Newsletter

YES wdraża płatności odroczone Mokka

20.12.2021, 10:30aktualizacja: 20.12.2021, 13:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mokka - Salon YES
Mokka - Salon YES
Sieć salonów biżuterii YES we współpracy z fintechem Mokka wprowadza płatności odroczone. Usługi Mokka są dostępne w ponad 180 Salonach sieci YES oraz Verona działających w całej Polsce.

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych będą realizowane z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Mokka, udostępnionej doradcom klienta YES oraz Verona. Klienci będą mogli skorzystać z wielu planów płatniczych takich jak np. odroczenie płatności o 30 dni czy wygodnych systemów ratalnych (3, 6 lub 10 miesięcy). Ponadto, w pierwszych tygodniach współpracy Mokka i YES przygotowały promocję „Raty 0% na 3m-ce” dla klientów zainteresowanych rozłożeniem płatności na dłuższy okres czasu.

„Nasi klienci mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące obsługi, w tym wyboru rodzaju płatności. Chcemy zapewnić im wszystkie, dogodne rozwiązania płatnicze, dzięki którym doświadczenia zakupowe w naszych Salonach sprzedaży będą utrzymywały stale wysoki poziom. Dzięki współpracy z Mokka nasi klienci otrzymają możliwość odroczenia płatności o 30 dni lub rozłożenia zakupu na raty. Chcemy też w ten sposób dotrzeć do młodszych grup konsumentów z pokolenia Z i Y, którzy są głównymi użytkownikami buy now pay later” – komentuje Piotr Chojnacki, dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej YES. 

YES Biżuteria S.A. jest jednym z liderów na polskim rynku jubilerskim. Firma prowadzi ponad 180 Salonów oferujących biżuterię w całej Polsce, działając przede wszystkim w oparciu o system franczyzowy. Firma prowadzi również hurtową sprzedaż wyrobów jubilerskich Verona. Działa w Polsce od 40 lat. 

„BNPL oferuje wiele korzyści dla sklepów - znaczny wzrost średniego koszyka, wysoką konwersję i wzrost lojalności klienta. Z raportu The Global Payments Report opracowanego przez Worldpay wynika, że już w 2024 roku w Europie, płatności odroczone będą stanowiły około 14% wszystkich metod płatności w sklepach internetowych oraz sporą część płatności stacjonarnych. Trend ten nie omija rynku biżuterii i akcesoriów, dlatego w perspektywie czasu branża ta również będzie poszukiwała i wdrażała tego typu rozwiązania, by spełniać potrzeby młodszych grup klienckich” - komentuje Daniel Malinowski, dyrektor sprzedaży Mokka.

Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy w Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków. 

Mokka jest wiodącym dostawcą usług finansowania zakupów konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma oferuje usługi sieciom handlowym działającym w branży modowej, kosmetycznej, sportowej, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. Wśród sklepów partnerskich Mokka w Polsce znajdują się m.in. Diverse, Deni Cler, Lancerto, Worldbox, czy Adrenaline – sieć salonów Nike oraz Adidas. W Europie Środkowo-Wschodniej Mokka obsługuje 10 mln, klientów współpracując z 7 tys. sklepów stacjonarnych i internetowych.

O Mokka

Mokka to marka, pod którą działa w Polsce fintech Revo Technologies – wiodący dostawca usług finansowania sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Mokka oferuje programy finansowania zakupów konsumenckich, tj. płatności odroczone oraz systemy ratalne, dzięki którym handlowcy mają możliwość zwiększenia wartości koszyków zakupowych, optymalizacji konwersji oraz wzmocnienia lojalności klientów. Firma specjalizuje się we współpracy z sieciami handlowymi działającymi w branży modowej, obuwia, kosmetycznej, artykułów sportowych, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. Firma współpracuje ze sklepami online oraz stacjonarnymi. 

Źródło informacji: Mokka
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 20.12.2021, 10:30
Źródło informacji Mokka
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ