Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WeNet przekaz swojej kampanii ponownie adresuje do małych i średnich przedsiębiorców, edukując ich, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci oraz rozwijać swoje firmy na podstawie nowoczesnych technologii. W procesie cyfrowej transformacji kluczową rolę odgrywają doradcy internetowi WeNet, których zadaniem jest profesjonalne doradztwo oraz dobór najlepszych dla danej branży narzędzi i aktywności w internecie. Dzięki ich wiedzy i kompetencjom przedsiębiorcy mogą osiągać lepsze wyniki sprzedażowe i budować rozpoznawalność swojego biznesu poprzez wzmocnienie widoczności w sieci i efektywne pozycjonowanie.
„Jako lider transformacji technologicznej edukujemy i uświadamiamy przedsiębiorców, jak ważna jest aktywność biznesowa w internecie. Nasi doradcy internetowi od lat pomagają przedsiębiorcom prowadzić działania promocyjne w internecie, wdrażając najlepsze narzędzia marketingowe po to, aby klienci osiągnęli wzrost widoczności w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Naszym celem jest zbudowanie świadomości marki jako partnera, który rozumie potrzeby małych i średnich firm, szczególnie w czasie dynamicznych zmian w dobie rewolucji technologicznej” - mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet.
Kampania została oparta na historiach sukcesów bohaterów, którymi są: właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski - wielokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca, któremu WeNet pomógł skutecznie przenieść i rozwinąć jego biznes w sieci.
„Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP i możliwościach rozwoju biznesu w internecie. Chcemy wspierać naszych klientów na każdym etapie rozwoju, stąd podkreślamy unikatową rolę doradcy internetowego. Aż 91 proc. naszych klientów zdecydowanie wysoko ocenia obsługę naszych doradców i ich wsparcie w rozwoju biznesu w internecie” - podkreśla Katarzyna Jezierska, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu WeNet.
Ponad 1 tys. doradców internetowych firmy WeNet pomaga przedsiębiorcom wdrożyć narzędzia marketingowe, oferuje tworzenie stron www, działania SEO, lokalny marketing internetowy czy e-commerce, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na zasadniczej części swojego biznesu. Firma proponuje dogodny abonamentowy model rozliczeń.
Kampania promocyjna potrwa od 23 sierpnia 2023 r. do końca października br. Wszystkie działania odbędą się w internecie i obejmą formaty search, display, content i mailingi. Komunikacja będzie prowadzona w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym w Google oraz w serwisie YouTube i Facebook.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada Change, zaś za dodatkowe wsparcie kreatywne w online oraz planowanie i zakup mediów agencja Sales & More.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1 tys. ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma ma w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dopasowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 tys. małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i ma biura w 19 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.08.2023, 11:00 |
| Źródło informacji | WeNet |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Adamed Pharma otworzył nowe Centrum Badawczo-Rozwojowe, by w oparciu o najnowocześniejsze technologie przyspieszyć swoje prace nad przełomowymi terapiami
Adamed Pharma otworzył nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe Adamed Discovery w Kajetanach, gdzie polscy naukowcy pracują nad oryginalnymi lekami w obszarze onkologii, neuropsychiatrii oraz rozwojem szczepionek w technologii mRNA. To kolejny ośrodek badawczy polskiej firmy, która ponad 20 lat temu, jako pierwsza w kraju, zaczęła rozwijać leki oryginalne. Projekty są realizowane, zarówno w kraju, jak i za granicą. Polska firma, tylko na badania nad lekami onkologicznymi, przeznaczyła już blisko 450 mln złotych.- 24.11.2025, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Adamed
-
Image
Dezinformacja dotyka także zagadnień energetycznych: wprowadza w błąd, spowalnia, antagonizuje PAP
Dezinformacja to nowa forma presji gospodarczej i politycznej. W wypadku morskich farm wiatrowych ataki na opłacalność i potrzebę ich funkcjonowania to celowe działania, których zadaniem jest spowolnienie procesu pozyskiwania energii ze źródeł ekologicznych kosztem jej tradycyjnych nośników - uważają eksperci uczestniczący w panelu „Dezinformacja kontra transformacja - narracje, które kształtują przyszłość energii” podczas konferencji Offshore Wind Poland 2025.- 24.11.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ