Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędą się w 14 lokalizacjach w największych miastach w Polsce i będą realizowane w cyklu wiosenno-jesiennym. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie.
W Białymstoku szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MSP odbędzie się 10 kwietnia 2024 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 1. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
„To już 12 sezon inspirujących spotkań z właścicielami małych i średnich firm z całej Polski, pełen ciekawych rozmów, marketingowych wyzwań i zaskakujących pytań, na które zawsze szukamy odpowiedzi. W ubiegłorocznej edycji tylko w Białymstoku w naszych szkoleniach wzięło udział ponad 200 przedsiębiorców, a w całym cyklu ponad 3 000 uczestników. W tym roku wracamy ze sprawdzoną już formułą szkoleń uzupełnioną cyklicznymi spotkaniami online, które spotkały się z ciepłym przyjęciem naszych słuchaczy. Mogę śmiało powiedzieć, że dziś Akademia e-marketingu to także aktywna społeczność przedsiębiorców, która zdobywa wiedzę, wymienia się dobrymi praktykami i buduje silne, lokalne relacje biznesowe. A my w tym z radością uczestniczymy, podpowiadając, jak budować skuteczne strategie marketingowe. Cieszymy się na kolejne spotkania, na których opowiemy o tym, w jaki sposób wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnąć sukces w biznesie” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w Internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w Social Mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
„To oczywiste, że każda firma chce odnieść sukces i poszerzyć grono swoich klientów. Środkiem do celu jest dziś Internet. Ale potrzebna jest również znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji online. Program szkolenia zbudowaliśmy na bazie nie tylko naszego wieloletniego doświadczenia, ale również w oparciu o konsultacje, sugestie i potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Dzięki temu precyzyjniej odpowiadamy na ich potrzeby. Podczas spotkań Akademii chcemy przekazywać najnowszą, sprawdzoną wiedzę z zakresu marketingu internetowego” - dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku. W wydarzeniach weźmie udział kilkuset właścicieli małych i średnich biznesów.
Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami będą mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówią również zagadnienia prawne związane z ze zmianami w przepisach prawa, np. dyrektywę Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.
„Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do aktualnych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić podczas naszych spotkań. Przede wszystkim chcemy pomóc małym i średnim firmom w przystępny sposób przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu” - mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Wszystkie spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszą się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Tylko w 2023 roku w wydarzeniu w Białymstoku wzięło udział ponad 200 przedsiębiorców, a w całej 11 edycji w Polsce uczestniczyło ponad 3 000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić udział w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu eksperci WeNet przygotowują cyklicznie spotkania edukacyjne w formie webinarów.
Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1500 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 70 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 17 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
Menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.03.2024, 12:04 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT