Newsletter

Nowa odsłona Poppulo zrewolucjonizuje komunikację i środowisko pracy

10.11.2022, 08:40aktualizacja: 10.11.2022, 08:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Four Winds Interactive, Poppulo i SmartSpace łączą się pod wspólnym szyldem Poppulo, zapewniając kompleksowe rozwiązanie komunikacyjne dla dzisiejszych miejsc pracy przechodzących gruntowne zmiany.

DENVER i CORK, Irlandia i LUTON, Anglia, 10 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Po przeprowadzonej w 2021 r. fuzji lidera rynku systemów oznakowania cyfrowego Four Winds Interactive (FWI), innowatora w dziedzinie zarządzania miejscem pracy SmartSpace oraz wiodącej marki w dziedzinie komunikacji pracowniczej Poppulo, trzy spółki połączyły się pod nazwą Poppulo, korzystając z jednolitej marki, wizji i pakietu produktów.

Nowa organizacja Poppulo będzie oferować swoim klientom platformę o nazwie Poppulo Harmony łączącą to, co najlepsze z technologii FWI, SmartSpace i Poppulo w kompleksowe rozwiązanie w zakresie komunikacji i komfortu pracy. Poppulo Harmony pozwala na efektywną komunikację z pracownikami, klientami i środowiskiem pracy, dzięki czemu organizacje mogą skuteczniej angażować kluczowe dla nich osoby i klientów.

W ostatnim badaniu Poppulo przeprowadzonym wśród amerykańskich i europejskich przedstawicieli kadry kierowniczej wyższego szczebla w przedsiębiorstwach zatrudniających ponad 5 tys. pracowników, osoby zarządzające dostrzegły związek pomiędzy wrażeniami pracowników a doświadczeniami klientów, ponieważ większość (58%) zgadza się, że zapewnienie doskonałej atmosfery wśród pracowników przekłada się na przekazywanie klientom wyjątkowych doświadczeń. Oprócz rozwiązań w zakresie wielokanałowej komunikacji z pracownikami Poppulo Harmony umożliwia również ukierunkowaną komunikację z klientami.

„Nazwa Poppulo pochodzi od łacińskiego słowa oznaczającego ludzi – >>populus<< – powiedział David Levin, dyrektor generalny nowego Poppulo. – Tworzenie więzi międzyludzkich leży u podstaw wszystkiego, co robimy jako organizacja. W dniu dzisiejszym przedstawiliśmy klientom platformę Poppulo Harmony, stanowiącą połączenie największych zalet produktów, które uczyniły z nich liderów komunikacji w ich własnych dziedzinach. Spółki odnoszące sukcesy doskonale wiedzą, w jakim stopniu relacje z pracownikami wpływają na kontakty z klientami i na wynik finansowy – oraz że komunikacja jest kluczem do obu tych czynników”.

W wyniku pracy hybrydowej pracownicy szczególnie intensywnie poszukują zwiększonego przepływu informacji w większym stopniu dostosowanego do ich roli i lokalizacji. Badanie Poppulo wykazało, że 67% kadry kierowniczej uważa, że niedostateczna komunikacja wewnętrzna negatywnie wpłynęła na sukces przedsięwzięć Spółki, przy czym 81% z nich szacuje, że kosztuje to ich firmę od 5 do 50 milionów dolarów rocznie. Platforma Poppulo Harmony jest odpowiedzią na potrzeby organizacji w zakresie budowania silniejszych więzi z pracownikami i klientami poprzez angażującą komunikację i optymalizację przestrzeni.

Jeden z pierwszych użytkowników platformy, Jared Curtis, dyrektor ds. komunikacji w firmie Maximus, podkreśla: „Biorąc pod uwagę znaczne rozproszenie pracowników pracujących zdalnie, na miejscu i hybrydowo, zwróciliśmy się do Poppulo, aby rozwiązać ten problem i zapewnić komunikację na szeroką skalę. Zastosowane przez nich podejście wielokanałowe wsparło sposoby komunikacji i łączenia się ze wszystkimi osobami niezależnie od środowiska pracy i lokalizacji geograficznej. Wspomniana technologia wzmocniła naszą komunikację i pozwoliła na lepsze dopasowanie biznesu do naszych pracowników”.

Poppulo

Poppulo jest czołową spółką specjalizującą się w oprogramowaniu do komunikacji i zarządzania miejscem pracy. Platforma Poppulo Harmony pomaga firmom osiągnąć więcej dzięki uproszczonemu kontaktowi z pracownikami, klientami i lokalizacjami za pomocą wielokanałowej komunikacji pracowniczej, systemów digital signage i zarządzania stanowiskami pracy. Bazę ponad 6 tys. klientów Poppulo stanowią najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa na świecie, w tym 47 z listy Fortune 100. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.poppulo.com oraz na LinkedIn i na Twitterze.

Metodologia badań

Badania oparte na wynikach sondaży przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych i Europie. Na zlecenie Poppulo Censuswide przeprowadził we wrześniu tego roku ankietę wśród 500 dyrektorów przedsiębiorstw z różnych branż zatrudniających 5 tys. lub więcej pracowników.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1940772/Poppulo_Black___Color__1_Logo.jpg

Źródło: Poppulo

KONTAKT:

Brittany Frey

e-mail: brittany@zenmedia.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.11.2022, 08:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ