Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NIQ, wiodąca firma z zakresu wywiadu konsumenckiego na świecie, ma przyjemność zakomunikować wprowadzenie nowego Działu Mediów jako strategicznej inicjatywy mającej na celu zwiększenie wartości wysiłków marketingowych reklamodawców i umożliwienie partnerom wspieranie klientów firmy. Nowa inicjatywa stanowi wyraz niezmiennego zobowiązania NIQ na rzecz zapewniania klientom pełnego oglądu sytuacji (Full View™) oraz wzmacniania ich zdolności marketingowych.
Na czele Globalnego Działu Mediów stanęła Lana Busignani, doświadczona specjalistka o imponującej historii dotychczasowych osiągnięć w zakresie wspierania strategii dotyczących różnych produktów medialnych. Lana, która uprzednio pracowała w Quotient Technology Inc., obejmuje przywództwo nad tą strategiczną inicjatywą, wykorzystując swoje bogate doświadczenie zgromadzone podczas siedmioletniego stażu pracy w Nielsen Media - swoją karierę w firmie rozpoczęła od stanowiska kierowniczego w obszarze globalnej efektywności marketingu, a następnie pełniła funkcję dyrektor generalnej ds. międzynarodowych usług medialnych. Dzięki obszernemu doświadczeniu w dziedzinie badań rynku, zdobytemu m.in. w ciągu 15-letniego okresu zatrudnienia w IPSOS, wiodącym przedsiębiorstwie z dziedziny analityki danych reklamowych na świecie, Lana spełnia wszystkie kryteria, by skutecznie zarządzać Działem Mediów NIQ, torując mu drogę do sukcesu.
„Z przyjemnością przedstawiamy nowy Dział Mediów będący wyrazem naszego zobowiązania do dostarczania klientom pełnego oglądu sytuacji, Full View™. Ta strategiczna inicjatywa łącząca zdolności NIQ, GfK i MRI-Simmons zwiększa wartość dodaną dla klientów, a zarazem stanowi kluczowy krok naprzód w tej dynamicznej i fascynującej branży - powiedziała Lana Busignani, dyrektor generalna ds. globalnych mediów w NIQ. - Dzięki wykorzystaniu wspólnych mocnych stron kształtujemy przyszłość, w której przedsiębiorstwa będą mogły podejmować świadome decyzje dotyczące inwestycji w działania marketingowe i ich realizacji, umacniając tym samym naszą pozycję jako liderów branży”.
Dział Mediów będzie zajmować się trzema zasadniczymi aspektami branżowymi: określeniem odpowiedniego grona odbiorców dla poszczególnych marek, dostarczeniem im tego grona odbiorców i zapewnieniem wydajności tego procesu, wykorzystując przy tym atuty NIQ, GfK i MRI-Simmons.
„Wraz ze wprowadzeniem Działu Mediów pod przewodnictwem Lany mamy przyjemność dopełnić kompleksowy pakiet usług NIQ - Susan Dunn, dyrektor ds. przychodów w NIQ. - Ta strategiczna inicjatywa pozwala na harmonizację naszych zdolności, zapewniając klientom kompleksowe rozwiązanie umożliwiające podejmowanie świadomych, spójnych decyzji marketingowych. Bogate doświadczenie i strategiczna wizja Lany doskonale wpisują się w nasze zobowiązanie, by dostarczać klientom pełny ogląd sytuacji, wzmacniając zarazem pozycję NIQ jako zaufanego partnera przyczyniającego się do ich sukcesu”.
Informacje o NIQ
NIQ to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletne zrozumienie zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku nastąpiło połączenie NIQ z GfK, po którym tych dwóch liderów branży zyskało niespotykany wcześniej zasięg w skali globalnej. Dzięki holistycznemu spojrzeniu i niezwykle kompleksowym wnioskom z obserwacji zachowania klientów - uzyskiwanym dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym za pośrednictwem najnowocześniejszych platform - NIQ umożliwia pełny ogląd sytuacji: Full ViewTM”.
NIQ to firma z portfolio Advent International, działająca na ponad 100 rynkach i obszarze zamieszkanym przez ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NIQ.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240229627438/pl/.
Źródło: NIQ
KONTAKT:
Media
Gillian Mosher
e-mail: Gillian.Mosher@NIQ.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.03.2024, 14:00 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |