Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hrachowina specjalizuje się w produkcji okien drewnianych oraz drewniano-aluminiowych, cenionych za doskonałą estetykę, precyzję wykonania i wykorzystanie najwyższej jakości naturalnych materiałów. Włączenie do oferty produktów Hrachowiny to strategiczny krok, który pozwala OKNOPLAST na dalsze umocnienie swojej pozycji na międzynarodowym rynku okien. Do tej pory firma koncentrowała się na produkcji okien z PVC i aluminium. Teraz, dzięki produktom drewnianym, oferta Grupy OKNOPLAST zostaje rozszerzona o rozwiązania, które są szczególnie cenione przez klientów poszukujących ekologicznych i naturalnych materiałów w architekturze. Nowa oferta umożliwia klientom wybór spośród różnych rozwiązań, które idealnie odpowiadają ich osobistym preferencjom i wymaganiom. OKNOPLAST łączy nowoczesność z naturalnym stylem, oferując produkty, które są zarówno estetyczne, jak i energooszczędne.
„Wybór austriackiej firmy Hrachowina był strategicznym posunięciem. Produkcja okien drewnianych i drewniano-aluminiowych wymaga bowiem długiej tradycji i doświadczenia, których nie oferują producenci okien drewnianych w Polsce. Kluczowe znaczenie miały tu normy jakościowe i specyfika budownictwa, w którym drewniana stolarka znajduje zastosowanie - szczególnie w projektach na terenach alpejskich, gdzie liczy się zarówno estetyka, jak i doskonałe właściwości izolacyjne. Hrachowina, z ponad 115-letnim doświadczeniem, idealnie wpisuje się w te wymagania, dostarczając produkty najwyższej jakości, które odpowiadają na potrzeby klientów z segmentu top premium” - tłumaczy prezes Grupy, Mikołaj Placek.
Grupa OKNOPLAST planuje wprowadzenie produktów Hrachowiny na nowe rynki międzynarodowe. W pierwszej kolejności produkty te pojawią się we Włoszech, a następnie na rynku niemieckim i francuskim. Dołączenie producenta i marki Hrachowina to kluczowy krok w strategii rozwoju Grupy OKNOPLAST, umożliwiający wprowadzenie innowacyjnych i ekskluzywnych rozwiązań na międzynarodowe rynki oraz umocnienie pozycji firmy jako dostawcy kompleksowych rozwiązań premium.
Źródło informacji: OKNOPLAST
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.10.2024, 11:09 |
Źródło informacji | OKNOPLAST |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ