Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wspólnie z tą agencją badawczą, w ubiegłym roku Carefleet zapytał 100 swoich klientów o ocenę współpracy z marką w okresie czerwiec 2021 – czerwiec 2022. Badani, podzieleni na 2 grupy – menedżerów flot i kierowców aut służbowych – odpowiadali na przeszło 30 pytań dotyczących 6 kluczowych obszarów działalności firmy, w tym m.in. zawierania umowy najmu, obsługi szkód, zwrotów pojazdów czy codziennej obsługi klienta.
Ogólny, uśredniony wskaźnik satysfakcji klientów wyniósł 5,11 (w skali 1-6), a firma osiągnęła wynik co najmniej 80% zadowolonych respondentów w każdym badanym obszarze. Szczególnie wysoko ocenieni zostali opiekunowie klienta Carefleet – z każdego aspektu ich pracy zadowolonych jest przeszło 90% badanych.
Wśród innych, największych zalet Carefleet znalazły się także: przejrzyste warunki wynajmu, terminowość przeglądów i napraw serwisowych, jakość aut zastępczych czy sprawny proces zdania pojazdu. Zresztą, korzystając z opinii swoich klientów, już po publikacji raportu, firma wprowadziła dodatkowe ułatwienia w procedurach zwrotów (m.in. elektroniczny protokół zdawczo-odbiorczy, czyli potwierdzenie zdania auta drogą mailową bez marnowania papieru i czasu klienta).
Carefleet z dumą podkreśla, że badanie satysfakcji klientów to własna inicjatywa marki.
„Carefleet S.A. od prawie 20 lat oferuje usługi ułatwiające tworzenie firmowej floty pojazdów. Pomagamy nie tylko finansować zakup aut do przedsiębiorstwa, ale również zarządzać tym obszarem działalności. Badanie satysfakcji klientów to dla nas najważniejszy barometr rynkowy. Przeprowadzamy je, aby jak najlepiej zrozumieć aktualne potrzeby menedżerów flot i kierowców aut służbowych. Następnie dużą część uwag klientów po prostu wdrażamy w nasz biznes. W ten sposób od lat wspólnie kształtujemy oblicze rynku CFM” – podkreśla Ilona Meyka, dyrektor Account Management.
Kolejna edycja badania odbędzie się w tym roku.
Źródło informacji: Carefleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 11.01.2023, 10:00 |
| Źródło informacji | Carefleet |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Wiatr zmian w energetyce wieje od morza: do 2040 r. na polskich wodach Bałtyku powstanie 18 GW zainstalowanej mocy PAP
Potencjał energetyczny polskiej części Morza Bałtyckiego uznawany jest za jeden z największych w Europie, sięgający nawet 33 GW. „Jego wykorzystanie pozwoliłoby na zaspokojenie dużej części zapotrzebowania na energię elektryczną Polski, co z kolei przełoży się na zapewnienie niezależności i bezpieczeństwa energetycznego kraju” - powiedział Janusz Bil, prezes zarządu ORLEN Neptun podczas debaty eksperckiej zorganizowanej przez PAP.- 02.12.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rząd wspiera polski biznes w Brukseli PAP
Polski biznes i przemysł coraz aktywniej uczestniczą w unijnym procesie legislacyjnym, a ich działania wspiera Business & Science Poland (BSP) - związek pracodawców reprezentujący interesy polskiej gospodarki w Brukseli.
„Rząd dobrze rozumie bolączki polskiego biznesu i potrzebę współpracy między polską administracją oraz przedstawicielami firm i organizacji biznesowych na gruncie europejskim” - mówił Bartek Czyczerski, prezes zarządu BSP podczas kongresu Polska Moc Biznesu.- 02.12.2025, 14:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Nowa odsłona aplikacji Alior Mobile: prościej niż kiedykolwiek wcześniej PAP
Alior Bank udostępnia klientom nową odsłonę aplikacji Alior Mobile. Zamiana ma na celu ułatwienie codziennego korzystania z usług bankowych dzięki bardziej przejrzystemu układowi i intuicyjnej treści. Na koniec II kw. 2025 r. liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych wyniosła w Polsce ponad 26 mln. Wprowadzane aktualizacje są więc bezpośrednią odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku i rosnące oczekiwania klientów detalicznych, dla których aplikacja staje się kompleksowym centrum zarządzania finansami osobistymi.- 02.12.2025, 14:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ