Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wspólnie z tą agencją badawczą, w ubiegłym roku Carefleet zapytał 100 swoich klientów o ocenę współpracy z marką w okresie czerwiec 2021 – czerwiec 2022. Badani, podzieleni na 2 grupy – menedżerów flot i kierowców aut służbowych – odpowiadali na przeszło 30 pytań dotyczących 6 kluczowych obszarów działalności firmy, w tym m.in. zawierania umowy najmu, obsługi szkód, zwrotów pojazdów czy codziennej obsługi klienta.
Ogólny, uśredniony wskaźnik satysfakcji klientów wyniósł 5,11 (w skali 1-6), a firma osiągnęła wynik co najmniej 80% zadowolonych respondentów w każdym badanym obszarze. Szczególnie wysoko ocenieni zostali opiekunowie klienta Carefleet – z każdego aspektu ich pracy zadowolonych jest przeszło 90% badanych.
Wśród innych, największych zalet Carefleet znalazły się także: przejrzyste warunki wynajmu, terminowość przeglądów i napraw serwisowych, jakość aut zastępczych czy sprawny proces zdania pojazdu. Zresztą, korzystając z opinii swoich klientów, już po publikacji raportu, firma wprowadziła dodatkowe ułatwienia w procedurach zwrotów (m.in. elektroniczny protokół zdawczo-odbiorczy, czyli potwierdzenie zdania auta drogą mailową bez marnowania papieru i czasu klienta).
Carefleet z dumą podkreśla, że badanie satysfakcji klientów to własna inicjatywa marki.
„Carefleet S.A. od prawie 20 lat oferuje usługi ułatwiające tworzenie firmowej floty pojazdów. Pomagamy nie tylko finansować zakup aut do przedsiębiorstwa, ale również zarządzać tym obszarem działalności. Badanie satysfakcji klientów to dla nas najważniejszy barometr rynkowy. Przeprowadzamy je, aby jak najlepiej zrozumieć aktualne potrzeby menedżerów flot i kierowców aut służbowych. Następnie dużą część uwag klientów po prostu wdrażamy w nasz biznes. W ten sposób od lat wspólnie kształtujemy oblicze rynku CFM” – podkreśla Ilona Meyka, dyrektor Account Management.
Kolejna edycja badania odbędzie się w tym roku.
Źródło informacji: Carefleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.01.2023, 10:00 |
Źródło informacji | Carefleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE