworzyć atrakcyjne możliwości dla kobiet, oferować olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay Inc. prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i zapachów. Mary Kay działa na rzecz upodmiotowienia kobiet i ich rodzin, współpracując z organizacjami z całego świata. Firma koncentruje się na wspieraniu badań nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji na temat można znaleźć na stronie Mary Kay www.marykayglobal.com
NFTE
Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) to międzynarodowa organizacja non-profit zajmująca się edukacją w zakresie przedsiębiorczości na wysokim poziomie dla uczniów i uczennic szkół średnich i liceów z mniej zamożnych społeczności, jak również oferująca programy dla uczniów i uczennic oraz osób dorosłych. W tym roku szkolnym roku NFTE dotrze ze swoimi programami do 45 000 uczniów i uczennic w 25 stanach USA oraz udostępnia swoje programy w 20 innych krajach. Od czasu założenia zorganizowaliśmy programy edukacyjne dla ponad miliona uczniów i uczennic w ramach zajęć szkolnych, pozaszkolnych, studiów oraz obozów letnich, oferowanych zarówno stacjonarnie, jak i online. Więcej informacji o tym, jak promowany jest sprzyjający włączeniu społecznemu kapitalizm oraz jak kształtowane są kolejne pokolenia wspierających zróżnicowanie przedsiębiorców, można znaleźć na stronie www.nfte.com.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211104005178/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej
tel.(+1) 972-687-5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2021, 12:42 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |