Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak podkreślali uczestnicy dyskusji, pandemia miała wpływ na zmiany sposobu działania wielu firm.
„Wielu pracowników pracowało zdalnie i stali się dzięki temu bardziej efektywni” – zauważyła Erin Meyer, profesor w INSEAD, międzynarodowej szkole biznesu.
„Musieliśmy przekuwać problemy w możliwości. Biuro okazało się niepotrzebne, ale i przekonaliśmy się, że tylko zdalnie pracować się nie da” – wtórował jej Bartosz Ciołkowski z Mastercard Europe.
Mario Shiliashki z PayU uważa, że pandemia i praca zdalna paradoksalnie skróciły odległość pomiędzy biurami i ludźmi. Elastyczność pracowników wzrosła.
„Powrót do biura stał się pretekstem do zbudowania lepszego, bardziej elastycznego i przyjaznego środowiska pracy” – przekonywał Mario Shiliashki.
Anna Grabowska ze spółki Żabka Polska zauważyła, że wzrost elastyczności pracowników to niezwiększona kontrola, a raczej większe zaufanie i więcej odpowiedzialności zarówno po stronie pracownika, jak i pracodawcy.
„Menedżerowie mają służyć organizacji pomocą w wynajdowaniu innowacji, nowych rozwiązań. W stworzeniu otwartego środowiska” – mówiła Anna Grabowska ze spółki Żabka Polska.
Dla Erin Meyer najlepsze podejście do zmian to polityka drobnych kroków i podejmowanie drobnych decyzji.
Anna Wróbel z Allegro zwróciła uwagę, że dobiegająca końca pandemia pozwoliła firmom na sprawdzenie zdolności adaptacyjnych i poznanie granic organizacji.
„Dla kultury firmy kluczowa jest gotowość do podejmowania działań” – podsumowała Anna Wróbel z Allegro.
Moderatorem panelu dyskusyjnego „Building a Team Culture of Innovation, Speed and Flexibility” był Dan Ram.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.05.2022, 19:10 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT