Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna spółka działająca na rzecz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, opublikowała dzisiaj sprawozdanie opisujące postępy w realizacji globalnego programu marki „Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości (ELTFAST)” poświęconego zrównoważonemu rozwojowi.
„Jesteśmy dumni z dotychczasowych postępów na drodze do zrównoważonego rozwoju i z entuzjazmem rozważamy, w jaki sposób nasze dzisiejsze działania będą uwzględniać globalne wyzwania dla przyszłych pokoleń – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna Mary Kay Inc. – Mary Kay prowadzi działalność w prawie 35 krajach, co uznajemy zarówno za osiągnięcie, jak i odpowiedzialność. Program >>Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości<< to nasz plan działania wspomagający realizację naszej strategii biznesowej, umożliwiający ograniczenie naszego oddziaływania na środowisko i zapewniający wsparcie społeczności, w których działamy”.
„Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości” prezentuje wizję firmy Mary Kay do 2030 r. i w kolejnych latach. Pokazuje, czym jest dobro dla Mary Kay, niezależnych konsultantów firmy, klientów i – co najważniejsze – planety. „Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości” opracowano z udziałem kluczowych interesariuszy Mary Kay i dostosowano do celów zrównoważonego rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych, dzięki czemu Mary Kay stanowi kluczowe ogniwo globalnej koalicji na rzecz lepszej przyszłości.
Ze sprawozdaniem za okres 2020–2022 można zapoznać się tutaj. Streszczenie sprawozdania jest dostępne tutaj.
Od rozpoczęcia realizacji programu ELTFAST w 2020 r. firma Mary Kay poczyniła istotne postępy w kierunku osiągnięcia swoich celów pomimo wielu wyzwań związanych z epidemią COVID-19. Sprawozdanie za 2022 r. opisuje wysiłki podejmowane od 2020 r. – pierwszego roku „dekady działań” – i potwierdza zobowiązanie firmy do zapewniania zrównoważonych zmian.
Doskonałość biznesowa
• Skupiając się na rozwoju swojej kultury organizacyjnej, firma Mary Kay zdobyła 13 nagród w kategorii „doskonały pracodawca” / „doskonałe miejsce pracy” i zajęła 8. miejsce na liście „firm, z których pracownicy nie chcą odchodzić” opublikowanej przez Resume.io.
• Udostępnione dane na temat udziału kobiet na stanowiskach kierowniczych: zespół kierowniczy składa się w 54% z kobiet, stanowiska menedżerów i wyższe są w 59% piastowane przez kobiety, a ponadto kobiety stanowią 62% całej siły roboczej.
• W 2021 r. firma uzyskała ocenę 75% w zakresie zaangażowania pracowników, co stanowi wzrost o 6% względem pełnego badania zaangażowania przeprowadzonego w 2019 r. (jest to wartość o 10% wyższa od globalnej średniej pod względem zaangażowania pracowników).
• 38 nagród dla firmy w zakresie doskonałości biznesowej, wpływu na społeczeństwo i zrównoważonego rozwoju.
• Firma Deloitte ogłosiła Mary Kay Inc. jedną z najlepiej zarządzanych amerykańskich firm w 2022 r.
Ekologiczna odpowiedzialność za produkt
• Uzyskanie certyfikacji Forest Stewardship Council (FSC) (tylko w USA). Certyfikacja FSC gwarantuje, że produkty pochodzą z lasów objętych odpowiedzialną gospodarką leśną, zapewniając korzyści dla środowiska, społeczeństwa i gospodarki.
• 12% naszych pośrednich dostawców to firmy należące do kobiet, mniejszości lub weteranów (tylko w USA).
• Uzyskanie certyfikacji 88% oleju palmowego i 72% ziaren palmowych.
• Zorganizowanie inauguracyjnego szczytu dostawców poświęconego kwestiom zrównoważonego rozwoju w globalnej siedzibie firmy.
• Uzyskanie tytułu srebrnego medalisty w dziedzinie różnorodności i włączenia dostawców w 2022 r.
• Nominowany i zatwierdzony członek komitetu sterującego inicjatywy SPICE (Sustainable Packaging Initiative for CosmEtics).
Odpowiedzialna produkcja
• Wsparcie Arbor Day Foundation w ramach trzech globalnych projektów ponownego zalesiania w Brazylii, na Madagaskarze i w Stanach Zjednoczonych.
• Ciągłe analizy dodatkowego zużycia wody wraz z planem zainstalowania nowych wodomierzy.
• Wsparcie programu The Nature Conservancy poświęconego globalnym rafom w ramach 12 programów o bezprecedensowym oddziaływaniu.
• Dołączenie do Koalicji Global Compact ONZ na rzecz Zarządzania Oceanami.
• Uzyskanie przez ośrodek produkcyjny/badawczo-rozwojowy Richarda R. Rogersa (R3) ponownej certyfikacji VPP Star od OSHA bez żadnych zastrzeżeń i zaleceń.
• Uzyskanie dokumentu ponownej certyfikacji Star od OSHA.
Wzmacnianie pozycji kobiet
• Publikacja sprawozdania dotyczącego oddziaływania pt. „Pilotażowy projekt lokalizacji celów zrównoważonego rozwoju na poziomie wsi: koncentrujący się na kobietach projekt ograniczania ubóstwa i zrównoważonego rozwoju w prowincji Junnan w Chinach” (etap 1: 2017-2021).
• Ukończone „narzędzie do analizy zróżnicowania sytuacji kobiet i mężczyzn zgodnie z zasadami wzmacniania pozycji kobiet” w ramach udziału w programie akceleracyjnym Global Compact ONZ na rzecz równości płci.
• Wzmocnienie przywództwa kobiet w przemyśle rybackim w Meksyku za pomocą ośmiu projektów wdrażanych przez The Nature Conservancy.
• Wsparcie globalnego wdrożenia bezpłatnego programu na rzecz przedsiębiorczości w sześciu językach, opracowanego w ramach inicjatywy SheTrades Międzynarodowego Centrum Handlu.
• Przyznanie 14 nagród STEAM młodym kobietom na całym świecie realizującym swoje marzenia w branżach związanych z naukami przyrodniczymi, technologią, inżynierią, sztuką i matematyką (STEAM).
• Dołączenie do programu na rzecz równości płci Global Compact ONZ w celu pogłębienia wdrażania zasad wzmacniania pozycji kobiet.
• Przedłożenie badania na temat wywiązywania się ze zobowiązań w ramach Koalicji na rzecz Równości; wnioski odzwierciedlone w sprawozdaniu Un Women pt. „Generation Equality Accountability Report” z 2022 r.
Wpływ na społeczeństwo
• Od 2008 r. inicjatywa Pink Changing Lives wywarła wpływ na ponad sześć milionów kobiet i ich rodzin dzięki partnerstwom z ponad 3250 organizacjami i ofiarowaniu ponad 17 mln USD. W 2022 r. program wzmacniania pozycji kobiet udzielił wsparcia ponad 20 organizacjom pozarządowym na całym świecie.
• Dotacje Mary Kay i Fundacji Mary Kay Ash wsparły opracowanie i wdrożenie programów rozwoju wytycznych w sprawie przemocy ze względu na płeć oraz ich realizację w 10 krajach, w których podjęto działania, a także utworzenie społeczności praktyków zrzeszającej obecnie 240 członków z 16 krajów.
• Dotacje Mary Kay i Fundacji Mary Kay Ash pomogły funduszowi powierniczemu ONZ zmienić życie 54 822 kobiet i dziewcząt będących ofiarami przemocy w ramach 157 projektów poświęconych przemocy ze względu na płeć w 68 krajach w pięciu regionach, w tym kobiet i dziewcząt z niepełnosprawnościami, wewnętrznie przesiedlonych lub będących uchodźczyniami oraz wywodzących się z ludności rdzennej.
• Ofiarowanie ponad 1,3 mln USD globalnym organizacjom pomagającym wzbogacać życie kobiet.
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowywanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221214005009/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział komunikacji korporacyjnej
tel. 972-687-5332
e-mai: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.12.2022, 16:11 |
Źródło informacji | Businesswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |