Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nieodbierane telefony i tym samym utraceni klienci to zjawisko znane każdej firmie. Vee Desk ma to całkowicie zmienić. Wystarczy już posiadany numer telefonu, aby móc w prosty sposób uruchomić rozwiązanie oparte o sztuczną inteligencję, które porozmawia z każdą osobą dzwoniącą do firmy, a następnie odnotuje stosowne informacje lub skieruje ją do odpowiedniej osoby.
Flagowy produkt Vee wesprze recepcję każdej firmy
Po sześciu latach od prezentacji pierwszych założeń, Vee wypuszcza na rynek tak zwane pudełkowe rozwiązanie „Vee Desk”, które pozwala na odbieranie wszystkich połączeń w małych i średnich firmach z dowolnej branży.
Produkt działa już u pierwszych klientów, zbiera pozytywne opinie i cieszy się dużym zainteresowaniem. U każdego z klientów Vee prowadzi wiele rozmów jednocześnie, odbiera telefony o dowolnej porze, przekazuje rozmówcom odpowiednie informacje, witając ich po imieniu, kategoryzuje tematy rozmów, odpowiada na podstawowe pytania, informuje o urlopach i godzinach pracy działów firmy, przekierowuje połączenia do właściwej osoby, nagrywa rozmowy i dokonuje ich transkrypcji, a także wysyła powiadomienia w przypadku odebrania telefonu w pilnej sprawie.
Uruchomienie usługi nie wymaga dodatkowych inwestycji po stronie klientów, a rozliczenie za usługę ma formę abonamentu rocznego lub miesięcznego.
Oprócz możliwości skorzystania z Vee Desk bezpośrednio, klienci będą mogli używać Vee Desk jako modułu telefonicznej obsługi klienta zintegrowanego m.in. z używanym systemem CRM. Aktualnie trwają rozmowy z producentami oprogramowania, zainteresowanymi rozszerzeniem funkcjonalności swoich rozwiązań dla klientów z segmentu SOHO/SME.
Produkt jest już dostępny w sprzedaży detalicznej, zaś masowa sprzedaż Vee Desk startuje w maju bieżącego roku i na podstawie już zawartych oraz kolejnych, aktualnie negocjowanych umów, będzie realizowana m.in. za pośrednictwem sieci sprzedaży operatorów telekomunikacyjnych.
Partnerstwo z wiodącym producentem oprogramowania w branży stomatologicznej
Pierwszy moduł „pudełkowej” usługi Vee Health Suite, realizujący proces potwierdzania terminów wizyt, opracowany w ub. roku przez Vee, zostaje zintegrowany z oprogramowaniem FELG Dent - dedykowanym gabinetom stomatologicznym.
FELG Dent to oprogramowanie chmurowe, wykorzystywane obecnie przez niemal co trzecią placówkę stomatologiczną w Polsce i łącznie ok. 11,5 tys. specjalistów. Sama zaś sprzedaż Vee Health Suite dla branży stomatologicznej zacznie być realizowana przez FELG Software w pierwszym tygodniu kwietnia 2024 r.
Debiut tego zintegrowanego rozwiązania zaplanowany został na kwietniową, jubileuszową edycję targów stomatologicznych Krakdent.
Vee prowadzi równolegle rozmowy na temat dystrybucji Vee Health Suite z producentami oprogramowania dla kolejnych branż sektora medycznego.
Horyzonty silnego wzrostu w korporacyjnym segmencie klientów
Vee osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 r. historycznie rekordowe wyniki w liczbie załatwianych spraw i minut prowadzonych rozmów. Na rzecz klientów biznesowych w okresie od stycznia do marca br. Vee obsłużyła 1,9 mln spraw, rozmawiając przez telefon łącznie 1,2 mln minut.
Aktualnie prowadzone rozmowy z obecnymi i nowymi klientami na temat nowych projektów outbound dotyczą możliwości podwojenia bieżącego wolumenu obsługiwanych spraw w trzecim kwartale 2024 r. - w samym tylko segmencie korporacyjnym.
Prowadzone są rozmowy z dwoma operatorami telekomunikacyjnymi na temat szerokiego docierania z ofertą korporacyjną Vee do dużych klientów biznesowych z portfeli partnerów.
Wielojęzyczność i nowe rynki dzięki m.in. generatywnej AI
Odpowiadając na dalsze zapotrzebowanie klientów z sektora korporacyjnego, związane z uruchamianiem usług obsługujących klientów w innych krajach, zespół Vee przygotowuje technologię pozwalającą na szybkie wdrażanie gotowych projektów w innych językach.
Oprócz języka angielskiego i niemieckiego Vee przygotowuje się do płynnej obsługi klientów w językach czeskim, słowackim, ukraińskim, włoskim, węgierskim i rumuńskim.
Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za unikalną jakość obsługi rozwiązań Vee jest głos. We współpracy z firmą ElevenLabs przygotowywany jest voice-id bazujący na głosie marki Vee, co pozwoli zapewnić analogiczny poziom customer experience także w innych językach.
Możliwość szybkiej adaptacji procesów do potrzeb nowych grup odbiorców ma być osiągnięta jeszcze w tym roku dzięki wykorzystaniu nowej wersji autorskiej technologii Brilliance™ wspieranej generatywną sztuczną inteligencją.
KONTAKT:
Public Relations Lead
Adam Sobina
tel. 505 380 138
e-mail. adam.sobina@vee.ai
Źródło informacji: Vee
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.04.2024, 11:12 |
Źródło informacji | Vee |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ZUS przygotowuje się do ważnych projektów technologicznych PAP
- 06.06.2025, 16:05
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
EKF 2025: debata na temat kierunków transformacji technologicznej w sektorze bankowym PAP
Debata „Technologiczny okrągły stół EKF” to od siedmiu lat stały element programu Europejskiego Kongresu Finansowego (EKF). W tym roku jej uczestnicy skupili się na priorytetach w zarządzaniu obszarami IT i cyberbezpieczeństwa w perspektywie lat 2025-2028. Kilkunastu Chief Information Officer (CIO – eksperci zarządzający technologią IT i jej rozwojem) wiodących banków w Polsce przeprowadzili analizę spodziewanych kierunków transformacji technologicznej w sektorze bankowym.- 06.06.2025, 15:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ