Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Black Red White, lider meblarski w Polsce, prowadzi liczne działania, dzięki którym zakupy przez internet będą jeszcze bardziej przyjazne. Jednym z takich działań jest integracja sklepu internetowego BRW.com.pl z zaawansowanym silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box. Nowa wyszukiwarka zapewnia klientom łatwiejsze i bardziej efektywne znalezienie poszukiwanych produktów. Ułatwienia takie poprawiają doświadczenia zakupowe klientów oraz zwiększają ich lojalność wobec marki.
Grupa Black Red White jest wiodącym producentem i dystrybutorem mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich w Polsce. Od ponad 30 lat produkty firmy ozdabiają miliony domów i mieszkań zarówno w kraju, jak i za granicą. Obecnie oferta marki jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.
Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stanęła firma, było zapewnienie szerokiej oferty produktowej i poprawa doświadczenia użytkowników. Sklep internetowy o tak różnorodnej ofercie i zróżnicowanych parametrach produktów wymagał wdrożenia zaawansowanego silnika wyszukiwania, który umożliwi potencjalnym konsumentom łatwe odnalezienie pożądanych produktów. Grupa Black Red White zdecydowała się na integrację z silnikiem Luigi’s Box, aby dostarczyć klientom wygodne i trafne wyniki wyszukiwania, co w efekcie przyczyniło się do podniesienia wartości koszyka zakupowego.
Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, podkreśla znaczenie integracji z nowym silnikiem wyszukiwania:
"Dzięki silnikowi wyszukiwania Luigi’s Box, użytkownicy mogą szybko otrzymywać wyniki i dopasowane do ich preferencji rekomendacje. W trakcie realizacji tego projektu mogliśmy liczyć na wsparcie, również w obszarze procesów biznesowych, naszego wieloletniego partnera technologicznego – Ideo Software".
Ideo Software specjalizuje się w rozwoju platform e-commerce i integracji systemów. Firma była odpowiedzialna za przeprowadzenie integracji sklepu internetowego Black Red White z silnikiem wyszukiwarki Luigi’s Box. Dzięki ich profesjonalizmowi i wnikliwej analizie oczekiwań klienta, skutecznie przeprowadzono proces integracji, dostosowując silnik wyszukiwania do unikalnych wymagań sklepu internetowego.
Źródło informacji: Ideo Software
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.07.2023, 14:54 |
Źródło informacji | Ideo Software |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
NIKE, Inc. Announces Senior Leadership Changes to Accelerate Growth and Drive Win Now Action Plan
Amy Montagne Becomes President, Nike. Phil McCartney Becomes EVP, Chief Innovation, Design & Product Officer. Nicole Graham Becomes EVP, Chief Marketing Officer. Tom Clarke Becomes Chief Growth Initiatives Officer. Heidi O’Neill to Retire.- 06.05.2025, 09:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
HEIDELBERG holds its ground in a difficult market environment in FY 2024/25 - targets achieved, significant increase in incoming orders compared to previous year
• Sales and adjusted EBITDA margin at previous year's level according to preliminary figures.
• Free cash flow excluding special items clearly positive at around € 50 million.
• Rising order intake compared to previous year lays the foundation for a good start to FY 2025/26.
• Additional, positive order impetus expected from China Print trade fair in May.
• Adjusted EBITDA margin to rise to around 8 percent in FY 2025/26.- 06.05.2025, 09:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ