Newsletter

STALPRODUKT SA (7/2024) Powołanie osób nadzorujących

26.06.2024, 17:18aktualizacja: 26.06.2024, 17:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2024

Zarząd Stalprodukt S.A. informuje, iż w dniu 26 czerwca 2024 r, w związku z upływem kadencji Rady Nadzorczej, Zwyczajne Walne Zgromadzenie Stalprodukt S.A. dokonało wyboru członków Rady Nadzorczej na nową, 3-letnią kadencję, w skład której powołano następujące osoby:

1) Magdalena Janeczek

2) Agata Sierpińska-Sawicz

3) Romuald Talarek

4) Piotr Tomasz Janeczek

5) Sanjay Samaddar

Poniżej podano wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej poszczególnych członków Rady Nadzorczej.

Magdalena Janeczek - lat 36, absolwentka kierunków prawa i anglistyki na UJ (studia dzienne magisterskie) - 2007-2014.

Doświadczenie zawodowe:

Account Manager for Poland w Tjobs Tirgu Mures (Rumunia), kilkuletnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu języka angielskiego.

Znajomość języków obcych: jez. angielski (biegła znajomość), niemiecki (zaawansowany) i j. francuski (stopień podstawowy).

Członek Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A. w latach 2016-2024

Agata Sierpińska-Sawicz - lat 43, doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowy - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Wykształcenie:

• 2007 - Akademia Ekonomiczna w Krakowie - magister ekonomii

• 2013 - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - doktor nauk ekonomicznych

Problematyka badawcza

• analiza finansowa przedsiębiorstwa,

• controlling,

• zarządzanie finansami przedsiębiorstw,

• ekonomika przedsiębiorstwa

Działalność dydaktyczna:

• analiza finansowa,

• controlling.

Członek Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A. w latach 2017-2024

Romuald Talarek - lat 76.

Wykształcenie:

• mgr fizyki, specjalność fizyka ciała stałego - Uniwersytet Śląski;

• doktor nauk technicznych, specjalność metalurgia - Politechnika Śląska;

• studia podyplomowe, specjalność fizyka metali i metaloznawstwo - Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.

Ponadto:

• udokumentowane szkolenia i kursy w zakresie zarządzania i organizacji produkcji, technologii i sterowania jakością, systemów informatycznych, nowoczesnych technologii w hutnictwie;

• egzamin państwowy dla Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa i ukończony kurs likwidatora i Syndyka Masy Upadłościowej.

Praca zawodowa (42 lata):

2001-2013: Hutnicza Izba Przemysłowo-Handlowa, prezes zarządu;

1995-2001: Hutnicza Izba Przemysłowo-Handlowa, wiceprezes zarządu;

1993-1995: Hutnicza Izba Przemysłowo-Handlowa, specjalista;

1974-1993: Huta Batory w Chorzowie, Zakład Badawczo-Rozwojowy, specjalność mikroskopia elektronowa i analiza rentgenowska, obszar badawczy - stale narzędziowe i szybkotnące;

1991-1992: Batorex Sp. z o.o. - Główny Technolog - produkcja narzędzi do cięcia tworzyw niemetalicznych i skrawania metali;

1971-1974: Uniwersytet Śląski, katedra fizyko-chemii metali, specjalność - stale i stopy specjalne, stale nierdzewne;

Staże:

- naukowy, instytut Metalurgii Żelaza (1972/3 - Gliwice),

- naukowy, oddział COATES _ WELTER INSTRUMENT CORP. w Amsterdamie (1980 Holandia),

- przemysłowy w Federacciaii w Mediolanie (1992-Włochy),

- przemysłowy w Badische Stahlwerke Gmbh in Kehl (1991- Niemcy),

- inne specjalistyczne (w agencjach, stowarzyszeniach i instytucjach EWG i UE - stosownie do potrzeb w okresie lat 1995-2001)

Nabyte kwalifikacje w pracy:

- w organach kontroli i nadzoru przedsiębiorstw:

Rady Nadzorcze: (członek Rady Nadzorczej - w 4 spółkach hutniczych, w jednej spółce handlowej i w jednej - innej powiązanej m.in. z hutnictwem),

- w Zespołach i Radach Programowych:

Rada Nauki, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Komisji Badań Na Rzecz Rozwoju (2008-2011),

Zespół ds. monitorowania sytuacji społeczno-gospodarczej w województwie Śląskim (2009-2010),

Doradca Ministra Gospodarki ds. rządowego programu restrukturyzacji hutnictwa (2000-2001),

Zespół Konsultacyjny Ministerstwa Przemysłu i Handlu ds. Restrukturyzacji Hutnictwa (1995-1996),

Zespoły problemowe uczelniano-przemysłowe (z Politechniką Wrocławską, Politechniką Warszawską, Politechniką Śląską, Akademią Górniczo-Hutniczą, Instytutem Metalurgii Żelaza, Instytutem Techniki Samochodowej - w okresie lat 1990-2000),

- w Komitetach międzynarodowych, branżowych organizacji stalowych:

EUROFERu (Economic Committee - do 2013),

Międzynarodowego Instytutu Żelaza i Stali (IISI), a następnie World Steel Association (ECON Committee do 2013),

ESTA (European Steel Tubes Association).

Inne referencje: autor licznych publikacji, referatów, raportów i prezentacji obejmujących aspekty technologiczne, problematykę restrukturyzacji technicznej i socjalnej oraz spraw dotyczących ekologii - z ukierunkowaniem na przemysł stalowy i sektory z nim współpracujące. Prelegent i moderator na licznych konferencjach w Polsce i za granicą.

Członek Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A. w latach 2017-2024

Piotr Tomasz Janeczek - lat 28

Absolwent Finansów i Rachunkowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie 2015 roku ukończył studia I stopnia na trzech specjalizacjach: Finanse Przedsiębiorstwa, Bankowość i Międzynarodowe Rynki Finansowe oraz Warwick Business School, gdzie w 2020 roku zdobył tytuł magistra na kierunku MSc Finance.

Ponadto posiada kompetencje z zakresu finansów, w tym CIMA CBA oraz zdanego II poziomu CFA. Zawodowo związany z sektorem finansowym od 2017 roku.

Od 2023 r. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej w Hucie Cynku "Miasteczko Śląskie" S.A.

Od czerwca 2024 r. - członek Rady Nadzorczej Zakładów Górniczo-Hutniczych "Bolesław" S.A.

Sanjay Samaddar - lat 63, narodowość hinduska, wykształcenie wyższe inżynierskie, inżynier chemii.

Przebieg pracy zawodowej:

• 1984-1994 - kontroler ds. marketingu India Foils Limited,

• 1995-2002 - dyrektor generalny ds. sprzedaży i marketingu ogólnoświatowego Indian Aluminium Company, Limited (INDAL),

• VI 2002 - XII 2003 - dyrektor wykonawczy India Foils Limited,

• od końca XII 2003 do VI 2005 - dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Mittal Steel Galati S.A., Rumunia,

• od VI 2005 - członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Mittal Steel Poland S.A.

• od marca 2008: dyrektor generalny ArcelorMittal Ostrava

• od czerwca 2009 r.- styczeń 2012 dyrektor generalny ArcelorMittal Poland S.A.

• od stycznia 2012 do 2019 r.: Prezes Zarządu ArcelorMittal Poland, dyrektor generalny części wschodniej europejskiego segmentu wyrobów płaskich

• w 2019 roku objął stanowisko dyrektora do spraw personalnych i systemów informatycznych segmentu wyrobów płaskich w ArcelorMittal Europe.

• od lutego 2019 r do października 2020r. - przewodniczący Rady Nadzorczej spółki ArcelorMittal Poland S.A.

• od października 2020 r. - Dyrektor Generalny ( do końca 2021 r.) i Prezes Zarządu spółki ArcelorMittal Poland S.A. ( do dnia dzisiejszego)

• od 1 kwietnia 2022 r. - Dyrektor Generalny ArcelorMittal Europe - wyroby długie

• w latach 2006-2024 - członek Rady Nadzorczej Stalprodukt S.A.

Zgodnie z posiadaną przez Spółkę wiedzą na dzień sporządzenia niniejszego raportu, wskazane powyżej osoby nie prowadzą w żadnej formie działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta, jak również nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej, jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczą w innej konkurencyjnej osobie prawnej, jako członek jej organu.

Dodatkowo osoby te nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Podstawa prawna:

§ 5 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.06.2024, 17:18
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ