Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W uzasadnieniu DELL EMC zwróciło uwagę na efektywne i systematyczne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz ciągłe doskonalenie dostarczanych usług, których efektem jest rosnące zadowolenie klientów Dell EMC w Polsce, Czechach i Słowacji.
Decydowali klienci
Co to oznacza dla klientów i partnerów Comp S.A.? Że są oni traktowani w sposób szczególny, profesjonalny i jest to zauważane nawet daleko poza Polską. O wyborze decydowali klienci i kadra menadżerska DELL EMC z całego świata, a przyznana nagroda potwierdza wyróżniającą się jakość w określonym aspekcie dostarczanych usług.
„Ta nagroda to szczególne wyróżnienie, to właśnie bowiem zadowolenie klienta jest i zawsze będzie dla nas najistotniejszym wyznacznikiem jakościowym. Traktujemy ją jako dowód wielkiego zaufania ze strony klientów i menadżerów DELL EMC, a co za tym idzie, stanowi ona poważne zobowiązanie do ciągłego doskonalenia jakości naszej pracy” - mówi Krzysztof Morawski, wiceprezes zarządu Comp S.A.
Partner od 20 lat
CSS Centrum Usług IT COMP S.A. od 20 lat świadczy usługi serwisowe dla firmy Dell. Od stycznia 2017 roku COMP jest jedynym partnerem serwisowym DELL EMC w trzech krajach: Polsce, Czechach i Słowacji.
Dell EMS Global Support & Deployment Services Partner Forum to jedno z ważniejszych wydarzeń w branży IT, podczas którego spotykają się czołowi przedstawiciele firmy DELL EMC z partnerami biznesowymi z całego świata. Celem spotkania jest omówienie kluczowych obszarów umożliwiających dostarczenie najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych dla klientów Dell EMC.
Rekordowe wyniki kwartalne
Comp S.A. opublikowała 23 listopada br. skonsolidowane wyniki finansowe po trzech kwartałach, odnotowując wzrost przychodów o 29,4 proc. oraz wzrost zysku netto o 88,5 proc. w stosunku do ub.r. Spółki wchodzące w skład Grupy Comp specjalizują się w nowatorskich rozwiązaniach dla handlu i usług oraz w rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa IT, sieciowego i kryptografii. Cyfrowa wielostronna platforma usług M/platform to najbardziej innowacyjny projekt w Polsce wspierający handel tradycyjny, a wielofunkcyjne urządzenia fiskalne z oferty Comp dają możliwość obsługi nowoczesnych systemów płatności. Z zysku za 2020 r. spółka wypłaciła dywidendę w wysokości 3 PLN na akcję.
Źródło informacji: Comp S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 25.11.2021, 09:30 |
| Źródło informacji | Comp S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ