Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W badaniu ocenia się 20 kategorii, takich jak strategia biznesowa, strategia zarządzania ludźmi, szkolenia i rozwój, well-being, pozyskiwanie talentów czy proces wdrażania nowych pracowników. JTI Polska osiągnęła średni wynik we wszystkich kategoriach na poziomie 98,06 proc, przy czym aż w 13 z nich uzyskała 100 proc.
„Badanie potwierdza, że kandydaci już od momentu rekrutacji mogą liczyć na najwyższe standardy organizacji: trafiają do silnej i stabilnej firmy o wysokiej kulturze etycznej. Co równie ważne, zatrudnione osoby otrzymują regularne wsparcie w rozwoju zawodowym, czy to przez szkolenia, czy możliwość pracy w zagranicznych oddziałach firmy. Tylko w latach 2020-2022 wydaliśmy na rozwój pracowników blisko 20 mln złotych. Staramy się również zapewnić konkurencyjne warunki zatrudnienia” - mówi Magdalena Kłosińska, dyrektor działu People&Culture w JTI Polska.
Proces oceny firm, dokonywany przez polskich i zagranicznych audytorów, trwa kilka miesięcy. W tym czasie firma odpowiada na ponad 400 pytań i musi wykazać się najwyższymi standardami w zakresie zarządzania ludźmi.
„JTI Polska już od 2009 r. znajduje się w gronie najlepszych pracodawców, wtedy po raz pierwszy uzyskaliśmy tytuł Top Employer Polska. W tamtym czasie zatrudnialiśmy ponad 750 osób, a nasz udział w rynku papierosów był na poziomie 8 proc. Dzisiaj mamy blisko 30 proc. udziałów, a dla JTI pracuje w Polsce prawie 3,2 tys. ludzi: w największym światowym centrum produkcyjnym JTI pod Łodzią, w strukturze handlowej i w nowo utworzonym Globalnym Centrum Usług Biznesowych w Warszawie - podkreśla Edoardo Voletti, prezes zarządu JTI Polska. - Od 2008 r. zainwestowaliśmy w Polsce ponad 1 mld dolarów. W ostatnich trzech latach, mimo wielu wyzwań, nie przestaliśmy zatrudniać ludzi i inwestować w nich, co wiele mówi o naszej polityce pracowniczej” - dodaje.
Firma jest doceniana także poza Polską. Ma tytuł Top Employer Europe i jest w gronie 15 międzynarodowych firm, które otrzymały wyróżnienie Top Employer Global, co oznacza, że każda jednostka firmy na świecie spełnia najwyższe standardy HR.
O JTI Polska
W 2007 r. JTI przejęło brytyjską Grupę Gallaher, do której należały zakłady wyrobów tytoniowych w Starym Gostkowie k. Łodzi. Od 2008 r. firma działa pod nazwą JTI Polska i jest dziś drugim największym graczem w branży tytoniowej w kraju w kategorii papierosów (z udziałem w rynku blisko 30 proc.) oraz liderem w kategorii tytoni do palenia (ponad 35 proc. udziałów).
Wartość inwestycji JTI w Polsce przekroczyła 1 miliard dolarów. W Starym Gostkowie (woj. łódzkie) znajduje się największe na świecie centrum produkcyjne JTI, skąd 80 proc. produkcji trafia na eksport do ponad 70 krajów. W 2019 r. firma utworzyła w Warszawie Globalne Centrum Usług Biznesowych, które obsługuje JTI na całym świecie w obszarze finansów, kwestii prawnych, zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu czy globalnego łańcucha dostaw. Łącznie JTI zatrudnia w Polsce 3,2 tys. osób.
O JTI
JTI (Japan Tobacco International) to międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach. Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 48 tys. osób i przez dziewięć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. Więcej na: www.jti.com.
O Instytucie Top Employers (Top Employers Institute)
Instytut Top Employers to międzynarodowa organizacja, specjalizująca się w wyróżnianiu najlepszych praktyk w zarządzaniu ludźmi. Pomaga w rozwoju dobrych praktyk, by ulepszać środowiska pracy. Dzięki programowi certyfikacji, firmy mogą zweryfikować swoje praktyki HR i zdobyć uznanie jako „pracodawca z wyboru”. Instytut Top Employers powstał 30 lat temu i od tego czasu certyfikował 2053 organizacje w 121 krajach. Wyróżnione firmy mają pozytywny wpływ na życie ponad 9,5 miliona pracowników na świecie.
KONTAKT:
Agata Kwiek-Rimer
Kierownik ds. korporacyjnych i komunikacji
JTI Polska
tel. +48 882 925 713
e-mail: agata.kwiek-rimer@jti.com
Źródło informacji: JTI Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.01.2023, 12:55 |
Źródło informacji | JTI Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Zeitview pozyskuje 60 mln USD na inspekcje globalnej infrastruktury krytycznej przy użyciu AI
- Po dwukrotnym zwiększeniu liczby aktywów poddanych inspekcji do ponad 200000 aktywów w 80 krajach w 2024 r. Zeitview przyspiesza inwestycje w platformę wizyjnej sztucznej inteligencji „Insights”.
- Najwięcej środków pozyskano od Climate Investment, wkład wnieśli również dotychczasowi inwestorzy.
- Platforma Zeitview obsługuje szereg kategorii infrastruktury, takie jak między innymi energia słoneczna, wiatrowa, usługi komunalne, nieruchomości i telekomunikacja.- 06.03.2025, 09:31
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Business Wire
-
Image
Ekspert: sprzedaż auta używanego z pełną historią pojazdu opłaca się obu stronom transakcji PAP
Z raportu „Fakty i mity rynku aut używanych” wynika, że 86 proc. kupujących samochód z drugiej ręki obawia się ukrytych wad technicznych pojazdu. Dostęp do pełnej historii pojazdów zwiększy nie tylko transparentność transakcji, dając poczucie bezpieczeństwa kupującym, opłaci się również sprzedającym - uważa Mariusz Sawuła, prezes zarządu autoDNA.- 06.03.2025, 08:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Nowa strategia Fundacji PZU: wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków PAP
Fundacja PZU zaprezentowała nową strategię, a tym samym innowacyjne podejście do filantropii. Celem jest wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków. Strategia opiera się na czterech filarach: kapitale społecznym, edukacji, kompetencjach przyszłości oraz kulturze.- 05.03.2025, 14:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ