Newsletter

Akademia e-marketingu dla MŚP. Przedsiębiorcy z Podlasia wezmą udział w darmowym szkoleniu

19.04.2023, 14:37aktualizacja: 19.04.2023, 14:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WeNet (1)
WeNet (1)
W połowie marca ruszyła już 11 edycja Akademii e-marketingu dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w sieci. Wiosenna odsłona wydarzenia organizowana jest w kilku polskich miastach. Jednym z nich jest Białystok. Szkolenie odbędzie się 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 71. Właściciele małych i średnich firm podczas spotkań ze specjalistami zdobędą wiedzę, np. z zakresu tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania przydatnych narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu jest organizowana już po raz 11. W poprzednich edycjach udział wzięło w sumie kilka tysięcy uczestników. Wydarzenie zawsze przyciąga mnóstwo zainteresowanych. Nie inaczej jest w przypadku wiosennej odsłony Akademii.

„Cieszymy się na kolejne spotkanie z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to dla uczestników nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz prowadzenia rozmów i konsultacji z naszymi specjalistami” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W Białymstoku szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 71. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, która jest organizatorem Akademii e-marketingu. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. - Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia” - dodaje Grzegorz Kordas.

Program wydarzenia składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekażą uczestnikom swoją cenną wiedzę i podzielą się doświadczeniem. Przedsiębiorcy z sektora MŚP otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z sukcesem rozwijać swoją firmę w sieci. Poznają tajniki związane z budową firmowej witryny internetowej oraz skuteczne działania SEO. Dowiedzą się także, jak sprzedawać online z pomocą usług Google oraz jak realizować strategię w mediach społecznościowych i mierzyć efektywność działań.

Prelegenci poruszą również bieżące tematy. Opowiedzą np. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus nakładającej na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. To ważna kwestia, gdyż znajomość zmian w przepisach prawa jest koniecznością.

„Cały program Akademii dostosowaliśmy do potrzeb sektora MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z poprzednich edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty mają pomóc właścicielom małych i średnich firm przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Google Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy będą mieli też możliwość porozmawiania z naszymi ekspertami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą i podpowiedzą, jakie konkretne działania w internecie warto prowadzić” - podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Poza Białymstokiem wiosenna edycja Akademii e-marketingu zagościła już w takich miastach, jak Gdańsk, Katowice i Warszawa. Jak dotąd wzięło w niej udział ponad 700 przedsiębiorców.

Udział w wydarzeniu jest darmowy. Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie
https://www.akademiaemarketingu.pl/.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi szkoleń są: Klub Integracji Europejskiej, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patroni medialni to: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.

O WeNet

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

KONTAKT:

Tomasz Jaros

menedżer komunikacji WeNet

tel. +48 782 180 917

e-mail: tjaros@wenet.pl

Źródło informacji: WeNet

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.04.2023, 14:37
Źródło informacji WeNet
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ