Newsletter

Przyspieszając realizację międzynarodowej strategii 2023, koncern GWM debiutuje na targach motoryzacyjnych w Guangzhou z wieloma pojazdami zasilanymi nowymi źródłami energii

09.01.2023, 16:08aktualizacja: 09.01.2023, 16:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GWM
PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 9 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- 30 grudnia 2022 r. podczas dwudziestego salonu samochodowego w Guangzhou „Auto Show” koncern GWM zaprezentował pełną gamę modeli, takich jak WEY Lanshan-PHEV, HAVAL H-DOG, POER-Shanhai i TANK500 PHEV (nazwa modeli na rynek chiński), a także zdradził swój przyszły międzynarodowy wizerunek.

Na targach zadebiutował WEY Lanshan-PHEV, pierwszy flagowy sześciomiejscowy inteligentny SUV. Zaprezentowano także WEY Coffee 01, Coffee 02, serię HAVAL H6 NEV i HAVAL H-DOG (PHEV). GWM pokazał również TANK500 PHEV, nowego SUV-a terenowego opartego na zmodernizowanej terenowej architekturze super hybrydowej, jak również serię GWM ORA przyciągającą uwagę użytkowników inteligentnymi funkcjami i stylowym wyglądem.

Oficjalnie przedstawiono POER-Shanhai, luksusowego pickupa o ogromnych osiągach, który oferuje nieskończone możliwości dla wszystkich stylów jazdy. Zhang Haobao, dyrektor generalny GWM Pickup, ujawnił, że model ten będzie występował w wersjach HEV i PHEV. W przyszłości GWM Pickup będzie koncentrować się na wprowadzaniu na rynek międzynarodowy produktów wykorzystujących nowoczesne technologie energetyczne i stworzy ofertę pickupów z napędem elektrycznym, hybrydowym i wodorowym. Firma będzie dążyła do tego, aby zaistnieć jako czołowa grupa samochodów typu pickup z najwyższej półki.

Zaprezentowano szereg najnowszych produktów związanych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, wskazując na nowy początek pogłębiania przez spółkę GWM jej strategii globalnej w 2023 r. i przybliżając jej wizję stymulowania niskoemisyjnego i inteligentnego rozwoju światowego przemysłu motoryzacyjnego. Wspierany przez ekosystem leśny, GWM zbudował korzystny łańcuch przemysłowy w dziedzinie nowej energii i inteligentnych technologii. Spółka aktywnie rozwija technologie energii wodorowej i buduje system czystej energii oparty na neutralności węglowej, uwzględniający energię hybrydową, czysto elektryczną i wodorową.

Mu Feng, prezes GWM, zaznaczył, że przedsiębiorstwo będzie nieustannie przyspieszać modernizację i unowocześnianie modeli o bardziej zaawansowanych technologiach, co pozwoli w pełni wspierać strategiczny proces wykorzystania nowoczesnej energii. Będzie tworzyć zróżnicowane produkty zgodnie z potrzebami różnorodnych rynków i konsumentów oraz precyzyjnie kształtować rynek międzynarodowy.

W obliczu przyspieszonego trendu transformacji energetycznej w światowym przemyśle motoryzacyjnym w 2022 roku koncern GWM opublikował strategię globalnej marki „ONE GWM" i aktywnie uczestniczy w globalnej konkurencji. Zgodnie z jej wytycznymi GWM będzie pozostawać zorientowany na użytkownika i konsekwentnie tworzyć różne kategorie pojazdów napędzanych najnowszymi źródłami energii. Firma będzie dążyć do zapewnienia światowym konsumentom inteligentnych, spersonalizowanych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań w zakresie transportu.

Zgodnie ze „Strategią 2025" GWM zwiększy udział sprzedaży pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii do 80% do roku 2025. Zainwestuje też łącznie 100 miliardów CNY w badania i rozwój w zakresie odnawialnych źródeł energii i inteligentnych rozwiązań. GWM będzie również promować popularyzację ekologicznych i inteligentnych podróży na całym świecie, a także przyspieszy transformację w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest stanie się międzynarodową firmą specjalizującą się w inteligentnych technologiach.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1978503/image1.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.01.2023, 16:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ