Newsletter

NielsenIQ i TransUnion współpracują nad reklamą ukierunkowaną z wykorzystaniem danych zakupowych uzyskanych bezpośrednio od klientów

18.01.2024, 09:26aktualizacja: 18.01.2024, 09:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ, światowy lider w dziedzinie pomiaru i analizy danych, ogłasza zawarcie umowy z należącym do TransUnion (NYSE: TRU) dostawcą marketingowych rozwiązań biznesowych, firmą TruAudience ®, dotyczącej połączenia danych konsumentów będących w dyspozycji NielsenIQ z należącymi do partnerów przestrzeniami tożsamościowymi w celu modelowania grup docelowych. We współpracy tej wykorzystywane będą pozyskane przez NielsenIQ bezpośrednio u klientów dane dotyczące zakupów produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz stworzone przez TransUnion rozwiązanie Identity Resolution do kojarzenia danych konsumentów. Celem jest wsparcie branży medialnej i technologii reklamowych w tworzeniu skutecznych kampanii dzięki segmentowaniu grupy docelowej na podstawie informacji o zakupach konsumenckich.

Sojusz ten umożliwi przezwyciężenie historycznych barier, które powstrzymywały firmy przed wykorzystaniem danych o zachowaniach zakupowych klientów offline w kontekście produktów FMCG. Klienci mogą korzystać z danych NielsenIQ jako „bazowej grupy docelowej”, by precyzyjnie tworzyć analogiczne segmenty na podstawie danych demograficznych i zachowań towarzyszących zakupom FMCG. Oto kluczowe aspekty współpracy:

  • Precyzja ukierunkowania porównywalna z medialnymi sieciami sprzedażowymi: wykorzystanie danych zakupowych umożliwia firmom z branży medialnej i technologii reklamowych tworzenie rozwiązań dla otwartej sieci;
  • Trwałość pomimo eliminacji danych: danym transakcji nie zagrażają procedury eliminacji danych, a w połączeniu z wiarygodną tożsamością offline, zapewnianą przez opracowany przez TransUnion wykres tożsamości, dane te umożliwiają targetowanie pomimo zanikania plików cookie i identyfikatorów reklam na urządzeniach mobilnych;
  • Globalna skala i dostępność: NielsenIQ to jedyny globalny gracz, który dostarcza danych na taką skalę. Dzięki rozwiązaniu Full View™, firmy medialne i reklamowe zyskują płynny dostęp do bezcennych danych pozyskanych bezpośrednio od klientów, co oznacza transformację ich potencjału docierania do grup docelowych.

„NielsenIQ może dać firmom medialnym i technologicznym możliwości, dzięki którym będą lepiej obsługiwać marki z kategorii FMCG, wykorzystując najbardziej kompleksowe i przydatne wnioski z analizy danych - wyjaśnia Brett Jones, starszy wiceprezes i globalny dyrektor ds. partnerstw i nowych porozumień wertykalnych w NielsenIQ. - Łącząc siły z TransUnion w celu połączenia naszych danych z platformami medialnymi, będziemy awangardą kształtującą przyszłość targetowania grup docelowych, która tworzy rozwiązania skupione na prywatności i fundamenty bardziej skutecznych i udanych kampanii”.

Korzystając z tożsamości dostarczonych przez TransUnion, firmy medialne mogą z pomocą danych NielsenIQ stworzyć własny obraz tożsamości i rozpocząć kreowanie grup docelowych. Wobec zachodzącej na rynku zmiany w kierunku medialnych sieci sprzedażowych, współpraca ta umożliwi firmom medialnym i reklamowym wydajniejsze targetowanie w otwartej sieci.

„Nasze strategiczne partnerstwo z NielsenIQ umożliwia marketingowcom z sektora FMCG oraz firmom medialnym kreowanie spersonalizowanych doświadczeń u odbiorców, tak jakby dysponowały one danymi klientów zebranymi przez medialne sieci sprzedażowe - wyjaśnia Julie Clark, starsza wiceprezes odpowiedzialna za pion mediów i rozrywki w TransUnion. - Razem kształtujemy perspektywiczny krajobraz reklamy, w którym priorytetami są trafność, skuteczność i prywatność konsumentów”.

Aby dowiedzieć się więcej o niezmiennym zaangażowaniu NielsenIQ na rzecz prywatności danych i uzyskać dostęp do ich skarbca z danymi pozyskanymi od klientów, odwiedź stronę https://nielseniq.com/global/en/landing-page/media-adtech-hub/. Jeśli chcesz zrozumieć stworzone przez TransUnion rozwiązanie marketingowe TruAudience, zachęcamy do odwiedzenia strony https://www.transunion.com/solution/truaudience.

Informacje o NIQ

NIQ to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów - które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych ultranowoczesnych platform - NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

NIQ to firma z portfolio Advent International, działająca na ponad 100 rynkach, obejmująca swym zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na witrynie NIQ.com.

Profil TransUnion (NYSE:TRU)

TransUnion to globalna firma z branży analizy informacji, mająca ponad 12 tys. wspólników w ponad 30 krajach. Umożliwia zaufanie dzięki temu, że każdy ma swoją wiarygodną reprezentację na rynku. Służy do tego prawdziwy obraz każdej osoby uzyskany dzięki Tru™: starannie zarządzany, nadający się do wykorzystania widok konsumentów. Poprzez zakupy i inwestycje technologiczne firmy stworzyła ona innowacyjne rozwiązania wykraczające poza solidne fundamenty zapewnione przez jej podstawową działalność, w stronę dziedzin takich jak marketing, oszustwa, ryzyko i zaawansowane rozwiązania analityczne. W efekcie konsumenci i firmy mogą prowadzić transakcje z większym zaufaniem i odnosić wielkie sukcesy. Firma nazywa to podejście Information for Good ® - jego owoce to okazje biznesowe, wspaniałe doświadczenia i osobiste upodmiotowienie milionów ludzi na świecie. http://www.transunion.com/business 

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240117839597/pl/ 

Źródło: NIQ

KONTAKT:

Media

Gillian Mosher

NIQ

e-mail: Gillian.Mosher@NielsenIQ.com 

---

David Blumberg

TransUnion

e-mail: david.blumberg@transunion.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.01.2024, 09:26
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ