Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak podkreślali uczestnicy dyskusji, pandemia miała wpływ na zmiany sposobu działania wielu firm.
„Wielu pracowników pracowało zdalnie i stali się dzięki temu bardziej efektywni” – zauważyła Erin Meyer, profesor w INSEAD, międzynarodowej szkole biznesu.
„Musieliśmy przekuwać problemy w możliwości. Biuro okazało się niepotrzebne, ale i przekonaliśmy się, że tylko zdalnie pracować się nie da” – wtórował jej Bartosz Ciołkowski z Mastercard Europe.
Mario Shiliashki z PayU uważa, że pandemia i praca zdalna paradoksalnie skróciły odległość pomiędzy biurami i ludźmi. Elastyczność pracowników wzrosła.
„Powrót do biura stał się pretekstem do zbudowania lepszego, bardziej elastycznego i przyjaznego środowiska pracy” – przekonywał Mario Shiliashki.
Anna Grabowska ze spółki Żabka Polska zauważyła, że wzrost elastyczności pracowników to niezwiększona kontrola, a raczej większe zaufanie i więcej odpowiedzialności zarówno po stronie pracownika, jak i pracodawcy.
„Menedżerowie mają służyć organizacji pomocą w wynajdowaniu innowacji, nowych rozwiązań. W stworzeniu otwartego środowiska” – mówiła Anna Grabowska ze spółki Żabka Polska.
Dla Erin Meyer najlepsze podejście do zmian to polityka drobnych kroków i podejmowanie drobnych decyzji.
Anna Wróbel z Allegro zwróciła uwagę, że dobiegająca końca pandemia pozwoliła firmom na sprawdzenie zdolności adaptacyjnych i poznanie granic organizacji.
„Dla kultury firmy kluczowa jest gotowość do podejmowania działań” – podsumowała Anna Wróbel z Allegro.
Moderatorem panelu dyskusyjnego „Building a Team Culture of Innovation, Speed and Flexibility” był Dan Ram.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.05.2022, 19:10 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKF Ubezpieczenia: konsolidacja na rynku ubezpieczeń jest nieunikniona PAP
„Procesy konsolidacyjne będą na pewno postępować. Nie należy się ich bać, gdyż w każdych takich zjawiskach jest szansa dla wszystkich uczestników rynku ubezpieczeń. W Polsce jesteśmy na początku tego procesu, ale na pewno będzie on przyspieszał” - powiedział Igor Rusinowski, CEO Unilink Group podczas kongresu EKF Ubezpieczenia.- 03.10.2025, 11:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
GoldenPeaks Capital i Huawei rozszerzają swoją współpracę w zakresie energii odnawialnej o projekty magazynów energii w Europie
- 03.10.2025, 10:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Jiuzi Holdings, Inc. ogłasza emisję niepubliczną o wartości do 30 milionów USD na zakup kryptowalut
- 03.10.2025, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ