Newsletter

NielsenIQ i TransUnion współpracują nad reklamą ukierunkowaną z wykorzystaniem danych zakupowych uzyskanych bezpośrednio od klientów

18.01.2024, 09:26aktualizacja: 18.01.2024, 09:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ, światowy lider w dziedzinie pomiaru i analizy danych, ogłasza zawarcie umowy z należącym do TransUnion (NYSE: TRU) dostawcą marketingowych rozwiązań biznesowych, firmą TruAudience ®, dotyczącej połączenia danych konsumentów będących w dyspozycji NielsenIQ z należącymi do partnerów przestrzeniami tożsamościowymi w celu modelowania grup docelowych. We współpracy tej wykorzystywane będą pozyskane przez NielsenIQ bezpośrednio u klientów dane dotyczące zakupów produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz stworzone przez TransUnion rozwiązanie Identity Resolution do kojarzenia danych konsumentów. Celem jest wsparcie branży medialnej i technologii reklamowych w tworzeniu skutecznych kampanii dzięki segmentowaniu grupy docelowej na podstawie informacji o zakupach konsumenckich.

Sojusz ten umożliwi przezwyciężenie historycznych barier, które powstrzymywały firmy przed wykorzystaniem danych o zachowaniach zakupowych klientów offline w kontekście produktów FMCG. Klienci mogą korzystać z danych NielsenIQ jako „bazowej grupy docelowej”, by precyzyjnie tworzyć analogiczne segmenty na podstawie danych demograficznych i zachowań towarzyszących zakupom FMCG. Oto kluczowe aspekty współpracy:

  • Precyzja ukierunkowania porównywalna z medialnymi sieciami sprzedażowymi: wykorzystanie danych zakupowych umożliwia firmom z branży medialnej i technologii reklamowych tworzenie rozwiązań dla otwartej sieci;
  • Trwałość pomimo eliminacji danych: danym transakcji nie zagrażają procedury eliminacji danych, a w połączeniu z wiarygodną tożsamością offline, zapewnianą przez opracowany przez TransUnion wykres tożsamości, dane te umożliwiają targetowanie pomimo zanikania plików cookie i identyfikatorów reklam na urządzeniach mobilnych;
  • Globalna skala i dostępność: NielsenIQ to jedyny globalny gracz, który dostarcza danych na taką skalę. Dzięki rozwiązaniu Full View™, firmy medialne i reklamowe zyskują płynny dostęp do bezcennych danych pozyskanych bezpośrednio od klientów, co oznacza transformację ich potencjału docierania do grup docelowych.

„NielsenIQ może dać firmom medialnym i technologicznym możliwości, dzięki którym będą lepiej obsługiwać marki z kategorii FMCG, wykorzystując najbardziej kompleksowe i przydatne wnioski z analizy danych - wyjaśnia Brett Jones, starszy wiceprezes i globalny dyrektor ds. partnerstw i nowych porozumień wertykalnych w NielsenIQ. - Łącząc siły z TransUnion w celu połączenia naszych danych z platformami medialnymi, będziemy awangardą kształtującą przyszłość targetowania grup docelowych, która tworzy rozwiązania skupione na prywatności i fundamenty bardziej skutecznych i udanych kampanii”.

Korzystając z tożsamości dostarczonych przez TransUnion, firmy medialne mogą z pomocą danych NielsenIQ stworzyć własny obraz tożsamości i rozpocząć kreowanie grup docelowych. Wobec zachodzącej na rynku zmiany w kierunku medialnych sieci sprzedażowych, współpraca ta umożliwi firmom medialnym i reklamowym wydajniejsze targetowanie w otwartej sieci.

„Nasze strategiczne partnerstwo z NielsenIQ umożliwia marketingowcom z sektora FMCG oraz firmom medialnym kreowanie spersonalizowanych doświadczeń u odbiorców, tak jakby dysponowały one danymi klientów zebranymi przez medialne sieci sprzedażowe - wyjaśnia Julie Clark, starsza wiceprezes odpowiedzialna za pion mediów i rozrywki w TransUnion. - Razem kształtujemy perspektywiczny krajobraz reklamy, w którym priorytetami są trafność, skuteczność i prywatność konsumentów”.

Aby dowiedzieć się więcej o niezmiennym zaangażowaniu NielsenIQ na rzecz prywatności danych i uzyskać dostęp do ich skarbca z danymi pozyskanymi od klientów, odwiedź stronę https://nielseniq.com/global/en/landing-page/media-adtech-hub/. Jeśli chcesz zrozumieć stworzone przez TransUnion rozwiązanie marketingowe TruAudience, zachęcamy do odwiedzenia strony https://www.transunion.com/solution/truaudience.

Informacje o NIQ

NIQ to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów - które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych ultranowoczesnych platform - NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

NIQ to firma z portfolio Advent International, działająca na ponad 100 rynkach, obejmująca swym zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na witrynie NIQ.com.

Profil TransUnion (NYSE:TRU)

TransUnion to globalna firma z branży analizy informacji, mająca ponad 12 tys. wspólników w ponad 30 krajach. Umożliwia zaufanie dzięki temu, że każdy ma swoją wiarygodną reprezentację na rynku. Służy do tego prawdziwy obraz każdej osoby uzyskany dzięki Tru™: starannie zarządzany, nadający się do wykorzystania widok konsumentów. Poprzez zakupy i inwestycje technologiczne firmy stworzyła ona innowacyjne rozwiązania wykraczające poza solidne fundamenty zapewnione przez jej podstawową działalność, w stronę dziedzin takich jak marketing, oszustwa, ryzyko i zaawansowane rozwiązania analityczne. W efekcie konsumenci i firmy mogą prowadzić transakcje z większym zaufaniem i odnosić wielkie sukcesy. Firma nazywa to podejście Information for Good ® - jego owoce to okazje biznesowe, wspaniałe doświadczenia i osobiste upodmiotowienie milionów ludzi na świecie. http://www.transunion.com/business 

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240117839597/pl/ 

Źródło: NIQ

KONTAKT:

Media

Gillian Mosher

NIQ

e-mail: Gillian.Mosher@NielsenIQ.com 

---

David Blumberg

TransUnion

e-mail: david.blumberg@transunion.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.01.2024, 09:26
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ