Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność przedstawić swoje rozwiązanie z dziedziny kontroli rodzicielskich, teraz opatrzone certyfikatem zgodności z amerykańską ustawą o ochronie prywatności dzieci w internecie (ang. COPPA) oraz zgodności z zasadami RODO w odniesieniu do ochrony dzieci (ang. GDPRkids™) gwarancją prywatności. Udoskonalone kontrole rodzicielskie Xsolla zapewniają twórcom gier zintegrowane rozwiązanie stworzone z myślą o ochronie najmłodszych graczy i umożliwiające rodzicom zarządzanie dostępem dzieci do płatności elektronicznych, aby zapewnić bezpieczne dokonywanie transakcji.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241023337297/pl/
Twórcy coraz częściej sięgają po strategie adresowane bezpośrednio do konsumentów, w tym sklepy internetowe jako uzupełnienie sprzedaży prowadzonej na platformach, jednak napotykają przy tym na nowe wyzwania związane z przestrzeganiem przepisów. Choć platformy umożliwiają stawienie czoła wielu kwestiom regulacyjnym, gry sprzedawane bezpośrednio na rzecz konsumentów muszą sprostać złożonym problemom, przed którymi dawniej chroniły je platformy. Stało się to szczególnie istotne w ostatnich latach, ponieważ amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) podjęła niedawno kroki prawne przeciwko kilku twórcom gier i dostawcom treści cyfrowych w związku z naruszeniami ustawy o ochronie prywatności dzieci w Internecie (COPPA).
Przestrzeganie przepisów ustaw takich jak COPPA oraz RODO w celu spełnienia wymogów prawnych na każdym rynku uwypukla rosnące zapotrzebowanie na skuteczne rozwiązania zapewniające kontrolę rodzicielską. W odpowiedzi na ten wzrost zapotrzebowania, zwłaszcza na platformach, które w większym stopniu narażają młodszych graczy na ryzyko nadmiernych wydatków, w następstwie nawiązanego w zeszłym roku partnerstwa z PRIVO firma Xsolla opracowała solidny pakiet narzędzi kontroli rodzicielskiej.
Najważniejsze funkcje kontroli rodzicielskich Xsolla:
- weryfikacja wieku – dokładna weryfikacja wieku użytkowników w celu zapewnienia zgodności z przepisami i ochrony małoletnich przed nieuprawnionymi transakcjami;
- zgoda opiekuna oraz powiadomienia i zatwierdzanie w czasie rzeczywistym – opiekunowie mają możliwość otrzymywania natychmiastowych wiadomości e-mail lub powiadomień SMS w celu zatwierdzenia lub odrzucenia transakcji zainicjowanych przez małoletnich, aby zapewnić dodatkowy wymiar bezpieczeństwa i kontroli;
- kompleksowa historia transakcji – ta opcja przedstawia wszystkie transakcje na koncie Xsolla należącym do opiekuna, zapewniając całkowitą przejrzystość oraz łatwe monitorowanie;
- limity wydatków – opiekunowie mogą określić konkretne limity wydatków i uprawnienia małoletnich, dostosowując doświadczenie do potrzeb danej rodziny.
„W Xsolla nie mamy wątpliwości, że utworzenie bezpiecznego środowiska dla młodych graczy to kwestia o zasadniczym znaczeniu. Nasze kontrole rodzicielskie z certyfikatem zgodności z COPPA wspierają rodziców i twórców, zapewniając przejrzystość i bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w ramach gier. Pragniemy pomagać twórcom w przestrzeganiu wymogów prawnych, a jednocześnie uspokoić rodziny najmłodszych użytkowników gier” – powiedział Anton Zelenin, dyrektor ds. produktu i technologii finansowych w Xsolla, odnosząc się do najnowszego rozwiązania firmy.
Rozwiązanie Xsolla z dziedziny kontroli rodzicielskich wspiera twórców gier w staraniach na rzecz przestrzegania ogólnoświatowych przepisów, zapewniając przy tym rodzicom większą widoczność transakcji w ramach gier oraz więcej kontroli w tym zakresie. Dzięki integracji tej funkcji Xsolla eliminuje najważniejsze obawy związane z ochroną dzieci przed nieuprawnionymi lub nadmiernymi zakupami, przyczyniając się do stworzenia bezpieczniejszego środowiska dla graczy i ich rodzin z całego świata.
Więcej informacji na temat kontroli rodzicielskich Xsolla oraz sposobu zwiększenia bezpieczeństwa płatności i zgodności z przepisami dzięki ich zastosowaniu w grach można znaleźć na stronie internetowej Xsolla | Blog Xsolla.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.
Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241023337297/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT
Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. Public Relations
Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.10.2024, 09:03 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |