Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Mądre korzystanie z dobra, jakim jest energia elektryczna powinno nam towarzyszyć każdego dnia. Szczególnie teraz, gdy wojna wywołana przez Putina na Ukrainie zachwiała sytuacją geopolityczną i wywołała światowy kryzys energetyczny. Każdy z nas, zmieniając swoje nawyki może mądrze korzystać z energii elektrycznej i ograniczyć jej zużycie a tym samym, zmniejszyć swoje rachunki” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiona została strona internetowa www.madrze-korzystaj.pl, na której każdy użytkownik, korzystając ze specjalnie przygotowanego kalkulatora, może policzyć zużycie i koszty energii dla poszczególnych urządzeń wykorzystywanych w gospodarstwie domowym.
Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. W nowym spocie PGE, bohaterem jest Sowa - Mądra Głowa, która przypomina o tym, jak mądrze korzystać z energii, żeby obniżyć swoje rachunki za energię.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii został zrealizowany 15-sekundowy spot. Kampania zaplanowana jest od 1 do 30 listopada 2022 roku. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Link do spotu, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PMkjveDjwpw
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.11.2022, 14:22 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Polska w centrum europejskiej chmury. Oktawave już dziś buduje technologię przyszłości
Oktawave, polski dostawca usług chmurowych, znalazł się w elitarnym gronie 19 firm z siedmiu krajów Unii Europejskiej wybranych do realizacji największego dotychczas projektu IPCEI-CIS, skoncentrowanego na cyfryzacji. Celem inicjatywy jest wzmocnienie europejskiej suwerenności cyfrowej. W przedsięwzięciu bierze udział ponad 120 partnerów z 12 państw, a jego budżet obejmuje 1,2 miliarda euro wsparcia publicznego oraz 1,4 miliarda euro inwestycji prywatnych.- 13.10.2025, 14:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Oktawave
-
Image
BingX i John Terry łączą siły, aby podzielić się „Planem doskonałości" na TOKEN2049 w Singapurze
- 13.10.2025, 13:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Dżek powraca. Edukacja ekonomiczna dla młodej widowni - „Bankructwo małego Dżeka” na scenie Teatru Starego
11 października 2025 r. w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie odbyła się premiera spektaklu „Bankructwo małego Dżeka” według powieści Janusza Korczaka. To wyjątkowe wydarzenie oraz spotkanie ekspertów zajmujących się edukacją ekonomiczną i promowaniem przedsiębiorczości, było częścią oficjalnej inauguracji obchodów 125-lecia istnienia Spółdzielczości Uczniowskiej w Polsce. Doskonale wpisuje się także w Międzynarodowy Rok Spółdzielczości ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych (ONZ).- 13.10.2025, 11:12
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Warszawski Instytut Bankowości
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ