Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Black Red White, lider meblarski w Polsce, prowadzi liczne działania, dzięki którym zakupy przez internet będą jeszcze bardziej przyjazne. Jednym z takich działań jest integracja sklepu internetowego BRW.com.pl z zaawansowanym silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box. Nowa wyszukiwarka zapewnia klientom łatwiejsze i bardziej efektywne znalezienie poszukiwanych produktów. Ułatwienia takie poprawiają doświadczenia zakupowe klientów oraz zwiększają ich lojalność wobec marki.
Grupa Black Red White jest wiodącym producentem i dystrybutorem mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich w Polsce. Od ponad 30 lat produkty firmy ozdabiają miliony domów i mieszkań zarówno w kraju, jak i za granicą. Obecnie oferta marki jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.
Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stanęła firma, było zapewnienie szerokiej oferty produktowej i poprawa doświadczenia użytkowników. Sklep internetowy o tak różnorodnej ofercie i zróżnicowanych parametrach produktów wymagał wdrożenia zaawansowanego silnika wyszukiwania, który umożliwi potencjalnym konsumentom łatwe odnalezienie pożądanych produktów. Grupa Black Red White zdecydowała się na integrację z silnikiem Luigi’s Box, aby dostarczyć klientom wygodne i trafne wyniki wyszukiwania, co w efekcie przyczyniło się do podniesienia wartości koszyka zakupowego.
Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, podkreśla znaczenie integracji z nowym silnikiem wyszukiwania:
"Dzięki silnikowi wyszukiwania Luigi’s Box, użytkownicy mogą szybko otrzymywać wyniki i dopasowane do ich preferencji rekomendacje. W trakcie realizacji tego projektu mogliśmy liczyć na wsparcie, również w obszarze procesów biznesowych, naszego wieloletniego partnera technologicznego – Ideo Software".
Ideo Software specjalizuje się w rozwoju platform e-commerce i integracji systemów. Firma była odpowiedzialna za przeprowadzenie integracji sklepu internetowego Black Red White z silnikiem wyszukiwarki Luigi’s Box. Dzięki ich profesjonalizmowi i wnikliwej analizie oczekiwań klienta, skutecznie przeprowadzono proces integracji, dostosowując silnik wyszukiwania do unikalnych wymagań sklepu internetowego.
Źródło informacji: Ideo Software
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.07.2023, 14:54 |
Źródło informacji | Ideo Software |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Qair Polska w 2030 r. będzie oferować odbiorcom w Polsce ponad 5 TWh energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych PAP
Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027 ma w planie osiągnięcie poziomu 1 GW mocy zainstalowanej w źródłach w Polsce, a w perspektywie do końca roku 2030 aż 3 GW – zapowiada Remigiusz Nowakowski, wiceprezes zarządu Qair Polska.- 18.06.2025, 13:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ERGO Hestia po raz kolejny najlepszym ubezpieczycielem majątkowym dla firm
Brokerzy ubezpieczeniowi ponownie wybrali ERGO Hestię na „Najlepszego ubezpieczyciela majątkowego dla firm”. Jest to już 17. takie wyróżnienie w 34-letniej historii sopockiej firmy. W tym roku, po raz pierwszy, konkurs Fair Play został rozszerzony o dodatkowe kategorie produktowe.- 18.06.2025, 13:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ERGO Hestia
-
Image
ORLEN: po raz pierwszy Polak awansował do ścisłej czołówki w wodnej Formule 1 (F1H2O) PAP
Bolid F1H2O z silnikiem 500 KM rozpędza się na wodzie do 250 km/h, w dwie sekundy przyspiesza do setki, w sześć do 200 km/h, a w zakrętach generuje przeciążenia znane kosmonautom. Bartłomiej Marszałek, pierwszy Polak w historii najbardziej prestiżowego sportu motorowodnego, który w barwach ORLEN startuje od 2020 r., 12 czerwca na jeziorze Żarnowieckim demonstrował zarówno możliwości swojej >>łódki<<, jak i potencjał widowiskowego sportu.- 18.06.2025, 13:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ