Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Mądre korzystanie z dobra, jakim jest energia elektryczna powinno nam towarzyszyć każdego dnia. Szczególnie teraz, gdy wojna wywołana przez Putina na Ukrainie zachwiała sytuacją geopolityczną i wywołała światowy kryzys energetyczny. Każdy z nas, zmieniając swoje nawyki może mądrze korzystać z energii elektrycznej i ograniczyć jej zużycie a tym samym, zmniejszyć swoje rachunki” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiona została strona internetowa www.madrze-korzystaj.pl, na której każdy użytkownik, korzystając ze specjalnie przygotowanego kalkulatora, może policzyć zużycie i koszty energii dla poszczególnych urządzeń wykorzystywanych w gospodarstwie domowym.
Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. W nowym spocie PGE, bohaterem jest Sowa - Mądra Głowa, która przypomina o tym, jak mądrze korzystać z energii, żeby obniżyć swoje rachunki za energię.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii został zrealizowany 15-sekundowy spot. Kampania zaplanowana jest od 1 do 30 listopada 2022 roku. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Link do spotu, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PMkjveDjwpw
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.11.2022, 14:22 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Targi CBD Guangzhou 2025 za nami - liczba międzynarodowych odwiedzających wzrosła o 47,22%
- 28.07.2025, 14:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Archicom Collection niezmiennie zaskakuje. W inwestycji M7 powstanie siedem kolekcjonerskich apartamentów unikalnych w skali światowej
W inwestycji M7 zlokalizowanej w nowym superkwartale Towarowa22, powstaną wyjątkowe, kolekcjonerskie apartamenty stworzone od początku do końca według autorskich koncepcji łączących je z wybitnymi postaciami ze świata sztuki lub prestiżowymi markami. Pierwsze trzy projekty są już gotowe do sprzedaży. To apartamenty „Helmut Newton and Sylvia Gobbel”, „M as Marylin” oraz „Guitar Heroes”. Posiadają swoje wyróżniki, a nawet – oryginalne dzieła wybitnych artystów w luksusowych wnętrzach.- 28.07.2025, 12:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Archicom Collection
-
Image
ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika - z jarmarku prosto do bliskich
ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 17 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami.- 28.07.2025, 11:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ