Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Answear.com Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie, pod adresem: Aleja Pokoju 18, 31-564 Kraków, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000816066 ("Spółka"), zawiadamia, że w dniu 22 marca 2022 r. Rada Nadzorcza Spółki, działając na podstawie Regulaminu Programu Motywacyjnego przyjętego uchwałą nr 4/07/2020 Rady Nadzorczej Spółki z dnia 15 lipca 2020 r. (dalej: "Regulamin Programu Motywacyjnego"), zmienionego następnie uchwałą Rady Nadzorczej nr 3/09/2020 z dnia 4 września 2020 r. w przedmiocie zmiany postanowień Regulaminu Programu Motywacyjnego dla pracowników oraz współpracowników Spółki oraz ustalenia tekstu jednolitego Regulaminu Programu Motywacyjnego dla pracowników oraz współpracowników Spółki, podjęła uchwały związane z realizacją Programu Motywacyjnego (dalej: "Program Motywacyjny") w 2022 r., w szczególności:
1. Uchwałę nr 3/03/2022 w przedmiocie ustalenia liczby akcji, jaka może zostać przyznana Uczestnikom Programu Motywacyjnego w trzecim roku realizacji programu (tj. w roku 2022) - na podstawie § 6 ust. 4 Regulaminu Programu Motywacyjnego Rada Nadzorcza postanowiła przeznaczyć w roku 2022 do objęcia przez Uczestników Programu Motywacyjnego 166.935 (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć) Akcji.
2. Uchwałę nr 4/03/2022 r. w przedmiocie zatwierdzenia listy Uczestników Programu Motywacyjnego ustalonej przez Zarząd.
3. Uchwałę nr 5/03/2022 w przedmiocie ustalenia celu wynikowego i dodatkowego warunku objęcia akcji Spółki w roku 2022 w ramach Programu motywacyjnego, zgodnie z którą Rada Nadzorcza wyraziła zgodę na ustalenie przez Zarząd celu wynikowego w 2022 roku jako wskaźnika EBITDA na poziomie 42.000.000,00 (słownie: czterdzieści dwa miliony) złotych ("Cel Wynikowy"), z zastrzeżeniem, że osiągnięcie Celu Wynikowego będzie uprawniało do objęcia nie więcej niż 50% akcji spośród przyznanych Uczestnikom. Na podstawie § 5 ust. 5 Regulaminu Programu Motywacyjnego Rada Nadzorcza ustaliła dodatkowy warunek objęcia nie więcej niż 50 % z akcji przyznanych poszczególnym Uczestnikom Programu Motywacyjnego w postaci osiągnięcia przez Spółkę w 2022 roku sprzedaży on line w wysokości 900.000.000,00 (słownie: dziewięćset milionów) złotych. Objęcie akcji nastąpi z uwzględnieniem progów procentowych wskazanych w postanowieniach Regulaminu Programu Motywacyjnego.
Przez sprzedaż on-line należy rozumieć zafiskalizowaną sprzedaż w roku 2022, łącznie ze sprzedażą prowadzoną na zasadach komisu wyrażoną w pełnej wartości (w cenie sprzedaży do klienta, bez podatku VAT), jak również z opłatami klientów za transport przesyłek o wartości poniżej progu darmowej dostawy.
Wskaźnik EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) nie zawiera wyceny Programu Motywacyjnego dla pracowników oraz współpracowników Spółki.
Zarząd Answear.com S.A. pragnie podkreślić, że Program Motywacyjny został utworzony w celu stworzenia mechanizmu motywującego członków Zarządu Spółki oraz jej kluczowych pracowników i współpracowników do działań zapewniających długotrwały wzrost wartości Spółki, stabilizacji kadry menedżerskiej Spółki, stworzenia przejrzystych warunków dodatkowego wynagradzania pracowników i współpracowników Spółki za ich wkład we wzrost wartości Spółki, w tym w szczególności w zwiększenie jej przychodów i zysków, a w konsekwencji wzrostu wartości akcji Spółki oraz wartości dla akcjonariuszy.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.03.2022, 22:32 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |