Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„W obliczu globalnych wyzwań, takich jak zmiany klimatyczne i postępująca cyfryzacja, konsekwentnie realizujemy naszą strategię, tworząc środowisko, w którym nowoczesne technologie wspierają zrównoważony rozwój. Nasze cele w obszarze ESG to nie tylko obowiązek, ale także szansa na budowanie trwałych wartości” - mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
ESG w praktyce - konkretne działania
T-Mobile Polska konsekwentnie dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej. W zakresie emisji własnych firma osiągnie ten cel już w 2025, natomiast w całym łańcuchu dostaw do 2040 roku.
W 2023 roku firma zredukowała emisję CO2 do poziomu 0,84 kg na terabajt przesłanych danych, co oznacza znaczący postęp w porównaniu do 1,4 kg w roku 2022. Operator kontynuuje inwestycje w odnawialne źródła energii oraz modernizacje floty samochodowej.
Ważnym elementem strategii ESG T-Mobile jest również działanie na rzecz cyrkularności - w ramach projektu „Działamy w trosce o naturę” firma zbiera stare telefony i przekazuje je do recyklingu, dając klientom możliwość skorzystania z ekozniżki na nowy sprzęt. We współpracy z organizacją Biosystem kolejny rok szkolny angażuje się w edukację i zbiórkę telefonów w szkołach i przedszkolach, a we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia w Akcję Sprzątanie Świata.
„W T-Mobile jesteśmy świadomi, że przyszłość zależy od zrównoważonych decyzji. Nasza strategia ESG opiera się na długoterminowych zobowiązaniach, które nie tylko minimalizują nasz wpływ na środowisko, ale także stymulują innowacje i wzmacniają nasze relacje z klientami oraz partnerami” - podkreśla Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
W sercu naszej sieci są ludzie
W raporcie szczególny nacisk położono także na demokratyzację dostępu do usług cyfrowych. T-Mobile, poprzez inicjatywy takie jak „Sieć Pokoleń”, „Pewni w Sieci” czy „#HejtOut”, miało bezpośredni wpływ na życie ponad 830 tysięcy ludzi. Firma zadbała również o dostępność swoich usług dla osób z niepełnosprawnościami i seniorów, m.in. poprzez specjalną infolinię oraz udogodnienia dla osób niedowidzących i niesłyszących.
T-Mobile Polska nie zapomina też o swoich pracownikach, kładąc duży nacisk na różnorodność i inkluzywność w swoich strukturach. Wysiłki te przyczyniły się do rekordowego poziomu satysfakcji pracowników, który w listopadzie 2023 roku wyniósł 84%.
Odpowiedzialne zarządzanie
W obszarze Governance, T-Mobile Polska kontynuuje transparentne zarządzanie, oparte na zasadach etyki i odpowiedzialności. Firma dba o swoich partnerów biznesowych, oferując im m.in. szkolenie online na temat ESG, aby pomóc im w dostosowaniu się do wymogów zrównoważonego rozwoju. T-Mobile stosuje również politykę zerowej tolerancji wobec korupcji, wzmacniając etyczne podejście do biznesu.
Zobacz pełny raport
T-mobile zachęca do zapoznania się z pełnym raportem ESG T-Mobile Polska za 2023 rok, który szczegółowo opisuje nasze działania na rzecz środowiska, społeczeństwa i odpowiedzialnego zarządzania. Wejdź na raport-t-mobile-polska.pl, dowiedz się więcej i razem z nami twórz zrównoważoną przyszłość.
Źródło informacji: T-Mobile Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.09.2024, 14:06 |
Źródło informacji | T-Mobile Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT