Newsletter

OKNOPLAST rozszerza horyzonty - nowa era z drewnianymi oknami premium

11.10.2024, 11:09aktualizacja: 11.10.2024, 12:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

OKNOPLAST (1)
OKNOPLAST (1)
Grupa OKNOPLAST, jeden z wiodących producentów okien w Europie, intensyfikuje rozwój w segmencie premium. Do grupy dołączyła właśnie austriacka firma produkująca okna pod marką Hrachowina. To jedna z najstarszych i najbardziej prestiżowych firm w Europie, działająca od 1908 roku.

Hrachowina specjalizuje się w produkcji okien drewnianych oraz drewniano-aluminiowych, cenionych za doskonałą estetykę, precyzję wykonania i wykorzystanie najwyższej jakości naturalnych materiałów. Włączenie do oferty produktów Hrachowiny to strategiczny krok, który pozwala OKNOPLAST na dalsze umocnienie swojej pozycji na międzynarodowym rynku okien. Do tej pory firma koncentrowała się na produkcji okien z PVC i aluminium. Teraz, dzięki produktom drewnianym, oferta Grupy OKNOPLAST zostaje rozszerzona o rozwiązania, które są szczególnie cenione przez klientów poszukujących ekologicznych i naturalnych materiałów w architekturze. Nowa oferta umożliwia klientom wybór spośród różnych rozwiązań, które idealnie odpowiadają ich osobistym preferencjom i wymaganiom. OKNOPLAST łączy nowoczesność z naturalnym stylem, oferując produkty, które są zarówno estetyczne, jak i energooszczędne.

„Wybór austriackiej firmy Hrachowina był strategicznym posunięciem. Produkcja okien drewnianych i drewniano-aluminiowych wymaga bowiem długiej tradycji i doświadczenia, których nie oferują producenci okien drewnianych w Polsce. Kluczowe znaczenie miały tu normy jakościowe i specyfika budownictwa, w którym drewniana stolarka znajduje zastosowanie - szczególnie w projektach na terenach alpejskich, gdzie liczy się zarówno estetyka, jak i doskonałe właściwości izolacyjne. Hrachowina, z ponad 115-letnim doświadczeniem, idealnie wpisuje się w te wymagania, dostarczając produkty najwyższej jakości, które odpowiadają na potrzeby klientów z segmentu top premium” - tłumaczy prezes Grupy, Mikołaj Placek.

Grupa OKNOPLAST planuje wprowadzenie produktów Hrachowiny na nowe rynki międzynarodowe. W pierwszej kolejności produkty te pojawią się we Włoszech, a następnie na rynku niemieckim i francuskim. Dołączenie producenta i marki Hrachowina to kluczowy krok w strategii rozwoju Grupy OKNOPLAST, umożliwiający wprowadzenie innowacyjnych i ekskluzywnych rozwiązań na międzynarodowe rynki oraz umocnienie pozycji firmy jako dostawcy kompleksowych rozwiązań premium.

Źródło informacji: OKNOPLAST

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 11.10.2024, 11:09
Źródło informacji OKNOPLAST
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii