Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W programie konferencji zaplanowane są prezentacje i dyskusje m.in. na temat zachodzących zmian w mediach, szczególnie w obliczu konfliktów wojennych i transformacji technologicznej.
IV edycja konferencji Media Przyszłości odbędzie się w dniach 28-29 czerwca w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Szczegóły wydarzenia i rejestracja: https://mediaprzyszlosci.pap.pl/
Wśród zaproszonych gości są m.in.: Clemens Pig, prezes Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Prasowych (EANA) i prezes Austriackiej Agencji Prasowej (APA), Fabrice Fries, prezes Francuskiej Agencji Prasowej (AFP) oraz Caro Kriel, CEO Thomson Foundation.
Eksperci będą dyskutować m.in. o transformacji mediów i spróbują nakreślić wizję mediów przyszłości – w świecie, który z jednej strony mierzy się z globalnymi kryzysami związanymi z pandemią czy wojną, a z drugiej – jednocześnie rozwija technologie sztucznej inteligencji i rozszerzonej rzeczywistości.
Przedstawiciele mediów, wydawców i firm technologicznych będą debatować na temat ustawy implementującej dyrektywę w sprawie prawa autorskiego i praw pokrewnych. Zastanowią się nad znaczeniem tego dokumentu dla branży medialnej, kreatywnej i tzw. big techów.
Podczas konferencji zaplanowana jest także prezentacja wyników badania - przeprowadzonego wspólnie przez Polską Agencję Prasową i Polskie Badania Internetu - na temat tego, jak Polacy korzystają z informacji w sieci i w mediach tradycyjnych.
Konferencja Media Przyszłości to cykliczne wydarzenie z udziałem przedstawicieli polskich i zagranicznych mediów oraz branżowych ekspertów, organizowane co roku przez Polską Agencję Prasową. Celem konferencji jest dyskusja na temat trendów i zmian jakim ulegają media w kontekście zachodzących procesów geopolitycznych i rozwoju technologii.
Źródło informacji: PAP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.06.2022, 10:05 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |