Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Black Red White, lider meblarski w Polsce, prowadzi liczne działania, dzięki którym zakupy przez internet będą jeszcze bardziej przyjazne. Jednym z takich działań jest integracja sklepu internetowego BRW.com.pl z zaawansowanym silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box. Nowa wyszukiwarka zapewnia klientom łatwiejsze i bardziej efektywne znalezienie poszukiwanych produktów. Ułatwienia takie poprawiają doświadczenia zakupowe klientów oraz zwiększają ich lojalność wobec marki.
Grupa Black Red White jest wiodącym producentem i dystrybutorem mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich w Polsce. Od ponad 30 lat produkty firmy ozdabiają miliony domów i mieszkań zarówno w kraju, jak i za granicą. Obecnie oferta marki jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.
Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stanęła firma, było zapewnienie szerokiej oferty produktowej i poprawa doświadczenia użytkowników. Sklep internetowy o tak różnorodnej ofercie i zróżnicowanych parametrach produktów wymagał wdrożenia zaawansowanego silnika wyszukiwania, który umożliwi potencjalnym konsumentom łatwe odnalezienie pożądanych produktów. Grupa Black Red White zdecydowała się na integrację z silnikiem Luigi’s Box, aby dostarczyć klientom wygodne i trafne wyniki wyszukiwania, co w efekcie przyczyniło się do podniesienia wartości koszyka zakupowego.
Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, podkreśla znaczenie integracji z nowym silnikiem wyszukiwania:
"Dzięki silnikowi wyszukiwania Luigi’s Box, użytkownicy mogą szybko otrzymywać wyniki i dopasowane do ich preferencji rekomendacje. W trakcie realizacji tego projektu mogliśmy liczyć na wsparcie, również w obszarze procesów biznesowych, naszego wieloletniego partnera technologicznego – Ideo Software".
Ideo Software specjalizuje się w rozwoju platform e-commerce i integracji systemów. Firma była odpowiedzialna za przeprowadzenie integracji sklepu internetowego Black Red White z silnikiem wyszukiwarki Luigi’s Box. Dzięki ich profesjonalizmowi i wnikliwej analizie oczekiwań klienta, skutecznie przeprowadzono proces integracji, dostosowując silnik wyszukiwania do unikalnych wymagań sklepu internetowego.
Źródło informacji: Ideo Software
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.07.2023, 14:54 |
Źródło informacji | Ideo Software |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Debata ORLEN: polskiej prezydencji udało się wprowadzić do agendy UE wiele ważnych inicjatyw PAP
Mapa drogowa całkowitego odejścia od surowców z Rosji, wzmocnienie bezpieczeństwa dostaw i magazynowania gazu, opracowanie szeregu pakietów deregulacyjnych - to, zdaniem uczestników debaty Grupy ORLEN, kluczowe osiągnięcia prezydencji Polski w Radzie UE w obszarze energetyki. Co najważniejsze, wszystkie te inicjatywy cieszą się poparciem europejskich rządów oraz instytucji i mają być kontynuowane.- 09.07.2025, 12:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ