Newsletter

Nauka i technologie

GN wybiera Polskę. Rozwiązania technologiczne przyszłości będą powstawać w hubie innowacji Grupy nad Wisłą

27.10.2022, 09:10aktualizacja: 27.10.2022, 09:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Valkea Media SA.(1)
Valkea Media SA.(1)
Skandynawska firma GN, jeden z globalnych liderów w branży innowacyjnego oprogramowania i technologii wspierania inteligentnego słyszenia, audio, video i gier otwiera nowy ośrodek badań, rozwoju i IT w Warszawie.

Od pioniera do lidera

Duńska Grupa GN (Great Nordic) jest pionierem w branży komunikacji - jako pierwsza przeprowadziła kabel telegraficzny przez Atlantyk, stwarzając możliwość komunikacji międzykontynentalnej, szybkiego przepływu informacji oraz zbliżenia do siebie ludzi z odległych części świata.

Obecnie firma posiada 150-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji najlepszych i najbardziej innowacyjnych urządzeń i sprzętów audio, video oraz technologii inteligentnego słyszenia. Po włączeniu do portfolio marki SteelSeries w styczniu 2022 roku, firma stała się również istotnym uczestnikiem rynku sprzętu do gier komputerowych. Komunikacja i innowacje pozostają nadal w sercu wszystkich aktywności podejmowanych przez firmę.

GN opracowuje i dostarcza nowoczesne rozwiązania technologiczne i cyfrowe dla klientów w ponad stu krajach, gdzie zatrudnia około 8 000 osób. Grupa reinwestuje 9% dochodów w prace nad rozwojem kolejnych innowacji, prowadzone w ośrodkach badawczo-rozwojowych na trzech kontynentach. Ośrodki R&D i IT znajdują się w Danii, Holandii, Francji, Stanach Zjednoczonych oraz Chinach. Pracuje w nich 15% wszystkich zatrudnionych w Grupie GN osób.

Inwestycja w polski potencjał innowacji

W związku z planami dynamicznego rozwoju nowych produktów i platform cyfrowych firma podjęła decyzję o utworzeniu ósmego ośrodka badań, rozwoju i IT. Nowy hub został otwarty w Warszawie. Zespół w Polsce ma wzmocnić pozycję firmy jako lidera innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz cyfrowych.

„Otwarcie naszego nowego biura pomoże nam połączyć się i wypełnić naszą misję dzięki nowoczesnej technologii: Zbliżamy ludzi poprzez moc dźwięku i wizji - pozwalając im usłyszeć więcej, zrobić więcej i być bardziej sobą niż kiedykolwiek mogliby się spodziewać” - tłumaczy Peter la Cour Gormsen, CFO Grupy GN.

O wyborze lokalizacji przesądził wysoki poziom wykształcenia, wiedzy merytorycznej i doświadczenia inżynierów, deweloperów oraz specjalistów IT w Polsce. Zarząd GN w Danii docenił kreatywność oraz łatwość adaptacji polskich ekspertów.

„Polska jest jednym z krajów, które wyróżniają się poziomem przyswajania nowoczesnej technologii i powiązania z nią, niezależnie od tego, czy chodzi o inteligentne systemy słyszenia, audio, wideo, czy technologię gier. Mamy ogromne ambicje wobec naszego biura w Warszawie i wysokie oczekiwania co do jakości wkładu merytorycznego zespołu” - powiedział Peter la Cour Gormsen, CFO Grupy GN.

Biuro Grupy GN w Warszawie zostało otwarte w prestiżowej lokalizacji w centrum stolicy, w nieszablonowo zaprojektowanych wnętrzach Brain Embassy. Przestrzeń sprzyja kreatywnym spotkaniom zespołów, wymagającym testom, jak też pracy w skupieniu. Wysoka jakość sprzętu pomaga w efektywnej pracy i komunikacji, zaplecze rekreacyjne i socjalne oferuje urozmaicone możliwości efektywnego odpoczynku oraz łatwość budowania relacji. Zapewnienie komfortowego otoczenia i stałej łączności międzynarodowemu zespołowi ekspertów jest istotnym elementem kultury pracy w GN. Pozwala to inspirować się wzajemnie i wspólnie tworzyć atrakcyjne rozwiązania i produkty.

Skupienie na przyszłości

GN planuje dalszą rozbudowę zespołu biura w Warszawie. Jako lider w branży innowacji technologicznych stwarza możliwość uczestniczenia w projektach o międzynarodowym zasięgu w zespole ekspertów, dostęp do zgromadzonej wiedzy, satysfakcję z tworzenia rozwiązań mających wpływ na rzeczywistość. Jako firma wywodząca się ze skandynawskiej kultury organizacyjnej oferuje pracownikom wsparcie w stałym doskonaleniu umiejętności, elastyczność, zaufanie i dużą samodzielność oraz możliwość wzięcia udziału w projektach realizowanych na całym świecie oraz w różnych rolach.

„Oczekujemy, że to nowe i istotne dla nas biuro pozwoli nam na przyspieszenie możliwości skalowania naszych rozwiązań informatycznych i programowania - powiedział Niclas Blohm, Senior Vice President Global Research & Development, GN Audio. - Obecnie firma GN jest znana przede wszystkim ze światowej klasy urządzeń jak Jabra, ReSound, Beltone, Lively, Falcom, SteelSeries i innych. Tym, co czyni nasz przyszły sprzęt wyjątkowym, jest zróżnicowana programowanie treści, które będziemy w stanie zapewnić”.

GN działa w trzech obszarach: medycznym, biznesowym i dla konsumentów indywidualnych. Zatrudnieni specjaliści IT i inżynierowie mogą angażować się w rozwój technologii inteligentnego słyszenia we wzmacniaczach słuchu dla osób niedosłyszących i wzmacniających wrażenia dźwiękowe w urządzeniach audio. Inny zespół koncentruje się na poszerzaniu możliwości profesjonalnej komunikacji dzięki urządzeniom audio i video dla biznesu. Trzecim zakresem jest projektowanie doświadczeń cyfrowych zbliżonych do rzeczywistych dla gier.

Kultura organizacyjna we wszystkich biurach firmy oparta jest na tych samych wartościach: słuchać otoczenia, rzucać wyzwanie status quo i nieustannie się przekształcać, aby móc uchwycić potencjał przyszłych możliwości. Dzięki temu ciągle mogą powstawać coraz lepsze rozwiązania technologiczne, mające moc zmieniania życia wielu osób na lepsze i wydobywania ich pełnego potencjału, w pracy i w życiu.

Grupa GN sprawia, że ludzie mogą słyszeć więcej, robić więcej i być bardziej sobą dzięki inteligentnym rozwiązaniom wspomagającym słyszenie, audio i wideo. Inspirowana przez ludzi i napędzani przez wiodącą pozycję w dziedzinie innowacji, Grupa GN wykorzystuje synergię technologiczną pomiędzy działami wspomagania słuchu i audio, aby zapewnić unikalne i coraz bardziej spersonalizowane doświadczenia użytkowników produktów i rozwiązań.

Firma GN została założona 150 lat temu z nastawieniem na innowacyjność i globalnym zasięg działania. Dziś kontynuuje to dziedzictwo dzięki najbardziej zaawansowanej na świecie wiedzy na temat ludzkiego ucha, przetwarzania dźwięku i obrazu, technologii bezprzewodowej, miniaturyzacji oraz dzięki współpracy z czołowymi partnerami technologicznymi. Rozwiązania firmy GN są sprzedawane pod markami ReSound, Beltone, Interton, Jabra, BlueParrott, SteelSeries i FalCom w 100 krajach. Założona w 1869 roku grupa GN zatrudnia 8 000 osób i jest notowana na giełdzie Nasdaq Copenhagen (GN.CO).

GN Polska jest spółką zależną GN Group, globalnego lidera inteligentnych rozwiązań dla słuchu, audio, wideo i gier, posiadających w portfolio marki: Jabra, Steelseries, ReSound, Beltone i inne.

KONTAKT:

Olga Jezierska

Valkea Media

e-mail: ojezierska@valkea.com

tel. 501 510 720

-

Justyna Kamińska

Studio 111

e-mail: justyna.kaminska@studio111.pl

tel. 790 019 620

-

Steen Frentz Laursen

Vice President

Group Communication GN Group

e-mail: slaursen@gn.com

tel. +45 20 65 34 20

Źródło informacji: Valkea Media SA.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 27.10.2022, 09:10
Źródło informacji Valkea Media SA.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii