Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Imponujące wyniki kampanii
Biuro prasowe projektu „Moc Polskich Warzyw” przygotowało raport wyników za ubiegły rok. Działania z zakresu public relations pozwoliły wygenerować ponadprzeciętne wyniki.
W zeszłym roku w mediach pojawiło się przeszło 600 publikacji na temat kampanii na portalach internetowych, w prasie, telewizji na blogach i social mediach. O ich jakości może świadczyć ekwiwalent reklamowy przekraczający 1,5 mln złotych oraz dotarcie na poziomie 4,9 mln.
„Jesteśmy niezwykle zadowoleni z wyników kampanii. Na jej sukces składa się wiele czynników. Przede wszystkim konsekwentnie prowadzone od kilku lat, różnorodne działania kierowane do grupy docelowej. Budżet na działania public relations stanowi zaledwie kilka procent całego projektu, jednak wydatki w tym zakresie zwróciły się ponad dwudziestokrotnie, z czego ogromnie się cieszymy. Oznacza to, że docieramy z naszym przekazem do coraz liczniejszej grupy konsumentów, sprawiając, że zwiększa się ich świadomość żywieniowa” - mówi Maciej Ogonowski, szef biura prasowego projektu „Moc Polskich Warzyw” i członek zarządu Agencji wykonawczej Brandmates.
Konsekwentne budowanie wizerunku
Twórcy „Mocy Polskich Warzyw” od kilku lat korzystają z szerokiego spektrum narzędzi i możliwości, aby docierać z przekazem do kolejnych grup odbiorców. Warto wspomnieć o niektórych z nich, takich jak obecność na dużych sportowych eventach konsumenckich (np. piknik w ramach Narodowego Dnia Sportu na błoniach Stadionu Narodowego czy Orlen PKO Beach Volley Tour), kampanie telewizyjne, outdoorowe, radiowe czy przynoszące ogromne zasięgi współprace z popularnymi polskimi blogerami kulinarnymi.
Poza tym w 2022 „Moc Polskich Warzyw” wzbogaciła się o dwa, niespotykane wcześniej działania.
Unikalna współpraca
Pierwszym z nich było nawiązanie unikatowej współpracy z siatkarską drużyną mistrzów Polski i Europy - Grupą Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Siatkarze utytułowanego zespołu włączyli się w promocję polskich warzyw, między innymi w social mediach oraz podczas najważniejszych spotkań.
"Jesteśmy dumni, że najlepsza drużyna w kraju i Europie, ramię w ramię z polskimi producentami najlepszych warzyw, podejmuje działania w słusznej, wspólnej sprawie. Aktywność fizyczna i zdrowe odżywianie powinny zawsze iść w parze. Trudno o lepszy autorytet w tym zakresie niż najlepsi siatkarze kontynentu. Mamy nadzieję, że razem z naszymi mistrzami przekonamy jeszcze większe rzesze Polaków do tego, że warzywa powinny stanowić połowę każdego posiłku” - mówi Paweł Myziak, wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP z Potworowa koło Radomia, lidera projektu „Moc Polskich Warzyw”.
Nowoczesny serwis internetowy
Kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem jest stworzenie pierwszego w Polsce serwisu internetowego stanowiącego unikalne kompendium wiedzy o polskich warzywach. Dzięki ciągle rozwijanej i aktualizowanej stronie można uzyskać informacje o sezonowości, miejscach i sposobach upraw poszczególnych gatunków, ich wartościach odżywczych oraz praktycznych możliwościach ich zastosowania w sprawdzonych przepisach kulinarnych.
Serwis Moc Polskich Warzyw dostępny jest bezpłatnie pod adresem www.mocpolskichwarzyw.pl.
Moc Polskich Warzyw
„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
KONTAKT:
Maciej Ogonowski
Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. +48 608 680 562
Źródło informacji: Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.02.2023, 12:08 |
Źródło informacji | Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ