Newsletter

Xsolla wprowadza nową opcję płatności dla twórców pragnących rozwinąć działalność na japońskim rynku

07.03.2024, 09:53aktualizacja: 07.03.2024, 09:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Xsolla
Business Wire/ Xsolla
Xsolla umożliwia twórcom z całego świata akceptowanie płatności za pośrednictwem PayPay.

LOS ANGELES I TOKIO -- (BUSINESS WIRE) -- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłosiła uruchomienie płatności za pomocą PayPay dla swoich globalnych partnerów i użytkowników gier wideo w Japonii. Xsolla stale dąży do opracowywania innowacyjnych rozwiązań w zakresie płatności za gry, aby wspierać twórców gier mobilnych, komputerowych oraz opartych na chmurze i sieci w zwiększaniu grupy swoich odbiorców, a także zaspokajaniu potrzeb graczy na całym świecie. Oferując tę dodatkową metodę płatności podczas zakupów, twórcy gier z całego świata mogą zwiększać swoje zasięgi na japońskim rynku i zaspokajać zmieniające się potrzeby swoich graczy. To partnerstwo wspiera także bezpośrednio zaangażowanie firmy Xsolla w regionie i rozbudowę nowego lokalnego biura w Tokio (Japonia) w sierpniu zeszłego roku.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240306052032/pl/ 

Użytkowana przez 58 mln użytkowników [1], których liczba stale wzrasta, aplikacja do płatności mobilnych PayPay jest największa w Japonii oraz jest akceptowania zarówno w Internecie, jak i u sprzedawców fizycznych w całym kraju. Według badania przeprowadzonego w 2022 r. przez Rakuten Insight, około 55% kupujących w Japonii preferuje aplikację PayPay, której udział w rynku w sektorze płatności za pomocą kodu QR wynosi 45% [2]. Użytkownicy tworzą konto w aplikacji mobilnej i podłączają do niej rachunek bankowy lub kartę kredytową w celu zapłaty za codzienne zakupy.

„Cieszymy się z połączenia PayPay z firmą Xsolla, aby umożliwić naszym globalnym partnerom uzyskanie dostępu do nowych odbiorców i zaoferowanie innej opcji płatności swoim graczom - powiedział Chris Hewish, dyrektor generalny Xsolla. - To partnerstwo zapewni naszym partnerom zwiększony zasięg dla swoich graczy w Japonii i umożliwi im wykorzystanie innowacyjnych technologii płatniczych, takich jak kody QR”.

Funkcja płatności Xsolla ułatwia dokonywanie zakupów dzięki intuicyjnemu, wieloplatformowemu interfejsowi użytkownika, kompatybilności z popularnymi portfelami mobilnymi oraz dostępowi do ponad 700 metod płatniczych i ponad 130 walut w więcej niż 200 regionach. Technologia PayRank firmy automatycznie pokazuje i szereguje metody płatności najbardziej odpowiadające każdemu klientowi, takie jak PayPay.

Więcej informacji na temat płatności za pośrednictwem PayPay można uzyskać na stronie: xsolla.pro/paypay

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com

[1] PayPay

[2] Artykuł Bloomberg - Struggling Rakuten Might Need to Phone a Friend [Rakuten w opałach, może potrzebować telefonu do przyjaciela]

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne. 

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240306052032/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Globalny dyrektor ds. public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.03.2024, 09:53
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii