Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DUBAJ, ZEA, 10 stycznia 2024 r. /PRNewswire/ -- Ben Zhou, współzałożyciel i dyrektor generalny platformy Bybit, która w 2023 r. odnotowała ośmiokrotny wzrost udziału w rynku spot, wygłosił przemówienie na temat przyszłych kierunków rozwoju branży kryptowalutowej.
Przemówienie pt. „CryptoArk” stanowiło podsumowanie ważnych dokonań i planów na przyszłość firmy Bybit dowodzących jej nieustannego zaangażowania w rozwój branży aktywów cyfrowych. Ben Zhou omówił najważniejsze osiągnięcia Bybit, w tym przekroczenie pułapu 20 mln użytkowników, wprowadzenie 93 nowych produktów, obsługę 96 blockchainów na potrzeby deponowania i podejmowania środków czy zyskanie pozycji trzeciej największej giełdy derywatów.
Proces wejścia na rynki w ZEA, RPA i Holandii pokazał również przywiązanie Bybit do ścisłego przestrzegania regulacji, umacniając jej pozycję cieszącej się zaufaniem międzynarodowej giełdy kryptowalutowej. Z przemówienia płynął wyraźny przekaz o tym, że firmie zależy na ciągłym podnoszeniu poziomu wrażeń użytkownika, a także stabilności platformy.
Pomimo wahań rynku udało jej się trzykrotnie zwiększyć potencjał wolumenowy transakcji oraz osiągnąć uptime (nieprzerwany czas online) na poziomie 99%. Ben ogłosił też, że Bybit wyznaczyła sobie ambitny cel wypracowania potencjału obsługi 1 mln transakcji na sekundę jeszcze w 2024 r.
Udoskonalenia takie jak ujednolicone konto tradingowe (UTA) z nowymi funkcjami (w tym Perp Protect) czy customizowane aktywa zabezpieczające stanowią dowód konsekwentnej pracy Bybit nad budowaniem stabilnego i przystępnego środowiska tradingowego.
Jeśli chodzi o usługi dla klientów instytucjonalnych, platforma odnotowała imponujący wzrost zawartych umów współpracy - o 182%. Włączając transakcje spot do marży portfela, Bybit wzmocniła wydajność kapitałową strategii tradingowych klientów. Firma dała się również poznać jako znakomity innowator w dziedzinie rozwiązań dla tradingu, tworząc m.in. Copy Trading i narzędzia tradingowe bazujące na sztucznej inteligencji, a także wprowadzając nowe produkty strukturyzowane i w zakresie zarządzania aktywami.
„Nasza podróż dopiero się zaczyna - powiedział Ben Zhou. - Budujemy nie tyle giełdę, co bramę do świata kryptowalut i Web3. Mamy ambitne plany na 2024 r. i kolejne lata. Chcemy, by funkcjonowanie w realiach zdecentralizowanych finansów było łatwiejsze, by panowała w nich większa otwartość i równość”.
Przemówienie pt. „CryptoArk” to deklaracja Bybit, zgodnie z którą firma zamierza konsekwentnie stać na czele branży kryptowalutowej, budując światową KryptoArkę. W perspektywie 2024 r. społeczność kryptowalutowa może liczyć na kolejne przełomowe innowacje i inkluzywne rozwiązania ze strony Bybit, które umocnią pozycję platformy jako jednego z najważniejszych graczy kształtujących przyszłość branży.
Przemówienie można zobaczyć tutaj.
#Bybit / #TheCryptoArk
Bybit
Bybit, trzecia co do wielkości giełda kryptowalutowa skupiająca 20 milionów użytkowników, powstała w 2018 r. i stanowi profesjonalną platformę, na której inwestorzy i traderzy kryptowalutowi mogą korzystać z ultraszybkiego silnika dopasowującego, całodobowej obsługi klienta oraz wielojęzycznego wsparcia. Bybit jest dumnym partnerem mistrzów świata konstruktorów i kierowców Formuły 1 - zespołu Oracle Red Bull Racing.
Więcej informacji na temat Bybit: Bybit Press
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.bybit.com
Aktualności publikowane są w grupach i na profilach Bybit w mediach społecznościowych:
Discord | Facebook | Instagram | LinkedIn | Reddit | Telegram | TikTok | X (Twitter) | Youtube
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2315192/Image.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2267288/Logo.jpg
Źródło: Bybit
KONTAKT:
e-mail: media@bybit.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.01.2024, 14:11 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |