Newsletter

Tommy Hilfiger powraca na New York Fashion Week

14.07.2022, 12:30aktualizacja: 14.07.2022, 12:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire
Premiera kolekcji Tommy Hilfiger Jesień 2022 pozwoli fanom eksplorować markę w sposób łączący świat rzeczywisty z metawersum w ramach kontynuacji największej branżowej platformy „See Now, Buy Now”. Będzie można doświadczyć marki w czasie rzeczywistym w energetycznym krajobrazie multimedialnym, który przeniesie uczestników z nabrzeża na Brooklynie do świata gier Roblox i nowych koncepcji sprzedaży łączących doświadczenie fizyczne i cyfrowe (phygital).

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłasza swój powrót na New York Fashion Week po trzech latach przerwy z pokazem będącym prawdziwym przeżyciem, na którym zaprezentowana zostanie najnowsza kolekcja na jesień 2022 r. „See Now, Buy Now” (Zobacz teraz, kup teraz), zanurzająca uczestników fizycznie i cyfrowo w odświeżonym świecie marki.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/ 

Odbywające się 11 września o 19:00 czasu wschodniego interaktywne doświadczenie czerpie inspirację z unikalnej sceny artystycznej Nowego Jorku, który jest epicentrum dla ludzi i subkultur, miejscem zderzenia idei lo-fi i hi-tech oraz fuzji stylu i kreatywności. Wydarzenie, które odzwierciedla atmosferę i surowość Nowego Jorku – miejsca narodzin marki TOMMY HILFIGER – połączy ludzi dzięki chwilom spontanicznej kreatywności podczas realnego pokazu w Skyline Drive-In na Brooklynie oraz równoległej prezentacji w metawersum.

„Gdy zastanawiałem się nad miejscem, które uświetni nasz powrót na nowojorski tydzień mody, od razu pomyślałem o legendarnej nowojorskiej kulturze tworzenia – powiedział Tommy Hilfiger. - Kiedy robiłem pierwsze kroki w branży, to właśnie tutaj przenikały się światy mody, sztuki, muzyki i rozrywki. Dziś to samo podejście inspiruje mnie do angażowania się w nowoczesne społeczności, aby budować nowe kreatywne doświadczenia. W tym sezonie chodzi o zderzenie ze sobą moich ulubionych archiwalnych inspiracji z nowymi koncepcjami wydarzeń na żywo i światami wirtualnymi. To doskonały sposób na wyrażenie naszych wartości teraz, gdy wracamy do korzeni i ponownie bierzemy udział w NYFW”.

Innowacyjne multimedialne działania promocyjne tchną nowe życie w kolekcję TOMMY HILFIGER na jesień 2022 r. – od Nowego Jorku, poprzez stolice europejskie, aż po Chengdu i inne miejsca. Nowe koncepcje detaliczne w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i przejęcia marki z kluczowymi partnerami hurtowymi i wyspecjalizowanymi na całym świecie uzupełnią portfolio działań typu phygital. Partnerstwa z wybitnymi osobistościami z całego świata zostaną zaprezentowane na wybiegu i poza nim, nawiązując do korzeni marki TOMMY HILFIGER i odkrywając klasyki na nowo.

Po raz pierwszy w branży wybieg „See Now, Buy Now” będzie transmitowany na żywo do społeczności Roblox, która obejmuje ponad 50 mln użytkowników dziennie, wraz z avatarami w ubraniach z kolekcji Jesień 2022 TOMMY HILFIGER, które przejmą odmienione, wirtualne miasto Nowy Jork. Każdy komplet ubrań, który trafi na prawdziwy wybieg będzie dostępny do kupienia na całym świecie w koncepcji „See Now, Buy Now” Tommy’ego Hilfigera, łącznie z ekskluzywnymi produktami cyfrowymi dostępnymi wyłącznie na platformie Roblox. Współpraca marki z globalną platformą multiwersum rozpoczęła się w grudniu 2021 r., a jej zakres ciągle się rozszerza, wchodząc w nowe fazy.

Dołącz do dyskusji w mediach społecznościowych z hashtagiem #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek lifestyle’owych w segmencie premium, która poprawia nastrój i inspiruje konsumentów od roku 1985. Marka kreuje legendarny styl, który ożywa na styku klasyki i nowości i jest współtworzony przez ludzi kształtujących kulturę na całym globie. TOMMY HILFIGER celebruje to, co najważniejsze w klasycznym amerykańskim stylu, uzupełniając go o nowoczesne akcenty. Tommy Hilfiger oferuje najwyższą jakość i wartość swoim klientom na całym świecie poprzez marki lifestyle’owe TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, obejmujące liczne kolekcje ubrań sportowych dla mężczyzn, kobiet i dzieci, odzież jeansową, dodatki i obuwie. Tommy Hilfiger nigdy nie przestaje stawiać na zrównoważony rozwój i inkluzywność.

Wartość globalnej sprzedaży detalicznej produktów TOMMY HILFIGER sięgnęła w 2021 r. ok 9,3 mld $, a marka opiera się na ponad 16 tys. partnerów z całego świata — jest obecna w 100 krajach i w ponad 2 tys. sklepach detalicznych, w tym w swoim największym flagowym sklepie dostępnym na całym świecie: tommy.com. PVH przejęła spółkę Tommy Hilfiger w 2010 r. i utrzymuje podejście ukierunkowane na budowanie globalnego znaczenia i zasięgu oraz długoterminowego rozwoju marki.

PVH Corp.

PVH to platforma wzrostu dla Calvin Klein i TOMMY HILFIGER. Działając w kierunku budowania siły i znaczenia marki, sprawiamy, że nasze kultowe globalne marki są bliższe konsumentom niż kiedykolwiek wcześniej, dziś i dla przyszłych pokoleń. Kierując się naszymi wartościami i korzystając ze skali i międzynarodowego zasięgu naszej działalności, trwale kształtujemy przyszłość mody jako jeden zespół mający spójną wizję i plan. W tym tkwi nasza siła. To siła PVH+.

Wersja źródłowa informacji w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/ 

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Starszy kierownik, Komunikacja na świecie i PR
e-mail: Lyndsey.anderson@tommy.com 

Źródło: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.07.2022, 12:30
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ