Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Badajmy się (nie tylko) w październiku
„Statystycznie rzecz ujmując, każdego dnia w Polsce ponad 50 kobiet słyszy diagnozę – >>wykryliśmy u pani raka piersi.<< 15 z tego powodu umiera. Możemy to zmienić. Nowotwór piersi, wykryty we wczesnym stadium, jest chorobą uleczalną – mówi Agnieszka Ford, współorganizatorka kampanii #PomacajSie, realizowanej przez Fundację Kochasz Dopilnuj. – By tak się stało, konieczne jest wykonywanie regularnych badań, do czego namawiamy wszystkie Polki” – dodaje.
Październik, który od lat jest miesiącem świadomości raka piersi, to doskonała okazja, by na badania wybrały się szczególnie te panie, które z różnych powodów zaniedbały profilaktykę. „Zachęcamy je do tego w różne, czasem niestandardowe sposoby” – mówi Agnieszka Ford. Jednym z nich jest współpraca z Piekarnią Cukiernią Putka, która w październiku, włącza do swojej oferty ciastka w kształcie piersi.
Słodki smak profilaktyki
„W tym roku, już po raz trzeci dołączamy do akcji #PomacajSie, czyli ogólnopolskiej kampanii walki z rakiem. W dniach 11 – 15 października w wszystkich piekarniach Putka będzie można zakupić wyjątkowe ciastka w kształcie piersi. Ze sprzedaży każdego z nich 3 zł przekażemy na walkę z nowotworem – mówi dyrektor marketingu Zuzanna Putka–Twardowska. – Dodatkowo do każdego ciastka dołączona zostanie ulotka z instrukcją badania piersi i wskazówkami jakie oraz jak często, w zależności od wieku, należy wykonywać badania profilaktyczne pod kątem tego nowotworu. Mamy nadzieję, że widok niecodziennych ciastek zachęci nasze klientki do zadbania o swoje zdrowie, a czasem wręcz życie” – dodaje.
Kampania #PomacajSie jest sztandarowym projektem Fundacji Kochasz Dopilnuj założonej przez Renatę Kabas–Komorniczak, Annę Szołuchę–Pogorzelską oraz Małgorzatę Lakowską. Organizacja promuje profilaktykę chorób nowotworowych. Akcji #PomacjaSie towarzyszy cykl wystaw prezentujących fotografie kobiet po mastektomii, warsztaty z samobadania oraz wiele niestandardowych działań promocyjnych.
Źródło informacji: Fundacja Kochaj Dopilnuj
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 12.10.2022, 13:42 |
Źródło informacji | Fundacja Kochaj Dopilnuj |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kliniki.pl z jedną z pierwszych w pełni wygenerowanych przez AI reklam wideo w Polsce - poruszająca kampania społeczna o kobietach i ginekologii
Platforma Kliniki.pl, łącząca pacjentów z placówkami medycznymi, zaprezentowała kampanię społeczną, której centralnym elementem jest reklama wideo w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Spot, opublikowany na LinkedIn przez prezesa firmy Marcina Fiedziukiewicza, porusza trudny temat relacji kobiet - zwłaszcza młodego pokolenia - z ginekologiem oraz barier psychologicznych towarzyszących wizytom.- 24.04.2025, 16:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
Senior Café - filiżanka kawy zmieniająca opiekę długoterminową PAP
Senior Café jest impulsem do zmiany opieki długoterminowej. To oddolna inicjatywa, która ma wypracować ogólnopolskie standardy, zaangażować resorty i NFZ. Czasu jest niewiele, bo stoimy przed demograficznym wyzwaniem - społeczeństwo się starzeje, a system wciąż niedomaga. Rozwiązania są gotowe, leżą na kawowym stole. Kto przyjął już zaproszenie?- 24.04.2025, 14:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ