Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak podkreślali uczestnicy dyskusji, pandemia miała wpływ na zmiany sposobu działania wielu firm.
„Wielu pracowników pracowało zdalnie i stali się dzięki temu bardziej efektywni” – zauważyła Erin Meyer, profesor w INSEAD, międzynarodowej szkole biznesu.
„Musieliśmy przekuwać problemy w możliwości. Biuro okazało się niepotrzebne, ale i przekonaliśmy się, że tylko zdalnie pracować się nie da” – wtórował jej Bartosz Ciołkowski z Mastercard Europe.
Mario Shiliashki z PayU uważa, że pandemia i praca zdalna paradoksalnie skróciły odległość pomiędzy biurami i ludźmi. Elastyczność pracowników wzrosła.
„Powrót do biura stał się pretekstem do zbudowania lepszego, bardziej elastycznego i przyjaznego środowiska pracy” – przekonywał Mario Shiliashki.
Anna Grabowska ze spółki Żabka Polska zauważyła, że wzrost elastyczności pracowników to niezwiększona kontrola, a raczej większe zaufanie i więcej odpowiedzialności zarówno po stronie pracownika, jak i pracodawcy.
„Menedżerowie mają służyć organizacji pomocą w wynajdowaniu innowacji, nowych rozwiązań. W stworzeniu otwartego środowiska” – mówiła Anna Grabowska ze spółki Żabka Polska.
Dla Erin Meyer najlepsze podejście do zmian to polityka drobnych kroków i podejmowanie drobnych decyzji.
Anna Wróbel z Allegro zwróciła uwagę, że dobiegająca końca pandemia pozwoliła firmom na sprawdzenie zdolności adaptacyjnych i poznanie granic organizacji.
„Dla kultury firmy kluczowa jest gotowość do podejmowania działań” – podsumowała Anna Wróbel z Allegro.
Moderatorem panelu dyskusyjnego „Building a Team Culture of Innovation, Speed and Flexibility” był Dan Ram.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 12.05.2022, 19:10 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firma Kolmar Korea wybrana do rządowej inicjatywy budowy „AI Factory”, której zadaniem jest stymulowanie rozwoju innowacji w obszarze produkcji kosmetyków K-Beauty
• Jedyna firma kosmetyczna wybrana przez Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Zasobów do udziału w projekcie „AI Factory”.
• Umożliwia elastyczną produkcję niewielkich partii wielu produktów, aby w czasie rzeczywistym zaspokajać różnorodne potrzeby klientów.- 27.10.2025, 17:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Aż 94 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu, bezpieczeństwie i bliskości
Jak wynika z raportu Fundacji PZU, aż 93,5 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania. Ponad połowa badanych uważa, że marzenia pomagają radzić sobie z codziennością, dają energię do działania i oswajają zmiany. „Te wyniki inspirują nas do dalszej pracy na rzecz budowania odporności społecznej i poczucia wspólnoty” – deklarowała Maia Mazurkiewicz prezeska zarządu Fundacji PZU, podczas 12. edycji kongresu Igrzyska Wolności w Łodzi.- 27.10.2025, 15:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
mBank prezentuje plan transformacji
Po wrześniowym ogłoszeniu nowej, ambitnej, 5-letniej strategii „Cała naprzód”, mBank nie zwalnia tempa i prezentuje swój Plan Transformacji. Lider finansowania transformacji energetycznej obiera w ten sposób konkretny kurs do neutralności klimatycznej, wsparcia polskiej gospodarki i zwiększenia konkurencyjności rodzimych firm.- 27.10.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: mBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ