Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa, 30 lipca 2024 - Kola lubi świeżo wyciskane - to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks najlepszej koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli [1] i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach.
Niech nadchodzi lato - fritz-kola mischmasch odpowiada na rosnące zapotrzebowanie
Najlepszy miks koli zmienił się nie tylko na zewnątrz. Nowy mischmasch ma także odpowiednie walory wewnętrzne - w szklanej butelce zwrotnej czekają wyjątkowe doznania smakowe. Intensywny smak koli łączy się z owocowymi nutami soku z pomarańczy, cytryny i mandarynki.
fritz-kola mischmasch zawiera dwa razy więcej owoców cytrusowych niż napoje konkurencji, zachwycając zarówno nos, jak i język. Najbardziej soczysta fritz-kola w historii jest również wegańska i bezglutenowa.
Nowy wygląd i nowy smak fritz-kola mischmasch będą dostępne od sierpnia 2024 r. w pojemnościach 0,33 i 0,2 litra. Premierze towarzyszyć będzie promocja wydarzeń w social mediach i mediach cyfrowych.
O fritz-koli
fritz-kola to firma założona w 2002 r. przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 r., a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa „Każda butelka pomaga” (Every Bottle Helps), ruch „Pij ze szkła” (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie dyrektorami zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.
[1] Źródło: Döhler, mischmasch consumer liquid test, marzec 2024.
Źródło informacji: fritz-kola
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 30.07.2024, 08:30 |
| Źródło informacji | fritz-kola |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ