Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd EMC Instytut Medyczny S.A. (dalej "Emitent", "Spółka") informuje, że na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 2 marca 2022 roku, powołano w skład Zarządu EMC Instytut Medyczny S.A. z dniem 2 marca 2022 roku Panią Anetę Łuczak, powierzając jej funkcję Wiceprezesa Zarządu.
Pani Aneta Łuczak, zgodnie ze złożonym oświadczeniem, nie wykonuje działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, a także nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Pani Aneta Łuczak (ur. 1979 r.) posiada tytuł magistra zarządzania i marketingu uzyskanego na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Jest menadżerem z 17-letnią praktyką w zarządzaniu sprzedażą, zakupami i marketingiem, zdobytą w firmach z listy największych przedsiębiorstw w Polsce, takich jak: Dr. Max, DOZ S.A.
Pani Aneta Łuczak specjalizuje się w budowaniu oferty dla klientów, przygotowaniu strategii handlowej oraz określaniu kluczowych aktywności wspierających rozwój biznesu. Posiada udokumentowane sukcesy potwierdzające skuteczność w budowaniu dużych, stabilnych zespołów zorientowanych na poprawę jakości oferty dla klientów. W latach 2011-2019 jako Chief Commercial Officer odpowiadała za strategię zakupów, sprzedaży i politykę cenową sieci prawie 600 placówek aptecznych Dr.Max. W okresie sprawowania stanowiska firma dziesięciokrotnie zwiększyła sprzedaż m.in. dzięki wdrożeniu scentralizowanej polityki handlowej oraz innowacyjnemu podejściu do rozwoju marek własnych.
Pani Aneta Łuczak posiada również szerokie doświadczenie w restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz integracji w procesach M_A. W swojej karierze odpowiadała za zintegrowanie polityki handlowej, logistyki, strategii sprzedaży i marketingu w 60 procesach akwizycyjnych.
W firmie EMC Instytut Medyczny SA pani Aneta Łuczak będzie odpowiedzialna za obszar zakupów, sprzedaży, marketingu oraz wdrożenie holistycznego podejścia do oferty firmy w celu określenia kluczowych kierunków jej rozwoju.
Podstawa prawna:
§5 pkt 5) oraz § 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.03.2022, 11:02 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |