Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Say Mommy (3)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2022-09/3_22.jpg?itok=wko7nfE1)
„Pierwsze miesiące po przyjściu na świat dziecka to czas wielkiej radości, ale i wielkich wyzwań i ciągłych pytań: czy wszystko robimy dobrze? Czy właściwie dbamy o rozwój malucha? Korzystając z własnych maminych doświadczeń oraz zaplecza wiedzy fizjoterapeutycznej i projektowej, stworzyłyśmy Kształciałki, czyli ubranka, które jak troskliwi opiekunowie zdrowego rozwoju, pomagają rozstrzygnąć wiele z codziennych dylematów młodych rodziców, a także dają wiedzę jak budować relację z dzieckiem opartą na świadomej miłości” – mówi Justyna Miller z Say Mommy.
To jej wiedza i wieloletnie doświadczenie w pracy z maluchami oraz talent jej siostry Magdaleny Oszczyk pozwoliły zaprojektować krój i funkcje unikatowych ubranek. Całość dopełniła wzorami Karolina Najder-Lubarska.
Dlaczego Kształciałki są innowacyjne? W ich przygotowaniu nic nie jest przypadkowe. Każdy element ma swoje znaczenie dla rozwoju dziecka, a funkcjom odpowiadają nazwy ubranek. Szymetrion wzmacnia mięśnie barków, uczy kontroli przy unoszeniu głowy i daje doświadczenia symetrii. Halinia nie tylko stymuluje malucha do przekraczania linii środkowej ciała, ale też przygotowuje do obrotu. Ciężczarek wspiera pracę obręczy barkowej i zachęca dziecko do podporu. Modeli w rodzinie Kształciałków jest więcej. I wszystkie powstały po coś.
Nawet minimalistyczne połączenie bieli i czerni ma swoją funkcję.
„Nie chodzi tylko o to, że dzięki tym kolorom Kształciałki nie mają płci i łatwiej przekazać je do wykorzystania innym mamom, gdy maluch z nich wyrośnie. Kluczowe jest to, że zestawienie dwóch kontrastujących kolorów pozwala na trening akomodacji oczu. Kontrast jest lepiej zauważalny i skupia na sobie wzrok, dzięki czemu oko dostraja się, a maluch może lepiej poznawać otoczenie” – wyjaśnia Justyna Miller.
Say Mommy stawia na rozwój lokalnego rynku. Krótkie łańcuchy dostaw i wsparcie sprawdzonych lokalnych dostawców i szwalni, gwarantują wysoką jakość produktów.
„Od początku wiedziałyśmy, że nie będziemy zajmować się produkcją masową. Nasze Kształciałki są unikatowe, dlatego realizujemy niewielkie serie stawiając na wysoką jakość materiałów i wykonania. Osoby je szyjące znamy osobiście, wiemy z jakim zaangażowaniem podchodzą do każdej uszytej sztuki” – podkreśla Magdalena Oszczyk z Say Mommy.
Say Mommy narodziło się z połączenia designu i empatii. Wyobraźnia, wielkie serca i wiedza fizjoterapeutyczna kilku osób pozwoliły wymyślić rewolucyjne ubranka, które ułatwiają rodzicom dbanie o rozwój niemowląt. Stworzone przez Say Mommy Kształciałki są piękne, wygodne i bezpieczne. Przede wszystkim jednak, każde z nich ma dodatkowe funkcje. Ubranka bawią, uczą, pomagają pokonać niemowlęce dolegliwości i wspierają rozwój. Więcej: www.saymommy.pl.
Źródło informacji: Say Mommy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.09.2022, 08:30 |
Źródło informacji | Say Mommy |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom