Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dla ING Banu Śląskiego personalizacja jest kluczowa w budowaniu trwałych relacji z klientami. Bankowcy chcą, by osoby korzystające z aplikacji „Moje ING” na co dzień czuli, że bank się o nich troszczy, a to, co im proponuje, było dokładnie tym, czego potrzebują. Dzięki wprowadzanym zmianom bankowość mobilna stanie się intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta.
„>>Moje ING<< staje się bardziej >>moje<<. To ewolucja, a nie rewolucja. Klienci zyskają ergonomiczny interfejs, będzie im wygodniej eksplorować aplikację” - twierdzi Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za bankowość indywidulną w ING Banku Śląskim. „Aplikacja mobilna staje się dla klientów centrum zarządzania finansami” - dodaje.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Według 93 proc. ankietowanych technologia ułatwia życie. 52 proc. badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im, z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72 proc. ważne jest, aby nowe technologie oferowały im wybór.
„Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To, co proponujemy, to możliwość dostosowania aplikacji do swoich potrzeb, z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad nią i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich - wskazówek, >>przypominajek<<, porad” - wylicza Katarzyna Stawecka, dyrektor odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
Zmiany w „Moim ING” będą widoczne od 12 listopada dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Strona główna aplikacji mobilnej będzie podzielona na trzy główne sekcje. Pierwsza to „Moje finanse”, w której widać będzie wszystkie produkty finansowe. Druga to osiem „Skrótów”, dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji np. płatności BLIK, salda rachunku, przelewów do ZUS. Klient może samodzielnie ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Trzecia sekcja „Wybrane dla Ciebie” to obszar, w którym użytkownik zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty.
Dla ING Banku Śląskiego jedną z najważniejszych cech bankowości jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa klientom. Dlatego w aplikacji mobilnej pojawiły się m.in. weryfikacja behawioralna czy alerty BiK.
„Najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2024 r. pojawi się weryfikacja telefonu z banku. Aplikacja poinformuje, że przychodzące połączenie to na pewno telefon z banku” - zapowiada Katarzyna Stawecka.
Więcej informacji na temat nowej wersji aplikacji mobilnej ING Banku śląskiego można znaleźć pod linkiem: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.10.2023, 08:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom