Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Start.io, czołowa wielokanałowa platforma reklamowa, świadcząca usługi na rzecz sprzedawców, ogłosiła dzisiaj otwarcie biura w Warszawie, którego celem jest wsparcie nieustannego rozwoju spółki.
Warszawskie biuro dołącza do dotychczasowych oddziałów Start.io w USA, Izraelu, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Chinach i Indiach.
Start.io uruchomiła rekrutację na kilka stanowisk technicznych w Polsce, przy czym pracownicy będą zatrudniani przez cały 2024 rok. Obecnie dostępne stanowiska to: inżynier danych (infrastruktura) - Data Engineer, stanowisko związane z analizą i inżynierią danych (Data Science & Engineering), analityk danych (Data Scientist), inżynier ds. usług profesjonalnych (Professional Service Engineer) i lider zespołu ds. automatyzacji kontroli jakości (QA Automation Lead).
„Polska jest domem dla wielu wysoko wykwalifikowanych specjalistów sektora technicznego, absolwentów najlepszych uczelni w kraju zdobywających doświadczenie w czołowych firmach w branżach komunikacji mobilnej, ad-tech (technologii reklamowej) i gier - powiedział Andrew Younan, starszy wiceprezes ds. produktów i inżynierii w Start.io. - Z radością czekamy na naszych nowych kolegów z Polski”.
Start.io dostarcza setki milionów cyfrowych reklam dziennie, które docierają do ponad 2 miliardów odbiorców miesięcznie. Firma stosuje technologię sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które wspierają podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym i optymalizację kampanii reklamowych.
Informacje o dostępnych miejscach pracy w Start.io w zakładce strony Start.io poświęconej karierze.
Start.io
Start.io jest wielokanałową platformą reklamową świadczącą usługi na rzecz sprzedawców, opartą na dostępie do użytkowników urządzeń mobilnych w czasie rzeczywistym. Start.io dostarcza setki milionów cyfrowych reklam dziennie za pośrednictwem ponad 500 000 aktywnych aplikacji. Nasza platforma korzysta ze sztucznej inteligencji w celu zapewnienia bardziej wydajnych, skutecznych i precyzyjnych cyfrowych kampanii reklamowych. Nasza bezpośrednia integracja z tysiącami użytkowników publikujących reklamy mobilne zapewnia nam dostęp do ponad 50 miliardów sygnałów danych z pierwszej ręki dziennie na całym świecie. Specjaliści marketingu wykorzystują te zanonimizowane sygnały do zrozumienia i prognozowania zachowań konsumentów, identyfikacji nowych możliwości i napędzenia rozwoju działalności.
Źródło informacji: Start.io
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.01.2024, 11:30 |
Źródło informacji | Start.io |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet