Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Różnorodność i stereotypy
Nagrodzona kampania Diversity była prowadzona globalnie ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego i hiszpańskiego. Skupiła się na promowaniu różnorodności wśród graczy, a także na uwypukleniu roli kobiet zatrudnionych w branży Tech/IT. Jej celem było zwiększenie świadomości dotyczącej dywersyfikacji branży gier oraz wsparcie obecności kobiet w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku. Kampania miała także zaprzeczyć powszechnie panującym stereotypom dotyczącym graczy - dane pokazują, że obecnie kobiety stanowią 45% tej społeczności w skali globalnej, a w Polsce nawet 47%. W G2A.COM pracuje ponad 400 osób, z czego niemal 40% to kobiety, a na stanowiskach kierowniczych to już 50%. Dla porównania, w USA kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży eCommerce stanowią niecałe 32%. Zgodnie z uzasadnieniem jury, zaangażowanie w promocję równych szans i reprezentacji kobiet w branży technologicznej i gamingowej było jednym z głównych czynników, które przyczyniły się do przyznania tej nagrody. Kampania przyczyniła się do kilkunastoprocentowego wzrostu świadomości marki - w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii, jednocześnie generując 18% wzrost ruchu bezpośredniego na marketplace.
„Kampania Diversity była dla nas wyjątkowa. Cieszymy się, że została doceniona w branży, a także przez społeczność graczy, zarówno tych, którzy grają codziennie, jak również tych, którzy sięgają po cyfrową rozrywkę okazjonalnie - powiedziała Mona Kinal, Chief Marketing Officer w G2A.COM. - Różnorodność nie jest dla nas pustym hasłem - to część naszej misji - chcemy zdemokratyzować cyfrową rozrywkę - uczynić ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy przekonań. Ta kampania jest dowodem, że można połączyć wartości z biznesową efektywnością, co przyniosło realne rezultaty w przypadku G2A.COM”.
Podium dla Płatniczej Innowacji
Wyróżnienie w kategorii Payments Innovation of the Year za trzecie miejsce jest równie istotne dla G2A.COM. Firma od lat inwestuje w rozwój rozwiązań płatniczych, aby sprostać wymaganiom globalnych konsumentów w 180 krajach, w jakich operuje. Platforma oferuje szeroki wachlarz globalnych oraz lokalnych metod płatności, uwzględniając przy tym specyfikę danego rynku - proponując użytkownikom najbardziej preferowaną przez nich metodę płatności. Dzięki temu umożliwia kupującym z całego świata bezpieczne i wygodne zakupy ofert cyfrowych, obsługując miliony transakcji miesięcznie.
„Zapewnienie 30 milionom użytkowników na całym świecie płynnego i bezpiecznego procesu płatniczego jest ogromnym wyzwaniem. Ta nagroda jest dowodem na to, że nasze innowacje w zakresie płatności cyfrowych przynoszą realne korzyści. Dla nas to także motywacja, aby stale podnosić poprzeczkę” - podkreśla Dorota Wróbel, Chief R&D Officer w G2A.COM.
Organizowane od 2007 roku eCommerce Awards to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży handlu internetowego. Nagrody wyróżniają najlepsze innowacyjne projekty i produkty, które wyznaczają nowe standardy w e-commerce. G2A.COM odebrało swoje wyróżnienia podczas ceremonii, która odbyła się 18 września 2024 roku w Londynie.
Po więcej informacji, odwiedź www.g2a.com.
Zobacz spot kampanii Diversity: Celebrate diversity with G2A.COM (youtube.com)
O G2A.COM:
G2A.COM to największy na świecie i najszybciej rozwijający się marketplace z cyfrową rozrywką, na którym ponad 30 milionów ludzi ze 180 krajów kupiło już ponad 100 milionów cyfrowych przedmiotów. Użytkownicy mogą wybierać spośród ponad 75 000 ofert cyfrowych, w tym gier, DLC, przedmiotów w grach, kart podarunkowych, subskrypcji czy oprogramowania. Na platformie swoje oferty wystawiają sprzedawcy z całego świata. G2A.COM jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa online, nagrodzonym prestiżową amerykańską nagrodą CNP obok takich firm, jak Microsoft, Barclay's Bank i First Data. Firma została założona w 2010 roku w Rzeszowie przez Bartosza Skwarczka, który pełni dziś funkcję przewodniczącego rady nadzorczej w Grupie G2A.
KONTAKT:
Urszula Brożyna
e-mail: urszula.brozyna@g2a.com
Źródło informacji: G2A
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.09.2024, 15:26 |
Źródło informacji | G2A |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Qair Polska w 2030 r. będzie oferować odbiorcom w Polsce ponad 5 TWh energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych PAP
Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027 ma w planie osiągnięcie poziomu 1 GW mocy zainstalowanej w źródłach w Polsce, a w perspektywie do końca roku 2030 aż 3 GW – zapowiada Remigiusz Nowakowski, wiceprezes zarządu Qair Polska.- 18.06.2025, 13:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ERGO Hestia po raz kolejny najlepszym ubezpieczycielem majątkowym dla firm
Brokerzy ubezpieczeniowi ponownie wybrali ERGO Hestię na „Najlepszego ubezpieczyciela majątkowego dla firm”. Jest to już 17. takie wyróżnienie w 34-letniej historii sopockiej firmy. W tym roku, po raz pierwszy, konkurs Fair Play został rozszerzony o dodatkowe kategorie produktowe.- 18.06.2025, 13:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ERGO Hestia
-
Image
ORLEN: po raz pierwszy Polak awansował do ścisłej czołówki w wodnej Formule 1 (F1H2O) PAP
Bolid F1H2O z silnikiem 500 KM rozpędza się na wodzie do 250 km/h, w dwie sekundy przyspiesza do setki, w sześć do 200 km/h, a w zakrętach generuje przeciążenia znane kosmonautom. Bartłomiej Marszałek, pierwszy Polak w historii najbardziej prestiżowego sportu motorowodnego, który w barwach ORLEN startuje od 2020 r., 12 czerwca na jeziorze Żarnowieckim demonstrował zarówno możliwości swojej >>łódki<<, jak i potencjał widowiskowego sportu.- 18.06.2025, 13:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ