Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wojna na Ukrainie zupełnie zmieniła optykę i postrzeganie rzeczywistości przez świat biznesu. Zagrożenie realnym konfliktem, ataki hakerskie i wszechobecna dezinformacja potęgują wśród przedsiębiorców uczucie niepewności. Jak podkreślali uczestnicy spotkania finalizującego konsolidację RR Security i AOOiM „Reflex” pod egidą Polskiego Holdingu Obronnego, kwestia wspólnego bezpieczeństwa powinna nas łączyć. Jest to bowiem wartość podstawowa, niezwykle cenna, w tak trudnych obecnie czasach. Naturalnym krokiem jest rozpoczęta właśnie konsolidacja, której przewodzi firma z większościowym udziałem Skarbu Państwa, stawiająca sobie jako najwyższy priorytet bezpieczeństwo ojczyzny i jej dóbr.
„Rozpoczynamy proces konsolidacji sektora usług ochrony. Łączą się trzy firmy, które wyznają jedną wartość. Wartość, którą jest bezpieczeństwo. Jako połączone podmioty stawiamy przede wszystkim na jakość i bezpieczeństwo. Zarówno z jednym jak i drugim nie ma tutaj wyboru. Nie można mówić o jakości lepszej lub gorszej. Ona jest albo jej nie ma. Identycznie jest z bezpieczeństwem. Nie można być chronionym lepiej albo gorzej. Albo jest się bezpiecznym albo się nie jest. My, Polski Holding Obronny, Agencja Ochrony Reflex i RR Security wiemy, że tak jest. I właśnie tę jakość, to bezpieczeństwo zapewniamy naszym klientom. Dzięki tej transakcji i wejściu dwóch spółek do Grupy Polskiego Holdingu Obronnego nasz wachlarz produktowy bardzo się rozrósł. Weszliśmy już w każdy segment rynku bezpieczeństwa” – zapewnił w trakcie spotkania Artur Gocel, prezes zarządu Polskiego Holdingu Obronnego.
Dodał także, że zarządzana przez niego spółka zamierza zwiększać zatrudnienie, stwarzać nowe możliwości podnoszenia kompetencji dla obecnych pracowników oraz nie wykluczył kolejnych akwizycji w przyszłości.
Polski Holding Obronny działa w segmencie obronności i ochrony od bardzo wielu lat. Spółka wyznaje ideę bezpieczeństwa bez kompromisów i oferuje swoim klientom kompleksowe działania. Proponuje m.in. innowacyjne rozwiązania do walki z cyberprzestępcami, w których wykorzystuje się sztuczną inteligencję i szybkie rozpoznawanie twarzy. Zajmuje się także ochroną i zabezpieczaniem strategicznych obiektów dla bezpieczeństwa Państwa i gospodarki narodowej. Polski Holding Obronny sp. z o.o. jest także jednym z największych udziałowców narodowego koncernu Polskiej Grupy Zbrojeniowej SA. Wszystko to dla dobra i bezpieczeństwa polskich obywateli i przedsiębiorców.
KONTAKT:
e-mail: ireneusz.pawlowski@pho.pl
Źródło informacji: Polski Holding Obronny
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.11.2022, 11:36 |
Źródło informacji | Polski Holding Obronny |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sieć Badawcza Łukasiewicz: wydatki na obronność podniosą innowacyjność gospodarki pod warunkiem, że krajowy przemysł zaangażuje polskich inżynierów PAP
Wzrost nakładów na obronę narodową może podnieść innowacyjność polskiej gospodarki, ale pod jednym warunkiem - diagnozują eksperci Sieci Badawczej Łukasiewicz. „Kluczowe będzie zaangażowanie polskich inżynierów przez rodzimy przemysł, inaczej pieniądze na obronność nie posłużą budowie polskiego komponentu technologicznego” - tłumaczą dr Hubert Cichocki, prezes Łukasiewicza i adiunkt w Szkole Głównej Handlowej i dr Marcin Wroński, główny ekonomista organizacji, związany z SGH oraz Uniwersytetem Harvarda.- 05.06.2025, 14:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA
Anwim S.A., właściciel marki MOYA - trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce - startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści - kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia.- 05.06.2025, 13:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Anwim
-
Image
Demko Home: Meble Okmed Demko wprowadza nową markę detaliczną z okazji 35-lecia
- 05.06.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: „MEBLE-OKMED” Demko Spółka Jawna
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ